Amen!
Ik irriteer me kapot aan die aandachttrekkerij. Echt serieus, het is te sneu voor woorden. Kijk, ik vind ook dat je vrouwen niet moet lastig vallen, niet moet aanraken en niet moet intimideren. Absoluut not done, begrijp niet verkeerd. Ik ben een flirt, maar ik raak vrouwen niet zomaar aan, ook al denk ik dat ze het niet erg zouden vinden als ik het wel deed. Die shit is dangerous, dus ik pas.
Nog even en als je een vriendin 3 kussen geeft op haar wang moet je oppassen dat je hand niet op haar heup rust. Kan zomaar intimiderend zijn natuurlijk. Al die mensen die jarenlang hun mond hebben gehouden, smeergeld hebben aangenomen in ruil voor stilte, moeten nu ook hun kop houden. Blijkbaar vonden vrouwen die smeergeld hadden aangenomen die hand in hun reet niet zo erg mits er een paar centen tegenover staan. Anders had je dat geld niet aangenomen, of je nou wel of niet besluit in de openbaarheid te treden. Je kunt als ´slachtoffer´ maar van alles roepen, 20 jaar later.
Het is als man moeilijk om de grens altijd en overal maar juist aan te voelen. Tegen de ene kun je iets makkelijker zeggen dan tegen de ander. Het is gewoon een gevaarlijk spel, waarmee je altijd moet oppassen. Maar flirten hoort wel een beetje bij ons mensen. We doen het graag en het is jammer dat sommige vrouwen dat geheel verkeerd kunnen opvatten. Nogmaals, ik bedoel uiteraard flirten zonder aanraken en geen ranzige uitspraken oid.
Laatst bewerkt: 25 okt 2017