[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar daar heeft het dus niet mee te maken. Religie = meer kinderen kweken. Atheisme = netto negatief kindertjes maken. En zo werken we de verstandige mensen de wereld uit.

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Niet elke post serieus nemen @Kevf

;-)

Oh, en zoals ik soms mensen hoor praten, lijkt het wel alsof het een religie is (facebook)

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.007
    Hoezo, ik kan toch een tijdlijnfoto toevoegen?

Man, man, facebook...pure kots

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Kan, maar ik bedoel dat je alsnog 1 van de vele miljoenen schapen bent die hetzelfde doet.

Het blijft superficial.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.007
    Niet elke post serieus nemen schatje

AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Je gaat zo te zien weer vol voor de 'meest serieuze member 2015' award.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    uiteraard, lol trappen doe ik met mijn kameraden, een forum bezoek ik om te discussiëren :whistle:

Jingga vindt dit leuk.
  8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Uitspraak: forym? Wie spreekt dat nou weer zo uit?

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    misschien fonetisch?

10. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja dat snap ik maar waar komt die "y" vandaan. Dat hoor ik totaal niet als ik forum zeg.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dedemsvaart vindt dit leuk.
  12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/wer...en-schiet-eenjarige-dood/ar-AAaUXpy?ocid=iehp

CLEVELAND (ANP) - Een eenjarig Amerikaans jongetje is door een driejarige doodgeschoten in de Amerikaanse plaats Cleveland. De peuter had zondagmiddag (lokale tijd) een pistool gevonden in huis en haalde de trekker over.
    Het slachtoffer werd volgens de politie in zijn hoofd geraakt en overleed in het ziekenhuis. Op het moment van het ongeluk was er ook een volwassenen in huis, schrijven Amerikaanse media.

Murica! Fuck yeah.. :'-(

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu ook gewoon een wapen geven aan een 1 jarige. Die moeten zich ook kunnen verdedigen.

Laatst bewerkt: 13 apr 2015
  14. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ben niet zo zeer tegen de vrije wapen handel in de VS maar ouders die een geweer in huis hebben met kids en hun wapen niet achter slot en grendel hebben zitten of het wapen met de ammunitie gescheiden houden snap ik dan weer niet. Want dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. 8)

AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat is er mis met de uitspraak "de gaskamer is een detail uit de geschiedenis van de 2de wereld oorlog." Ik hoor dit nu al de hele dag op het nieuws omdat het een omstreden uitspraak zou zijn.

Maar wat is er verkeerd aan? Want het is toch best een belangrijk detail die we niet mogen vergeten uit de geschiedenis, hoe gruwelijk het ook is, moeten we dit niet gaan ontkennen of vergeten dat deze gruwelijk daden zijn gebeurd.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het woord detail heeft een klank van "te verwaarlozen, niet belangrijk". Daarmee wordt de holocaust juist gebagatelliseerd. Ik neem aan dat je het over Le Pen hebt?

17. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Was een franse kerel indd. Geen idee wat de context erin was dat zeiden ze niet alleen maar dat hij dat had gezegd.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Le Pen is een fascist (zou je kunnen zeggen denk ik?) die in Frankrijk een extreem-rechtse partij had. Zijn dochter heeft de partij inmiddels gematigd, maar haar vader blijft van dit soort controversiële en antisemitische uitspraken maken.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik krijg door dat soort uitspraken ook het ernstige vermoeden dat Frankrijk het Vichy verleden nog niet helemaal heeft afgeschud. Vroeg of laat zal zijn uitspraak misschien wel waarheid worden, want hoe verder we de toekomst in gaan, hoe minder we ons bezig houden met zaken uit het verleden. Het gaat inderdaad, wat jij al terecht opmerkt, vooral om het bagatelliseren van dat ''detail.'' Er zijn nu nog teveel mensen bij wie dat soort uitspraken, en de geschiedenis zelf, te gevoelig ligt. Over nog geen 100 jaar kijken we waarschijnlijk heel anders tegen dit soort onderwerpen en uitspraken aan, maar in deze tijd is dat gewoon niet handig om te zeggen, zacht uitgedrukt.

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ja dat

Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina