1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nu draai je de boel om. Dit was jouw opmerking:

Mijn enige punt is, is dat je een verband legt die niet volledig is of zelfs helemaal niet klopt. Het feit dat de wereld op dit moment steeds veiliger wordt zegt weinig over de kans op een wereldoorlog want daar spelen ook andere punten. Volgens mij, correct me if I'm wrong, was het tot 1938 ook vrij rustig in de wereld.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  3. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Er zit geen verband tussen veiligheid en het uitbreken van een wereldoorlog?

1938 was niet echt vrij rustig. Japan en China hadden oorlog, Duitsland annexeert Oostenrijk, burgeroorlog in Spanje, Italië/Japan/Duitsland sloten een (Staal)pact en begonnen vol troepen op te bouwen, alsmede de Sovjet Unie. Duitsland was zeer onstabiel, Wall Street beurskrach in Amerika, facisme in Italië, Frankrijk en Duitsland leven op zeer gespannen voet, stijgende antisemitisme (Kristallnacht), 500.000 joden ontvluchten het land, Duitsland annexeert Sudetenland, Amerika en Japan komen tot gewapende conflicten, Japan en Rusland komen tot gewapende conflicten,.

Jij wilt serieus het jaar 1938 nemen als 'vrij rustig in de wereld'?

Nogmaals, welke punten zullen van invloed zijn en wat zie je daar nu van terug?

Ik snap ook zeker dat mensen hun objectiviteit verliezen na de zoveelste moslimterreur en heb daar zelfs begrip voor, maar nogmaals, ik benoem het feit dat de wereld veiliger wordt en jij komt met dit soort anekdotes die puur voortkomen uit onderbuikgevoelens en angst.
    Mensen mogen van mij zeker bang zijn maar statistisch is het niet altijd terecht en vind ik dat de media steeds vaker een horror realiteit probeert af te schilderen omdat dat scoort bij de mensen.

5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Er is geen specifieke nummer voor een wereld oorlog. Maar er moet een groot deel van de wereld mee doen of een majority van de grootste en machtigste landen van de wereld. De oorlog moet in verschillende landen op verschillende continenten uitgevochten worden op verschillende slagvelden, voor het de classificatie wereldoorlog krijgt.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637

Ondertussen in het bevrijde Aleppo!
    Dit was onder de rebellen toch ondenkbaar.

L.A. vindt dit leuk.
  7. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Mooi om te zien!

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En geen truck te zien.

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
  10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Niet doodslaan die lui, dat is te makkelijk... lekker laten lijden! Te triest voor woorden bij weerloze dieren ja.

11. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Alexknl vindt dit leuk.
  12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Amen!

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Probleem is wel een beetje dat aanslagplegers vrijwel altijd soenniet/wahabieten/salafist zijn en ik het zelf ook niet eis van een sijiet om zich daarvan te distantieren. Uiteindelijk is dat natuurlijk ook een doel van IS!
    Verder goed stuk, die slachtofferrol komt bij iedereen wel de strot uit ben ik bang.

Wahabieten/Salafisten hoeven zich van mij trouwens ook niet te distantieren, ik heb liever dat die gewoon het land worden uitgezet. Misschien moeten we dan maar wat extremere maatregelen nemen.
    Want ik las ook dat Italië deze dude wilde uitzetten maar Tunesië dat niet wilde. Duitsland probeerde het daarna ook nog tevergeefs. Dat is toch wel bizar? We kunnen terroristen niet uitzetten? Wellicht gaat daar nu ook wat in veranderen qua wetgeving.

Laatst bewerkt: 23 dec 2016
  15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Vooral dit. Tijd voor scherpere afspraken met landen als Marokko, Algerije, Tunesië, Albanië en Pakistan waar een aanzienlijk deel van de "oorlogs"vluchtelingen vandaan komen.
    Ik ben sowieso van mening dat vluchteligen die zich misdragen sneller moeten worden uitgezet. Dan wordt de weerstand tegen de vluchtelingen die hier met goede bedoelingen komen ook minder.

Typerend ook dat Tunesië moeilijk deed over de papieren van de beste man op het moment dat Italië en Duitsland hem wilden uitzetten maar nu hij een aanslag heeft gepleegd ze opeens alles geregeld hebben.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Ow onze Italiaanse vrinden van de Polizia hebben hem neergeknald zo te horen.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft gewoon de trein gepakt naar Italië lol.

Reckuuza en bulletproof010 vinden dit leuk.
  18. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Als een asielzoeker/vluchteling een gerichte zoekopdracht doet naar wapens en explosieven dan moet je gewoon een uur later in het vliegtuig zitten en 5 uur later weer uitstappen in de woestijn. Ik vind het bizar dat dat niet het geval is.

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Dat maakt toch niet uit of het een vluchteling is of niet? Een geradicaliseerde brabander is even eng.

Uberhaupt vraag ik me af of dat wel echt vluchtelingen zijn.. die zijn niet voor jan lul hun land ontvlucht en duizenden kilometers gelopen.

20. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Een geboren Nederlander kun je natuurlijk niet het land uitzetten
    De Brabander moet je gewoon met TBS opsluiten of uitzetten in zijn natuurlijke habitat aka Belgie :+

Deel Deze Pagina