1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En goh, hoe zou dat komen? 8)

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is ze misschien ook niet, maar dan staat ook niet half Nederland te trippen en als ze wel massaal in de aandacht zou komen heeft ook iedereen zoiets van 'who cares'.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612

Met alle respect, Friso is ook buiten zijn titel om een belangrijker persoon in deze maatschappij dan jij ooit zult zijn met je HBO'tje. Nu kun je wel hard gaan roepen dat dit komt omdat zijn moeder toevallig de koniginin is, maar 3 studies doen lukt je niet alleen met blauw bloed. Het heeft hem zeker geholpen in sommige commissariaten maar daarnaast hij heeft gewoon een CV waar je u tegen zegt.

Ik ben ook tegen het koningshuis voor alle duidelijkheid, maar dat idee bij sommige dat ze alleen op onze centen zitten te rentenieren is onwijs achterhaalt.

Laatst bewerkt: 17 feb 2012
  4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Respect. 3 studies alsof het niks kost. _O_

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Want in Nederland kun je alleen studeren als je van adel bent?

Ben ik er toch maar mooi tussendoor geglipt :+

Volgens mij is er op dit vlak op Friso niet zo heel veel aan te merken, heeft hij niet afstand gedaan van eventuele troonopvolging omdat hij met Mabel wou trouwen?

Heb verder niks met het koningshuis maar zou niet weten wat je Friso persoonlijk kwalijk zou kunnen nemen.

Als het gewoon een willekeurige nederlander met een goede baan en een paar kleine kinderen thuis was geweest had je er toch ook niet mee gezeten?

Enige verschil is dat de media er nu een heel ding van maakt maar daar zal hij zelf vast ook niet om gevraagd hebben

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, je hoort het wel meer. Zelf ben ik ook met m'n 2de bezig en vriendin van m'n collega is d'r derde aan het afronden. Anderzijds heb je ook mensen die 6 jaar bezig zijn en dan nog niets of misschien een keer de P hebben. Een tweede studie is ook niet zo bijzonder. Een derde daarentegen is wel een stuk minder gebruikelijk. Kan er ook een master achter aan plakken, maar dan blijf ik ook een eeuwige student. :+

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Oja jij doet HBO omdat je geen universitaire studie kunt betalen ofzo? Poor boy :lol:

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kosten voor kamers? Minder tijd over voor bijbaan? Als alles voor je betaald wordt is het wel een stuk makkelijker.

Overigens val ik je alleen aan omdat je vergelijking niet klopt. Ik ben zelf niet tegen het koningshuis.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Elk jaar gaan er 50.000 mensen aan de universiteit studeren die zo groot is die factor geld ook niet dat alleen mensen van adel het kunnen besteden.

Ik zeg ook dat het hem zeker geholpen heeft,maar ik probeer het beeld van luie prinsen die geen fuck toevoegen aan de maatschappij te ontkrachten.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Luie prins? Wie zei dat ie aan skiën was op de xbox? :+

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nouja opmerkingen als 'hij is aan het chillen op mijn belastingcentjes, ik hoop dat hij doodgaat', wat niet door jou gezegd is, vind ik echt zo triest :lol:

En zo komt dat dan een beetje over.

12. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Weten wat ik zeg? Als hij was geboren in een woonwagenkamp, zou het hem dan ook zo zijn vergaan? Koningshuis is het toonbeeld van de scheve kansen op 'succes' (subjectief begrip uiteraard). Kwalijke zaak hoor, dat de familie waarin je wordt geboren zo bepalend is voor de kansen die je in je leven krijgt.

Voor een inhoudelijke reactie ontbreekt het je aan capaciteiten? Jij vindt dit ongeval dus belangrijker dan de ongelijke verdeling van kansen? Boeiend.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik wist zelf niet wat onze prins heeft gestudeerd of waar ie werkt maar jij zei 'betere' ipv hogere of zwaarder. Dan moet je niet raar opkijken als een wijsneus je lastig valt.

Friso de volkszanger. _O_

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hypothetische vraag, maar zeker niet onmogelijk. Zeker in een land als Nederland.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kan zomaar, kijk maar naar Theo Janssen en Rafael van der Vaart :+

En dat van mijn belastingcenten! :D

16. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Beetje realistisch blijven Tyrant.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ouch.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Gerucht gaat dat ie hersendood is.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Toch best knap dat ie 3 studies heeft afgerond ondanks zijn financiële situatie.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Broooonvermelding..... Zéker bij geruchten.

Deel Deze Pagina