1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    GeenStijl heeft even onderzoek gedaan naar het gewicht :lol:

     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hoe erg ook, de gruweldagen tegen de mensheid zijn mi toch een stuk erger.

    Dit is trouwens ook behoorlijk bizar. De vluchtelingen weigeren voedselpakketten. Wtf....

    Want, naar vermoeden, niet halal. Echt he.... Ik ben zelf vegetarier, maar reken maar dat ik dat aan de kant zet als ik moet vluchten



    en ondertussen in Hongarije:

    https://www.youtube.com/watch?t=42&v=yDQtYeA8rjQ

    Het blijven video's zonder al te veel context, maar dan nog. Dit gaat voor veel te veel problemen zorgen.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    In dat filmpje van je is duidelijk te horen aan het begin dat ze echt not halal roepen. En dat filmpje uit Hongarije. Gooi die grenzen dicht, dit krijg je namelijk van jarenlang linkse politiek en eurofielen. =(
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zo wordt het een verkapte veerdienst:

    http://www.nu.nl/buitenland/4112639/5300-vluchtelingen-gered-libische-kust.html

    Stap in boot, vaar 100 meter, zend signaal uit en u wordt netjes over gevaren. Dit is geen houdbare werkwijze.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Europa is binnen een aantal jaar toch helemaal kapot, dat is niet meer terug te draaien. Begin je migratie maar alvast te regelen. :+
     
  9. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik ben al aan het inslaan voor ons vertrek naar Kepler 452b
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Moeten gewoon België invallen. Vlaanderen welkom heten en Wallonië wordt Nieuw Migratië voor alle vluchtelingen.
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Jij praat nu de mensen na die spreken met consumptie in de vorm van zaagsel. Als je zelf nadenkt en dan wat zegt, heb je kans dat je minder dom overkomt.

    Ik volg die vluchtelingenshit niet, maar het zijn er een hele hoop begrijp ik. Als een aantal daarvan zich in een filmpje religieus en ondankbaar toont, zijn dat pijnlijke beelden die echter context missen en die niet spreken voor alle vluchtelingen.
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Als je er aan komt over 26 millioen jaar laat je ff weten of het daadwerkelijk een habitable planet is? Want er is veel kans dat het een planeet net als Venus is en dan pass ik. :+
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Kijk met jou kan ik praten. En alle overgebleven tokkies zet je neer op flevoland en sluit je af; soort Alcatraz van maken.
     
    Smirnoff en Dyonko vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Helaas zijn ook daar mensen uit ontsnapt. :+
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Lol @ mensen die alleen Call of Duty hebben gespeeld en kritiek hebben op vluchtelingen van een echte oorlog [​IMG]

    Ik kom ook asielzoekers tegen die ik echt apart vind maar kan het ze niet kwalijk nemen.
     
    Weggooi32 vindt dit leuk.
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Idk eergister zaten ze bij de NOS vluchtelingen te interviewen waar ze vandaan kwamen en waarvoor ze vluchten. En een kerel kwam uit Turkije en vluchte omdat hij geen baan kon vinden. [​IMG]

    Dat soort mensen ruineerd het een beetje voor de echte vluchteling die vlucht voor IS en Bokoharam etc.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dan kan hij mooi verder vluchten, want er zijn hier ook geen banen te vinden. [​IMG]
     
    Exionche vindt dit leuk.
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Daar zit ook de hele kern van het probleem. Moderne communicatie via internet en mobiele telefonie icm de open grenzen van Europa zorgt voor een gigatoestroom van asielzoekers. De boodschap 'ga naar Europa en alles word voor je geregeld' is binnen no time verspreid. Inclusief folders hoeveel uitkering je krijgt per land etc. Het gros is überhaupt geen asielzoeker. 400.000 van de 800.000 asielzoekers die Duitsland komend jaar te verstouwen krijgt zijn oos europeanen waarvan 98,7% weer terug moet. Het zal voor de midden-oosten landen anders liggen, maar we kunnen simpelweg niet iedereen die hoopt op een beter (economisch) leven hier huisvesten. Het lost daarnaast ook niks op en zorgt voor grote integratieproblematiek.

    Ondertussen staken ze bij de AZC's (wij willen een huis!): http://www.omroepbrabant.nl/?news/234913792/Vluchtelingen protesteren bij azc Overloon Wij willen een huis.aspx (dus komen er ruzies, drinken we te veel alcohol etc, echt wtf..... )

    en lopen de wachttijden op de huurmarkt op naar 12-17 jaar in sommige plaatsen 8):

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/24411626/__Woning_wordt_onbereikbaar__.html

    De politiek loopt echt kilometers achter de feiten aan en ik snap bijzonder goed dat er stemmen opgaan om de grenzen weer te sluiten.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2015
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Filmpje van die voedselpakketten schijnt een hoax te zijn en aan te zetten tot haat.

    Er zijn ook een handjevol maar die het roepen, maar ik merk nu ook dat er ook wel behoorlijk gegeneraliseert word.

    Ik blijf er echter wel bij dat het er onderhand onnoemelijk veel zijn, met name in Duitsland, die 800.000 willlen opvangen.

    Ik kan me ergens de intolerantie ook wel begrijpen, wat in mijn ogen voortkomt uit de chaos, wanhoop en angst van alle kanten.

    Dit gaat voorlopig echt niet over.
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Het belangrijkste probleem qua het soort immigrant is imo nu is dat er vluchtelingen zijn, die wat mij betreft van harte welkom zijn. En waarvan zo'n 50% (gokje) ook weer zo snel mogelijk hoopt terug te keren als er weer rust is.

    En er gelukzoekers en alsjeblieft want die gaan hier, net als daar op hun luie reet zitten. Ga weg
     

Deel Deze Pagina