1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat wil je hier mee zeggen?

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
  3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja maar zo werkt het nou eenmaal.
    Jij hebt ook de kans gekregen om dit berichtje op je PC te schrijven puur dankzij het inkomen van je ouders.
    Wat als jij in Afrika was geboren?
    Of zouden alle inkomens maar volledig gelijk moeten worden getrokken zodat alle kinderen gelijke kansen hebben op precies het gelijke bestaan?

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zelfs al zou je de mogelijkheid krijgen in de vorm van tijd en geld, is 3 universitaire studies behalen op gerenommeerde universiteiten gewoon knap.
    Om vervolgens bij Mackenzie te worden aangenomen zegt ook wat, idem bij de titel VP bij Goldman Sachs, dan zit je echt niet uit je neus te vreten......

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Je weet dat je (in Nederland tenminste) gewoon twee studies tegelijk kan volgen en maar 1 keer collegegeld hoeft te betalen? :p

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Vrij duidelijk toch? Dat die prins veel meer kansen heeft op 'succes' dan iemand die wordt geboren in een woonwagenkamp.

Zo werkt het nu, maar dat kan ook anders. Inkomens gelijk maken is volgens mij niet de oplossing, geschiedenis heeft ook laten zien dat dit faalt. Maar ik zie wel mogelijkheden om kansen gelijk te verdelen. Een belangrijk onderdeel hiervan is het blokkeren van de erfelijkheid van kansen.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee 8)

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    In het geval van wettelijk collegegeld in ieder geval wel.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als je bent geboren in een normaal gezin heb je ook al meer kans dan iemand in een woonwagenkamp.

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Niet al te slim om te gaan skiën terwijl er een verhoogd risico op lawines is. En dan hebben ze volgens nu.nl de lawine nog zelf veroorzaakt ook. Moeten wij daar dan medelijden mee hebben? Hij had toch zelf wel kunnen inzien dat ie veel risico neemt.

En als het bij een vriend van friso was gebeurd hadden we het alleen bij het korte nieuws gehoord waarschijnlijk. Hoop dat het snel beter met hem gaat want je gunt zoiets natuurlijk niemand. Maar dan zijn wij er ook weer gelijk vanaf.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Lekker egoïstisch gedacht :thumbs:

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zeg toch dat ik hem dit niet gun maar het is wel zijn eigen fout. Ik ben nu 2 uurtjes thuis van me werk en op de radio en televisie gaat het nergens anders over. Zo belangrijk vind IK het nou ook weer niet. Hoop dus snel te horen dat het beter gaat. Goed voor hem, goed voor de koninklijke familie en goed voor mij.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    wat

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Dat is toch allang bekend..je kan gewoon 2 studies volgen en maar voor 1 collegegeld betalen.
    En prins Friso, who the fuck is that? :emo:

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Een klein beetje basiskennis van het Nederlandse koningshuis kan geen kwaad. En Friso valt onder een klein beetje ja :+ Wel stom dat hij met zo'n groot lawinegevaar de off piste gaat. Hopelijk komt hij een beetje normaal uit zijn -slaap. Wie weet dat de koud van de sneeuw de weefselschade enigszins beperkt, meestal ga je pas koelen na de reanimatie, die stap hoef je niet meer te ondernemen.

17. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja klopt. Helemaal niet eerlijk. Jammer dat niemand er iets aan durft te doen.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat doe jij aan inkomens denivellering dan?

19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nu je punt? In feite kan iedereen in Nederland een universitaire studie volgen wanneer hij/zij daarvoor de capaciteiten heeft. Dat niet iedereen dezelfde opvoeding heeft gehad is en dat daardoor wellicht niet iedereens volle potentieel word benut is een jammerlijk, maar niet te veranderen feit. Om dit te voorkomen zou iedereen dezelfde opvoeding moeten genieten maar dit is gewoon niet te realiseren, en zelfs als het mogelijk zou zijn is het nog maar de vraag of het wenselijk is.

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hij doet aan uitdelen.

Deel Deze Pagina