1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.603
    Neeee die is echt too soon !
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.584
    Hoezo, er is echt geen flikker gebeurt. Heel Nederland doet weer alsof zich een ramp heeft voltrokken...
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat was gisteren alleen nog niet bekend. Toen zaten er mogelijk nog mensen gevangen onder het puin en werd er gesproken over mogelijk overleden personen. Dan is het, mi, wel wat snel.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Miskraan
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    So... als je die vuurpluimen zo langzaam naar beneden ziet komen. Scary.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.612
    Leuk Bevonden:
    17.778
    Michael Bay weer aan het schieten?
     
    Distoration en White Hawk vinden dit leuk.
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.603
    Too soon
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Doet me denken als ik weer eens bonen gegeten heb en op de pot zit
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee man zijn explosies zien er nep uit.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    This is the real shit!
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.612
    Leuk Bevonden:
    17.778
    PPRRIIIMEEEEEE BOOMBOOMPIEWPIEPWIEEPWIEEPWIE BUMBLEBEEEEE NOOOOOOOOOOOOO!!!!!
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Wat ben je toch ook grappig
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    L.A. vindt dit leuk.
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Die Porosjenko is ook niet te vertrouwen.. al snap ik dat het volk ook bij de EU wil.
    Niet verstandig om zo'n land, zeker met zo'n president, toe te gaan laten of zaken mee te doen.

    AL denk ik dat de meesten tegen stemmen omdat ze bang zijn voor Griekenland 2.0 (maar dan oekraine) ipv dat ze tegen porosjenko zijn of überhaupt de hele situatie daar veroordelen.
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Oekranie moet zijn eigen boontjes maar gaan doppen. Ze proberen de hele EU uit te spelen tegen Rusland, en door mooi gebruik te maken met het ongeluk van MH17 lukt ze dat nog ook.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Geenstijl gaat samen met het burgerforum nu aan de slag om 300.000 (!!) handtekeningen te verzamelen en in te sturen. Dit kan vanaf 18 augustus.

    Meer over de 14.000 die nu gehaald zijn:
    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/08/geenpeil_faq_ii_10k_gehaald_wa.html#comments

    en waarom ze dit eigenlijk doen:
    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/07/faq.html

    Persoonlijk ben ik echt heel erg EU moe. Ik ben helemaal voor handelsverdragen en overige goede afspraken maar ook voor lokaal besturen. Naast het feit dat het gewoon niet bestuurbaar is (wat keer op keer blijkt) staat een Europees bestuur ook gewoon veel te ver af van de burger waarom de democratie mi een farce wordt. Zo kent bijvoorbeeld bijna niemand Juncker: http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/06/niemand-wil-juncker-niemand-kent-juncker/

    Iaw ik hoop echt dat ze die 300.000 gaan halen. Nu een eerste aanzet maken om Oekraine de EU binnen te halen is compleet gestoord.
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik snap er ook uberhaupt politiek niets van. Rutte riep na de ramp steeds dat hij de onderste steen boven wilde halen..
    maar voordat er uitkomsten waren van het onderzoek was hij al handjes aan het schudden met shell en toen nog janoekovitsj.
    Naast dat oekraine gewoon niets waard is nu, is het ook politiek een hele domme keuze om meteen rusland buitenspel te zetten.
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Waaruit blijkt dat keer op keer? Ligt dat aan de EU en haar omvang? Of ligt het aan slecht bestuur, gebrek aan transparantie en onvoldoende democratie?

    Ik snap kritiek op de EU net zoals ik het snap als Nederland wordt bekritiseerd. Maar niet bestuurbaar? Suggereer je dan dat de EU moet worden opgeheven? Is dat niet rigoureus?

    Op mij komt dit soort activisme een beetje ondoordacht over (niet per se die petitie, ik hou me niet bezig met het onderwerp daarvan). De EU is geen goliath, het is een middel. Ontmanteling van het middel levert weinig op als je goliath overeind laat staan.

    Dat gaat mij te snel. Het huidig Europees bestuur staat inderdaad ver van de burgers, maar 'een' Europees bestuur kan dat prima beter aanpakken.

    En democratie is volgens mij bijna altijd een farce, een land als Nederland is ook te omvangrijk voor een geloofwaardige democratie. Op gemeentelijk niveau zou je misschien een aantal beslissingen aan het electoraat kunnen overlaten. Maar dan mag aan die kiezers wel wat hogere eisen worden gesteld.

    Dat jij zo'n artikel over Juncker aanhaalt onderstreept dat. Democratie gaat toch niet om namen of gezichten herkennen? Het gaat om inspraak in beslissingen die het volk aangaan.
     
    Kevf vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina