1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nouja niet door meteen iedereen maar dood te schieten die een bepaalde spreuk doet.

Wat als een paar schoolkindjes dat roepen..schiet je die dan ook neer.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Juist! Beginnen bij de bron.

:p

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    https://tweakers.net/nieuws/128783/...le-downloaders-opsporen-en-laten-betalen.html

DFW gaat wel achter de individuele downloader aan. Ik ben benieuwd wanneer de eerste zaken langs komen. Het is iig wel een trend die al een tijdje gaande is. Het blijft imo wel zonde. Ze noemen in het artikel dat door de komst van Netflix nog maar 25% van de Nederlanders download waar het eerst 40% was. Echter ik vermoed dat die aantallen bij Spotify en muziek nog veel groter zijn, als in, een nog veel kleinere percentage mensen download nog muziek. Reden: het aanbod is vele malen completer. Netflix doet het met name goed op het gebied van eigen producties en series maar loopt hopeloos achter op films en sowieso het aanbod op Amerika (factor 10 minder aanbod meen ik). Fix dat nou gewoon.

Mensen die gebruik maken van VPN en/of usenet zullen wel veilig zijn vermoed ik.

L.A., RaouLioo en Tyrant vinden dit leuk.
  4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Eerlijk is eerlijk, als je 'tijd voor teletubbies' roept voor je jezelf opblaast verdien je wel respect.

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Welke vpn gebruik jij? @Tyrant

6. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nordvpn ftw

RaouLioo vindt dit leuk.
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
  8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
  9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Als die bedrijven nou eens dat geld zouden investeren in het leveren van goede legale alternatieven, dan zou dit probleem bijna niet meer bestaan.
    De situatie met legale alternatieven lijkt alleen maar slechter te worden: HBO is in Nederland enkel te verkrijgen bij Ziggo, seizoenen van series worden compleet 'willekeurig' van de services afgehaald, iedereen begint zijn eigen streaming dienst waarin zij hun eigen content exclusief aanbieden.

De markt begint alleen maar meer gefragmenteerd te worden door dat soort acties, waardoor de consument het niet ziet zitten om 28 verschillende abonnementen af te sluiten om de gewilde content te bekijken of beluisteren. Het leek ooit de goede kant op te gaan, maar de grote jongens zagen vervolgens weer centjes in streaming-land.

Kevf, Yellow 13 en Hybrid vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En vergeet met HBO niet dat ze puur voor de reclame een serie als Game of Thrones gewoon lekken. 4 en 6 van seizoen 7 zijn gelekt, 4 door HBO India, 6 had ik begrepen door HBO Spanje. Is gewoon een manier om iedereen via de legale variant naar de serie te trekken als je het mij vraagt.

En dan is er nog YouTube, waar je ook gewoon 24/7 muziek en hele stukken film kan kijken, iets waar alleen sporadisch wat aan gedaan word. Ik kijk al steeds minder films, zowel legaal als illegaal en de epische stukjes kan ik wel via YouTube vinden.

Wat je zegt @Modder-Eter : Die fragmentatie is compleet door dit soort zaken. Laten ze die inderdaad eerst maar eens aanpakken, maar dan bestaat YT straks niet meer. Je kunt overigens ook gewoon muziek downloaden van YT. 8)

11. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    402
    @Tiberius Ja maar YT geluid is crap eerste klas man. Geen .flac kwaliteit.

Alexknl vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ligt er aan hoe je het doet, zelfs niet echt last van, maar heb dan ook een DT 990 pro. Er zijn genoeg mogelijkheden, maar die mogen we verder niet bespreken hier.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Is er een illegale manier op de kwaliteit van Youtube muziek te verbeteren dan?

YT gebruiken om muziek te luisteren is hetzelfde als kladblok gebruiken om een tijdschrift te ontwerpen.

Alexknl vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, die is er en heel simpel ook. Als je hem wilt, PM me dan maar.

15. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Lol

Racerblade01, L.A. en Alexknl vinden dit leuk.
  16. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    :+

Youtube klinkt echt slecht als je het al vergelijkt met bijvoorbeeld Spotify o.i.d.. Youtube geluid boosten? Is net alsof je meer koffie uit dezelfde hoeveelheid koffiebonen wilt halen.

RO3Li vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Moet ook wel eerlijk bekennen dat ik wel best vaak last van mijn oren heb, vooral mijn linker. Aan de andere kant zou ik je best wel eens een dik nummer door mijn DT 990 Pro wil laten horen, één die van YT komt en dan bedoel ik niet YT zelf. Ik luister dan via VLC en nummers als Tsunami, hoe kut sommige die ook vinden, klinken dan gewoon goed.

Heb ook genoeg rotzooi geluisterd, maar als je een uploader hebt die zijn brongeluid op orde heeft, dan is het prima te doen. Die Vevo kanalen van de verschillende artiesten, neem je daar een nummer van, dan klinkt het prima via VLC player later icm die DT 990 Pro. Je moet ook geen headset hebben die geluid boost, dat is geen werkelijk geluid namelijk.

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Waarom is deze discussie er überhaupt? Ik luister thuis ook weleens youtube, maar als je echt muziek wil luisteren dan zet je toch gewoon Spotify aan.

Rossi46 en Alexknl vinden dit leuk.
  19. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Welke koptelefoon je hebt heeft er niks mee te maken. Ik merk met mijn goedkope aliexpress oordopjes en met mijn koptelefoon van 300 euro beide een flink verschil. En dan is het niet omdat het geluid geboost wordt door meer volume of meer bas, maar de kwaliteit is ook gewoon beter. Ik kan je eens aanraden om spotify premium te nemen en de geluidskwaliteit op het hoogste te zetten. Dan merk je ook verschil met jouw DT990.

Klopt inderdaad, gaat nergens over haha.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat kun je ook wel gewoon hier neerplempen.
    Maar je download dus gewoon een nummertje van Youtube en luistert dat dan met VLC player?

Deel Deze Pagina