Het gaat mij niet alleen om wat je voor je ban hebt gedaan, maar ook daarna. En dan nog als ik alleen het moment voor je ban voelde. Je voelt je in het nauw gedreven en gaat zomaar met kanker smijten.
Na je ban ga je, geintje of niet, in eens kanker racist tegen mensen lopen roepen.
@Tyrant was hier volgens mij o.a. het slachtoffer van. Hou je aub ten alle tijde in als je wilt dat mensen je geloven, ook al word je eens in het nauw gedreven. Dat laatste heb ik wel geleerd van mensen die het op mij gemunt hadden.
En jij zegt dat ik een blanke ben met privileges? Op wat? Uitspraken die met racisme te maken hebben? Kerel, je hebt echt het niveau van fucking SylvanaS. Ik heb totaal geen privileges om mensen echt zwart te mogen maken, dan krijg ik gewoon op mijn flikker. Hoe de fuck kun je dat nu privileges noemen van een blanke?
Ik heb helemaal geen fucking privileges, maar alleen maar verplichtingen om me fatsoenlijk te gedragen. Het is een lulverhaal wat je in mijn ogen ophangt en een grote belediging tegen de opvoeding van mijn ouders.
Dus hou aub je zogenaamde studie naar de psychologische kant van dit verhaal achterwege, want ik vind dat je totaal niet geloofwaardig overkomt en je jezelf behoorlijk in je vingers snijd met je vorige post naar mij.
Klik om te vergroten...