1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    @Henri: of, en dit is heel radicaal, volg ik een discussie en zie ik Nera argumenten geven waar ik het mee eens ben (helaas kan ik het zelf niet zo verwoorden wegens te weinig verstand, moest sommige dingen tijdens het volgen v/d discussie ook opzoeken).

Schandalig inderdaad dat ik dan even een juich icoontje doe, poe poe.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    _O_

3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Was niet 't punt Dyonko, probeer het nog eens.

Overigens maakt het ook geen zak uit, was gisteravond stoned en dan wil ik nog wel eens dingen benoemen die ik normaal - voor eigen bestwil - maar gewoon negeer.

4. Seh

Seh Guest

Nazi wetenschappers waren best über hoor. Niet voor niets heeft de USA veel van die gasten meegenomen naar huis. :)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Nazi scientists ftw

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is echt niet goed hoor. 8 min hartstilstand is al teveel.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is de vraag of ie uberhaupt ooit bij bewustzijn komt en het zal een neurologische revalidatie van maanden of jaren kosten.

Ernstig.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Kasplantje wordt het ben ik bang, helaas.

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Gewoon hersendood dus.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Helaas.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Treurig.

Maar niet onverwacht, het duurde allemaal zo lang voor er eens een dokter aan het woord kwam, is nooit een goed teken

12. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het allemaal echt heel triest voor die man, maar ik vind het eigenlijk ook een beetje vreemd. Ik wil niet naar doen overkomen, maar als mijn ouders of iemand anders hier worden gereanimeerd wordt er na 15 minuten gestopt (dit dac ht ik ooit ergens gelezen te hebben, iemand een bron?). Ik vind het eigenlijk best griezelig dat ze blijkbaar omdat ze van het koninklijk huis zijn gewoon een andere medische behandeling krijgen dan jou en mij, als hij nog wel wakker wordt, wat ik echter niet verwacht, staat de stelling dat hoe meer je betaald hoe betere voorzieningen je krijgt, en dat in een westers land.

50 minuten reanimatie, een student geneeskunde hier die kan vertellen hoe lang het normaal is als het bij jou of mij zou gebeuren?

Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Huh, waar heb je meegekregen dat Friso een 'speciale' behandeling heeft gekregen?

edit:

Oh dat weet je zelf ook niet meer. Moet echt wakker worden.

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Besides dat: hij heeft die lawine zelf veroorzaakt en zijn lawine gear had hij niet meegenomen. Eigen schuld dikke bult.

15. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Volgens mij wordt er in principe gekeken naar de wens van de persoon zelf indien dat gedocumenteerd is en anders naar de wens van de familie of er gereanimeerd moet worden, maar wordt er bij twijfel altijd gereanimeerd. Bron kan ik helaas niet voor je aanleveren, ik ben er zelf ook niet zeker van.

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    En hij is in Oostentrijk gereanimeerd he, daar gelden misschien wel andere procedures dan hier.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hoeveel mensen rijden er niet te hard? Zou jij het tof vinden als iemand waar je van houdt zichzelf doodrijdt en een ander zegt eigen schuld dikke bult?

Had je maar niet te hard moeten rijden? Natuurlijk, hij is ontzettend dom geweest, we doen echter allemaal weleens iets stoms waarmee we ons leven in gevaar zouden kunnen brengen. Te hard rijden of rijden onder invloed is levensgevaarlijk, toch doen miljoenen mensen het.

50 minuten reanimeren wordt volgens mij zelden gedaan. Het heeft mijn inziens ook geen enkele zin. Friso zal nimmer meer bijkomen, en als hij dat wel doet, dan is de ziel allang verdwenen. Als jij of ik het was, dan waren we overleden. Ze gaan je niet 50 minuten reanimeren.

Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die dude van RTL7 zei ook dat hij in Nederland allang was opgegeven.

Vind ik overigens ook opmerkelijk dat daar zo'n verschil in zit tussen landen. Het gaat toch wel om een mensenleven.

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik zou niet weten hoe ik ermee om zou gaan als het iemand is die ik ken, maar als die gene veel te hard reed oid dan vind ik het echt jammer, maar dan blijf ik bij mn standpunt van eigen schuld. Als er hier een motorrijder tegen een boom rijdt heb ik echt 0,0 medelijden.

20. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina