1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Niet verwacht!

2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nope ik ook niet. Mja de Schotten en de Irish volk ook niet.. Daar komt nog wel een referendumpie aan.
    Gauw even wat online bestellen in de UK. Is nu een stuk goedkoper. :D

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Haha ja klopt, 10% gedaald tov Euro 8)

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ontzettend laf. Als je ergens ontevreden over bent, hervorm het dan, ipv het weg te gooien. Dat kan alleen van binnenuit en niet van buitenaf.
    Vanuit Brits perspectief is het ook naïef: Niemand is tegen Europese samenwerking, maar wanneer ze nu gaan onderhandelen met de EU hebben ze geen democratische vertegenwoordiging en moeten ze alles slikken wat de EU aanbiedt. Net zoals Zwitserland uit allerlei programma's werd geschopt toen het land een limiet stelde aan de EU's vrije mobiliteit.

Ik had gehoopt dat een 'remain'-vote de EU ertoe zou dwingen zichzelf tot de kern te hervormen om de onvrede weg te nemen. Die noodzaak is er nu met deze uitslag ook, maar ik vrees dat deze stemming óók het nationaal-populisme aanwakkert. Die politieke wind kan veel sneller schade toebrengen dan dat de EU zichzelf kan heruitvinden.

L.A., Cyndris, Taab en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ben benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren. UK is nu voor de USA al stuk minder interessant, zowel qua markt als qua samenwerking. Dat was toch altijd wel een beetje het favoriete land om een stem binnen de EU te hebben. Naar wie gaan ze nu? Frankrijk?

Het gaat iig interessant worden wat er gaat gebeuren op economisch vlak. Grote multinationals draaien nu wel overuurtjes gok ik. Wellicht kunnen wij daar weer lering uit trekken.

6. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Helemaal eens. Helemaal ergerlijk dat je dan reacties van het volk ziet waarbij een vent van 80 zegt blij te zijn zodat het weer kan worden zoals vroeger. Naar mijn mening perfect verwoordt waarom je zulke zaken nooit aan het volk moet vragen.

Tim en Killamonkey vinden dit leuk.
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het zijn idd veel meer onderbuik gevoelens dan dat er een wel doordachte beslissing wordt gemaakt op feiten.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Het voordeel is in ieder geval dat we goedkoop kunnen shoppen bij Amazon UK de komende tijd. :cool:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tenzij je echt dure dingen gaat kopen zal het nog wel mee gaan vallen denk ik. Op een game zal het weinig uitmaken

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Matrix vindt dit leuk.
  12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Geen woorden voor. Aan de ene kant niet verrassend aan de andere kant verschrikkelijk confronterend. Kan gewoon niet. Iedereen weet dat een volk als geheel dom is. Iedereen. Straks stort de hele westerse wereld economie opnieuw compleet in. En dat allemaal door een domme beslissing van die Cameron. Dan hebben die bejaarden wel wat ze wilden. Dat het wordt zoals vroeger. In de jaren 50. Oh ja, het was best kut toen...oeps.

13. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Grappig dat Kefv de enige is die blij is met dit resultaat. Terwijl de Britten nu best fucked zijn economisch. :+

Ook het feit dat mensen zich nu pas realiseren waar ze voor gestemt hebben. Hilarisch om het volk te laten stemmen over zoiets belangrijks terwijl het grote deel neit eens weet wat het inhoud.

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Maar ja, wil de EU zich wel heruitvinden?
    Zegt de man uit Zwitserland :+

15. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    Nu nog Nexit, weg met die Europese wetten en betutteling. Ook stoppen met die kruiwagens met geld naar de eu te brengen.

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Er komen meer kruiwagens met geld binnen dan naar buiten door de EU denk ik. Verder eens met een verandering van Europese wetten en aansturing. Dat loopt niet helemaal lekker. Nexit is dan echter niet de oplossing.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nexit is niet de oplossing. Niet die man met die blonde pruik zo makkelijk napraten maar zelf verdiepen. Een Nexit zal onze hele export om zeep helpen. Iets waar wij afhankelijk van zijn.
    Neemt niet weg dat er zeker wat aanpassingen nodig zijn en er altijd verbeterpunten zijn. Maar de mensen die nu Nexit roepen zijn het voorbeeld hoe slecht een referendum is voor een land.

Matrix en Maddmonkey vinden dit leuk.
  18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Want als je voor een Nexit zou zijn praat je alleen Wilders na en heb je je natuurlijk nergens in verdiept...

Sonny vindt dit leuk.
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijkbaar wel ja. Want de standaard teksten "kruiwagen met geld" en "betutteling" wordt ook weer gebruikt.
    Daarnaast als je je zou hebben verdiept dan weet je ook dat een Nexit niet een oplossing is. Juist het tegenovergestelde.

20. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik zeg ook niet dat ik voor ben, maar mensen die voor zijn afdoen met 'niet verdiepen' vind ik altijd zo makkelijk.

Deel Deze Pagina