1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Ga je nou zo serieus op @Dyonko zijn opmerking in? :+
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Shit is zo fucking annoying. Ze zijn net zo dom als mensen die je proberen te bekeren. Ga gewoon weg.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Hou eens op met zeuren daarover. We weten het nou wel. ;)
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Lol ik was toen net wakker.
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Neem me niet zo serieus.

    Verstuurd vanaf mijn George R.R. Martin Killmobiel
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Laat die denigerende opmerkingen achterwegen. Als Yellow tot 5uur op wilt blijven is dat totaal aan hem om dat te bepalen.
     
    Alexknl en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.583
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Oujdi vindt dit leuk.
  10. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    988
    Leuk Bevonden:
    8.848
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Vieze kut Protestanten hier... Tyf op uit het prachtige Zuiden! Jullie hebben niet eens een paus. Hahaha losers!

    edit:
    Nu hoop ik zo erg dat ik half Katholiek ben... Als ik Protestant ben kan ik niet snel al mn streken opbiechten voordat ik dood ga. Ik ben wel half Soennitisch dus ik mag gewoon bij IS. Dat kan handig zijn.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2015
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Blij dat ik protestants ben opgevoed, dan word je tenminste niet zo snel op kantoor van de priester verwacht... :+
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.707
    Leuk Bevonden:
    4.868
    Blij dat ik zonder geloof ben opgevoed. Wel fijn om je eigen beslissingen te mogen nemen. Geloof is achterhaald as shit imo...
     
    Smirnoff en fredfenster vinden dit leuk.
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik was liever gelovig als ik eerlijk ben. Zelf nadenken is vermoeiend en je blijft twijfelen en van inzicht veranderen. En uiteindelijk ga je toch dood en is alles voor niks.

    En eigen beslissingen is bullshit. Niet gelovigen moeten zich ook aan de regels houden en niet alles wat je wilt doen wordt geaccepteerd.
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Beter ben je dan Hindoestaans opgegroeid dan wordt je iemand anders als je dood bent.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dan zouden we de wereld wel een stuk minder verneuken voor de komende generaties. :+
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Maar als je gelooft mag je niet zelf denken. Als niet gelovig in wat anderen bedacht hebben, moet je je aan regels houden van wie? Fuck wet. Daar ben ik niet aan gebonden (heeft helaas wel impact op mijn leven). En fuck acceptatie, die heb ik niet nodig om te leven. Gewoon thuiszitten en haten, net als Earl.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Ik ben het helemaal met je eens, maar ik haakte ook alleen maar in op de opvoeding. Als je mijn opvoeding zonder geloof rekent, dan is het ouderwets en streng naar minder streng en vrij later.

    Ik ben meer iemand van de wetenschap en geschiedenis geworden. Ik volg de vorderingen naar Pluto dan ook vandaag. :+
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja maar wij niet gelovigen zuipen, roken, blowen, slikken pillen, brainwashen door tv, grinden in WoW of andere shitty games en feesten all day. What the fuck weten wij nou van gelukkig zijn als niet eens nuchter zijn of in de realiteit leven. Uiteindelijk moet ik toch tot de conclusie komen dat zonder een religie leven niet veel meer te bieden heeft.
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Dan moet je op z'n tijd LSD nemen. Dat werkt verrassend ontnuchterend tegen al die shit die jij noemt.
     

Deel Deze Pagina