[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
  2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Huh? Feesten om een aanslag in je eigen land is toch wel iets anders dan het niet betreuren van een aanslag aan de andere kant van de wereld.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Mja ok uitgezonderd van deze randdebielen heerst diezelfde gedachtegang bij een groot deel van de Europese moslims.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
  5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Vooralsnog allemaal tegenstrijdige berichten.

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
  8. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
  9. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Holy shit, ik ben bang dit gaat bad worden. Heb er pijn van in mijn maag en dat komt niet door de alcohol van gisteren.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap niet goed wat er is gebeurd in Turkije. Een deel van het leger heeft een coup proberen te plegen maar dat is mislukt. Maar wat ik zo lees was hun doel om meer vrijheid en democratie in het land te brengen. Maar het lijkt allemaal nog wat vaag. Ik vrees wel dat dit Erdogan nog steviger in het zadel zet als dictator.

Dit is overigens de reactie van de Turken in Nederland. Het zoveelste bewijs dat de integratie van bepaalde bevolkingsgroepen totaal mislukt in Nederland (en andere Europese landen)

http://nos.nl/artikel/2117897-rust-bij-turks-consulaat-in-rotterdam-teruggekeerd.html

Ik ben wel erg nieuwsgierig hoe sommige leden hier nu tegenover toetreding van Turkije in de EU staan. Een tijd geleden gaf ik hier aan dat je compleet gestoord bent als je het ook maar overweegt maar sommige leden vonden de gesprekken wel legitiem. Dat het niet aan de orde is blijkt wel weer.

Zumpelvelder vindt dit leuk.
  11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ging aardig los ja vannacht. Video van een heli die de stad onder vuur neemt was wel heftig. Maar inderdaad Kevf, volgens mij was het inderdaad een gedeelte van het leger die verantwoordelijk waren voor de coup. En dat er wel voorstanders waren van het volk die beweren dat Erdogan en zijn kring verbonden is met IS.. Rare situatie.

12. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Jammer, had graag beelden gezien van Erdoğan die uit een put gehaald wordt a la Khadaffi.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Volgens mij haal je een paar dictators door elkaar...

14. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Nee toch? Khadaffi kwam toch uit die rioolbuis en Sadam zat in een gegraven holletje?

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ongelofelijk, wordt er geschoten en iedereen op de grond. Maar toch weer een paar die blijven staan en gaan filmen... ga dan i.i.g. wat lager bij de grond.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    @Tyrant heeft gelijk. ''Uit een put gehaald worden a la Khadaffi.'' Saddam kwam uit een put, Khadaffi uit een riool. ;)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nee sorry, ik dacht dat Khadaffi in alle anonimiteit werd neergeknald, maar blijkbaar is er wel bekend waar die gevonden werd.

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Volgens mij was niemand voorstander van de toedreding van Turkije in de EU. Maar blijft het verstandig om in gesprek te blijven met Turkije. Je kan wel aan de zij lijn gaan staan en gaan roepen wat er allemaal verkeerd is. (Wat de UK wilt doen met hun Brexit) of je kan in gesprek blijven en proberen te blijven werken aan veranderingen.

19. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Geen probleem, ik het zelf ook even moeten checken :p

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Erdogan is hard bezig om te arabiseren, dus gesprek is niet aan de orde.
    Ja alleen als meneer wat geld nodig heeft om ons te chanteren met vluchtelingen ;)

L.A. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina