Kleine nuance; het gaat om 1 verkrachting die nog helemaal niet zeker is. Wel is er 90 keer aangifte gedaan van aanranding of diefstal. Er waren 1000 aanwezigen waarvan kleine groepjes zich ernstig misdroegen.
Moet zeggen ik heb het filmpje gezien (waarop vrij weinig te zien was) en zou zelf niet in zo'n grimmige sfeer blijven rondlopen. Het gebied rond het station staat las ik ook bekend als gevaarlijk gebied.
Daarnaast kunnen dit soort berichten koren op de molen zijn van criticasters op de vluchtelingenproblematiek. De duitse politie heeft aangegeven dat dit geen asielzoekers dan wel vluchtelingen zijn. Gewoon duitse jongens dus; zei het met een noord Afrikaanse achtergrond (vond ik niet relevant in bericht).
Buiten dat ben ik het wel met Kevf eens dat dit een vrij zieke manier is van een nieuw jaar ingaan.
Jemen is ook niet meer dan een "proxy speelveld" van Saudi vs Iran niet?
Waar de sjiitische houthi rebellen gesteund door Iran vechten tegen de door SA geleide militairen die trouw zijn aan de soennitische president van Jemen. Al ben ik nog niet erg op de hoogte wat nu precies de inbreng van Saudi's daar is.
Eigenlijk voert de hele wereld oorlog met elkaar.. in het midden oosten.
Laatst bewerkt: 5 jan 2016