1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    OMFG

@fredfenster ... held. Je hebt je post gewoon netjes bewerkt :) Hulde. Bij deze ga je ook van m'n /ignore lijst af.

Zijn er nog rellen geweest ergens?
    Want het is vrij tam hier de laatste dagen.

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    hoofddoekverbod blijft gehandhaafd :whistle: maar om die discussie nou op repeat te zetten :rolleyes:

4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, terecht ook.

Dat is nou eenmaal part-of-the-deal. Begrijpelijk. Je hoeft niet alles aan te passen.

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Bij MVV - Roda JC waren gisteren nog rellen maar verder is volgens mij iedereen heel lief voor elkaar met dit weer.

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Boefjes uit Kerkrade.

7. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Fixed. Roda aanhang liep niet met bivakmutsen op en zeker niet op het veld.

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Boefjes uit Duitsland.

Matrix vindt dit leuk.
  9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956

GET THE FUCK OUTTA MY WAY THE SUPREME LEADER IS HERE

AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zijn lichaamstaal precies daarna. Mijn God wat ween irritant ventje. Heeft ie ook nog is gezegd dat ie extra belasting wil invoeren voor Duitse auto's omdat hij vind dat er te veel Duitse auto's in Amerika rijden itt Amerikaanse auto's in Duitsland.

Jongens. Hoe lang gaat deze poppenkast nog duren? Zou mij als Amerikaan echt kapot schamen.

Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik weet wel dat ik ga feesten als die afgezet word. Het zou een overwinning zijn voor elke denkbare vorm van intelligentie. My God, de man is schaamte en schande in zijn puurste vorm. 8)

O: Zijn we de mooie handgebaartjes tussen Trump en Melania al vergeten? :lol:

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
  13. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Google weigert salarisinformatie vrouwelijke werknemers over te dragen

Google vindt het te duur en te tijdrovend om aan de hand van salarisinformatie te bewijzen dat het vrouwen niet onderbetaalt.

Dat zegt Google nadat het in april door het Amerikaanse ministerie van Arbeid werd beschuldigd van het systematisch minder betalen van vrouwelijke werknemers.

Google zei toen al dat er van een loonkloof geen sprake is, maar vindt het nu te ingewikkeld en te duur om dat aan het ministerie te bewijzen, meldt The Guardian.

Medewerkers van Google hebben tegen de Amerikaanse rechtbank gezegd dat het zo'n 500 uur werk en zo'n 100.000 dollar zou kosten om de informatie te verzamelen die het ministerie van Arbeid wil hebben.

Miljardeninkomen
    De advocaat van het ministerie wees daarna spottend op het miljardeninkomen van Google, één van de meest waardevolle bedrijven in de VS. "Google zou die kosten net zo makkelijk kunnen absorberen als een droge keukenspons een enkele druppel water", aldus de advocaat.

Google zegt al 2.300 uur en 500.000 dollar heeft gestoken in het verzamelen van de opgevraagde informatie. Een Google-advocaat noemt gedwongen verder zoeken machtsmisbruik.

Het ministerie zegt dat het recht heeft op de salarisinformatie, omdat Google ook voor de overheid werkt. Google beroept zich naast de kosten ook op de privacy van zijn werknemers.

Verschillende vrouwelijke oud-medewerkers van Google hebben al getuigd dat zij minder verdienden dan mannelijke collega's. Om dat te kunnen controleren heeft het Amerikaanse ministerie echter de opgevraagde gegevens nodig.

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ergens snap ik google wel.. maar

Het bedrijf dat alle data van alle personen over de hele werels verzameld heeft 2300 uur nodig om wat salarisinformatie op te zoeken? Dat moet toch een fucking druk op de knop zijn om daar een analyse van te maken 8)

15. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    klinkt inderdaad heel erg als bullshit.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het schijnt in Nederland soms ook nog ongelijk te zijn, dezelfde functie, maar minder geld. Ik kan mij daar niks bij voorstellen, waar ik werk heb je functieschalen en daarvoor hebben we echt geen aparte salaristabellen per geslacht :+

Tim vindt dit leuk.
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Maar als vrouwen minder betaald krijgen en ze hetzelfde werk leveren, dan zou er toch geen werkloosheid moeten heersen onder vrouwen :+

Nee maar ff serieus, het is toch allang bewezen dat vrouwen gemiddeld iets minder verdienen?

PS, in other news:
    http://www.bbc.com/news/world-middle-east-40051640

Niets over gelezen/gehoord hier. Bizar, zo worden jihadisten geboren.

Laatst bewerkt: 29 mei 2017
    L.A. vindt dit leuk.
  18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    noriega dood

19. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Mooi jaar 2017!

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vond hem wel goed in Narcos.

Deel Deze Pagina