1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Geslijm ... richting @Tyrant?
    Waar? Hoe? Omdat ik reageer op zijn posts?

Nu wil ik liever niet aan stereotyping doen .. je doet echter niet echt je best om van 'et stempeltje af te komen.

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik roep alles op onderbuikgevoelens? Nee hoor. Ik heb hier een keer toegegeven dat ik iets stelde op basis van "onderbuikgevoelens", maar toen ook uitgelegd waarom ik me dat voor die stelling kon veroorloven. Dus deze onzin kun je achterwege laten.

Je post niet gewoon cijfers, je reageert ermee op mijn post en probeert die te ontkrachten. Maar als je je wil verschuilen achter onzin als "ik nam geen stelling in", dan vind ik dat prima. Graag nog even citeren waar ik stel dat 1. alle schuld van het klimaatprobleem bij het westen ligt en 2. het klimaatprobleem niet meer speelt. Dat kan ik me namelijk niet heugen.

Ohja btw dat was geen mening maar een feit.

Ik verkeer niet in de illusie dat internetdiscussies iemand gaan overtuigen hoor, het is een grappig tijdverdrijf, niet meer dan dat.

3. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Schoothondje? Omdat we regelmatig vergelijkbare standpunten verdedigen? Van alle dickriders in dit topic kom je hiermee? Waardeloos voorbeeld.

4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarom dan zoveel moeite blijven steken in het overtuigen van mensen als het, volgens jou, toch geen zin heeft? :)

We? Jij.

@Oujdi doet niets anders dan beamen wat jij zegt zonder (denk ik) enig idee te hebben wat je nou daadwerkelijk probeert te vertellen. Jij doet een poging tot discussie voeren en komt met allerlei feiten/meningen (#fredfacts). Terwijl hij niets anders doet dan dingen aanhalen, zichzelf voor lul zetten en hopen dat jij z'n hachje red. Jullie hebben beide iets tegen de grote boze Westerse wereld ... hij iets meer dan jou wat een discussie met hem niet bevorderd.

Echter schat ik jou, qua intellect, hoger in dan hem

Laatst bewerkt: 7 jul 2017
  5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Tijn is dood

GODVERDOMME 2017 WHY U DOIN THIS TO ME

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hey, ouwe spammert. Kijk even pagina terug.

<3

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Matrix en Rampage vinden dit leuk.
  8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dees is beter kil

Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zal ook wel een lekker zootje in Hamburg worden met die gezellige linkse activisten die zich inzetten voor een betere wereld.

Matrix vindt dit leuk.
  10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Gaat er inderdaad lekker aan toe.

Aldus live update Volkskrant

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tegen neoliberalisme zijn en je zo gedragen, genieten hoor.

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
  13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Vreselijk.

Wat is deze onzin? Een excursie naar een klimaatdatacenter is afgezegd vanwege veiligheid. De ironie zijnde dat die communisten o.a. protesteren om klimaat prominenter op de agenda te krijgen.
    Joop.nl publiceert zelfs een dagboek van onze favoriete activiste Anne-fleur D daar. Man, man, man.

En het bonus-level:

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Denk niet dat het alleen communisten zijn die daar aan het rebellen zijn maar gehele extreem linkse spectrum met nog een zooitje hooligans erbij.

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nu hebben ze ook veggie burgers bij macDonalds...

Maar dit is wel heel triest ja :')

16. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Politie treft 200.000 pillen aan in 'levensgevaarlijk' drugslab Eindhoven

De politie heeft in een woning in Eindhoven een groot drugslaboratorium ontdekt met tweehonderdduizend pillen. Op basis van de grote hoeveelheid grondstoffen die er lag, tientallen jerrycans met onder meer aceton en zoutzuur, schat de politie dat in de woning miljoenen xtc-pillen zijn geproduceerd.

Heel het huis deed dienst als lab. "Dit is echt levensgevaarlijk", reageerde politiechef Frans Heeres van de eenheid Oost-Brabant.

De stoffen die gebruikt worden om zogenoemde synthetische drugs te maken kunnen schadelijk zijn voor de huid en longen. Ook zijn er bij de productie van de drugs vaak gasflessen nodig wat voor gevaarlijke situaties kan zorgen als deze niet juist worden gebruikt.

De politie noemt het aantal aangetroffen pillen vrijdag al "een enorme hoeveelheid". In het huis lagen ook flinke hoeveelheden drugsafval en MDMA, de werkzame stof in xtc.

Weggerend
    Een 20-jarige man uit Son en Breugel en een 25-jarige man uit Sprang-Capelle zijn opgepakt. Laatstgenoemde was snel weggerend toen hij de politie zag arriveren, maar agenten wisten hem alsnog aan te houden.

"Criminelen deinzen er niet voor terug om onschuldige wijkbewoners bloot te stellen aan de gevaren die vast zitten aan de productie van dit soort drugs", stelde politiechef Heeres vast.

#legalize

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Je wilt harddrugs legaliseren?
    Wow

Antifa is lekker bezig geweest vannacht! Wat een helden. Man man man.

Laatst bewerkt: 8 jul 2017
  18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja natuurlijk.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Xtc dogen is zo raar niet hoor. Het is geen coke.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Het idee van legalisering van drugs is niet zo raar. De gezondheidseffecten zijn vergelijkbaar met alcohol. De bestrijding ervan kost veel geld en moeite en levert ook nog eens weinig resultaat op.

Taab vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina