1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.547
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Fiasco, Servantes, Lethal AK47 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    57 doden bij bosbrand in Portugal...
    Veel mensen ingesloten op moment dat ze probeerde te ontkomen en levend verbrand in de auto, heftig.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja fuck, gelijk ook 57. Dat is wat anders dan die 12 brandweermannen van vorig jaar of het jaar ervoor in de USA. Kan me niet herinneren dat een bosbrand in de recente jaren zoveel slachtoffers heeft gemaakt. Misschien komt het door de blikseminslag waar ze het op NU over hadden.
     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Busje rijdt in op voetgangers in Londen, meerdere slachtoffer

    http://m.telegraaf.nl/buitenland/ar...p-voetgangers-in-londen-meerdere-slachtoffers

    "Omstanders zeggen dat de arrestant een blanke man is die inreed op moskeebezoekers. Die kwamen op dat moment het gebouw uit vanwege een dienst voor de Ramadan."

    Rechts-extremist aka Blanke terrorist zaait dood -en verderf in London! Afschuwelijk! Vuile varken! ;-(
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2017
    L.A. vindt dit leuk.
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Paspoort al gevonden?

    Sowieso zou ik ook eerst graag wel beveiligingscamera beelden willen zien want die hangen er ongetwijfeld. Zou namelijk zo maar kunnen dat het acteurs zijn
     
    Nerrion, RaouLioo, Cyndris en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Volgens mij zijn het gewoon opnames van een nieuwe aflevering van Black Mirror hoor.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dus.....je antwoord op alle aanslagen in je land is om je land nóg banger te maken voor aanslagen? En geeft dit leed nou voldoening? Wat een idioot. Misselijkmakend.
     
    Yellow 13 en Tim vinden dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En waarom dan ook weer zoiets als een busje? Je durft verdomme als haast niet eens meer de straat op of die over te steken. Zware tijden als Londenaar. :eek:
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nou inderdaad! Je zou bijna zeggen dat die expres veel schade wilde aanrichten door met een busje te rijden!
     
    Matrix, Alexknl en L.A. vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat bedoelde ik niet. Met dergelijke voertuigen maak je het voor de autoriteiten wel erg makkelijk om alles in de gaten te houden. Hoewel het misschien niet fijn is om dit te horen, maar op deze manier is het niet echt ''origineel'' meer, al zou ik liever die term niet meer in de mond nemen.

    Het word op deze manier gewoon erg voorspelbaar. Kan me dus ook niet voorstellen dat dit allemaal aangestuurd zou kunnen zijn door IS, of in dit geval misschien een rechts extremistische organisatie. Waarschijnlijk gewoon een lone wolf. :)
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Wtf gast, net of elk busje nu verdacht is 8)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nope, maar hoe vaker je een dergelijk voertuig gebruikt, hoe makkelijker het word voor de autoriteiten om erop te letten. Het lijkt me dat je dat toch niet kunt ontkennen?
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Kijk eens naar buiten en zie hoeveel bestelbusjes er rijden, hoe zie jij dan dat die tegengehouden of gecontroleerd worden?
     
    Alexknl en AnubisNefer vinden dit leuk.
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Je weet dat ik sarcastisch was.

    Wel opvallend dat je in dit geval meteen zaken veroordeeld maar andersom altijd vrij skeptisch bent
     
    Servantes, Kimi NL en RaouLioo vinden dit leuk.
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vreselijke actie in Londen weer.

    Ben wel benieuwd wat Martin Vrijland hier van vindt!
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha ja normaliter werden aanslagen gepleegd met wapens en bommen. Dat is natuurlijk makkelijker te controleren.

    OT: treurig weer. Resultaat van verdere polarisatie, zie het sneu in voor bevolking zo.
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Mensen zijn echt vermoeiend.
     
  20. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Je kon er helaas op wachten, laten we maar hopen dat er niet teveel mensen rondlopen met dit soort bizarre gedachtes.
     

Deel Deze Pagina