1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Sowieso vind ik dat het toch hopeloos is gesteld met die vuurhaarden.
    Kijk Egypte nou.

Die mensen schreeuwen om verandering en denken echt dat als Assad weg is ze een compleet ander leven gaan leiden.

2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar vind jij dan dat de VN elk land moet innemen en moet overnemen als er mensenrechten worden geschonden? Aangezien beide partijen zich er waarschijnlijk aan schuldig maken zou partij kiezen in deze in jou visie dan ook hypocriet zijn. De VN zou dus onder de noemer mensenrechten een vrijbrief hebben een land aan te vallen. Persoonlijk vind ik die gedachte ook best angstaanjagend al ben ik het zonder twijfel met je eens dat Rusland en China natuurlijk ook uit eigenbalang beslissen, maar dat is toch juist wat de VN doet, wij en de VS maken toch ook enkel beslissingen voor ons eigenbelang. We helpen Griekenland niet omdat we van ze houden maar omdat we tot voor kort mee zouden worden getrokken. Wij vallen Irak niet aan voor mensenrechten maar om atoomwapens (?) of olie. De VN is geen wereldomvattende ideologie, nog niet in ieder geval.

Laatst bewerkt: 12 feb 2012
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik ben tegen ingrijpen, alleen vermoed ik dat Rusland meer vanuit politieke belangen handelt in eigen land. En dat zou ook niet moeten toch?

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar als Rusland en China een veto kunnen stemmen. Moeten ze dan geen verklaring afleggen?

Ondanks wat Jordo zegt waar is, vind ik de VN een belachelijk systeem dat laat zien hoe vals de wereld wel niet is. De grote jongens kunnen ieder land binnenvallen zonder consequenties aangezien ze internationale tegenstand kunnen blokkeren met een veto.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
  6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  7. Seh

Seh Guest

Haha, 12-15 is ook niet echt een goede leeftijd om dit te vragen imo.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :eek:

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Volgens nu.nl is prins Friso bedolven onder een lawine. Het gaat in ieder geval om een lid van het koninklijk huis maar niet koningin Beatrix. Toestand is kritiek.

Edit: iemand is mij voor.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Vorst, dooien, lawine.
    Inception 8).

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kan me echt geen f*ck boeien dat prins Friso bedolven is. Nu hoor je elk kwartier op de radio een update. Hij is voor mij echt niet belangrijker dan een ander persoon. Maar ja, is koningshuis he.
    Vind het wel lekker voor hem. Misschien dat ze in het vervolg niet van ons geld op skivakantie gaan.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dit slaat dan ook weer nergens op :emo:

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Friso krijgt toch helemaal geen toelage?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach gewoon niet reageren.
    Friso krijgt idd geen toelage. En werkt gewoon on Londen volgens mij en iets in verzekeringen dacht ik. Dus je hoeft niet bang te zijn voor je belastingcentjes..

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Echt zo'n Telegraaf reactie ook :lol:

Ooooh m'n belastingcentjes...

16. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Feit is dat Friso zijn positie bekleedt omdat hij in zijn specifieke wieg is geboren. Dat is een kwalijke zaak die meer aandacht verdient dan het ongeval dat hem is overkomen.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Friso heeft een betere studie gedaan dan jou Fred dus weet wat je zegt...

Of je pro of anti koningshuis bent is idd een interessante discussie, maar om dan maar 'ik vind het wel lekker voor hem' te zeggen vind ik echt debiel. Zoals je zelf zegt, hij is ook maar in die wieg geboren.
    Het is wachten tot er een keer een naaste van Vincent wat minder goed gaat, moeten wij dan ook maar roepen 'ach Vincent jouw moeder is ook geen haar belangrijker dan de rest van ons'.

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    :F:

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dan nog vind ik het overbodig om er gelijk zo een hype van te maken, omdat ie de titel prins heeft.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nogal een wezenlijk verschil dan iemand dit toewensen he :emo:

Deel Deze Pagina