1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Gaat lekker in Frankrijk. Agent neergeschoten bij de Champs Elysees.

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Reckuuza en RaouLioo vinden dit leuk.
  3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    WTF, die aanslag op de Borussia Dortmund bus was blijkbaar een Rus die aan het speculeren was op aandelen.
    In mijn wildste fantasie had ik dit niet eens kunnen bedenken.

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Absurd ja, klinkt als een vergezochte actiefilm. Zal ook aardig wat voorbereiding aan vooraf zijn gegaan.
    Hopelijk gaan we dit niet vaker zien..

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Haha wow GTA5 much?

Reckuuza, Zumpelvelder, Garrett en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Macron gaat aan kop lijkt het in Frankrijk.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hahaha, Saudi Arabië zit nu (naast de VN Mensrechtenraad) ook in de Vrouwenraad.

Saudi Arabië, nummer 1 sponsor van terrorisme en grootste importeur van wapens, alsmede streng wahabistisch en wereldkampioen vrouwenonderdrukken gaat zich inzetten voor een veilige wereld waar alle mensen dezelfde mooie mensenrechten hebben.

Dit verzin je toch niet. VN wordt met de dag een grotere grap.

L.A. vindt dit leuk.
  9. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    In een maatschappij waar niemand meer mag worden buitengesloten en iedereen maar gelijk moet zijn aan elkaar, is het toch niet gek dat we zulke enorme wrange toestanden creëren.

10. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    ???

11. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    hoe bedoel je?

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Je gaat toch niet ontkennen dat Saudi Arabië diverse terroristische groepering financieel steunt he?

Misschien is de strijd om nummer 1 nog spannend tussen Iran, Saudi Arabië en Qatar maar je bent met me eens dat die gasten nou niet in de Mensenrechtenraad thuishoren.

13. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik bedoel het in zijn algemeenheid, maar voor deze situatie zal ik het zo toelichten:

Saudi Arabië is toch gewoon een land dat we links moeten laten liggen. Zij lopen geen jaren, maar lichtjaren achter op de beschaafde wereld. Hoe kun je daar überhaupt mee samenwerken?
    Een land dat tot op de dag van vandaag vrouwen onderdrukt, niet als volledig ziet en leeft naar de "wetten" van de Koran die enkel door mannen gelezen mag worden. Hoe kun je die mensen toelaten tot de vrouwenraad?

Om de pure wrangheid van dat land te omschrijven: Als de man daar vreemd gaat, wordt de vrouw van die man veroordeeld tot de doodstraf. Omdat het haar fout is.

14. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    nee, dat ontken ik niet. maar ik beweer het ook niet, want ik weet het niet. jij beweert van wel, dus vertel?

nou, nederland heeft toch best goede resultaten behaald door samen te werken met leiders van samenlevingen die ook 'lichtjaren achterliepen op de beschaafde wereld', dus dat argument gaat niet op. daarbij kun je je afvragen of uitsluiting wel een constructieve manier is om met verschillen om te gaan.

maar je had het over 'een maatschappij waar niemand meer mag worden buitengesloten'. wat is daartegen dan het bezwaar? buitensluiting gebeurt op basis van de wet, wie die overtreedt kan uit de maatschappij geweerd worden. wat voor andere manieren van buitensluiting zie jij wel zitten dan?

vrouwen mogen trouwens gewoon koran lezen. en de wrangheid die jij noemt is op zekers geen sharia, wellicht een gerechtelijke dwaling, maar geen wet.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
  16. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
  18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    "We need to use our diplomatic and more traditional intelligence assets to bring pressure on the governments of Qatar and Saudi Arabia, which are providing clandestine financial and logistic support to Isis and other radical groups in the region."

Of moet ik het nóg meer voorkauwen :p
    Of geloof je het pas als King Salman het live op TV vertelt?

20. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Je kunt je ook afvragen of de partijen erbij betrekken wel een constructieve manier is om met verschillen om te gaan. Ik ben van mening dat in sommige situaties je het beter zo kunt laten als het is en de andere partij "opgeeft".

Ik bedoel met "Een maatschappij waar niemand meer mag worden buitengesloten" dat iedereen altijd maar moet voldoen aan bepaalde eisen en dat niemand meer mag afwijken van een verwachtingspatroon, zowel op internationaal als nationaal gebied. Iedereen moet maar aansluiten en in dialoog gaan met elkaar en afstoten is uit den boze.

Deel Deze Pagina