1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wait ... wait. Ik heb het door.

Gaat dit over vrouwen die aandacht krijgen en janken dat ze aandacht krijgen?
    Een hand op hun heup intimiderend vinden? Of als iemand ze eindelijk eens toe fluit, hun clit in de knoop vliegt? Die typetjes die het tig jaar verzwijgen om nu ineens massaal kenbaar te maken dat ze misbruikt zijn vroeger? Ok, en in wat voor vorm? Schijnbaar niet erg genoeg als je het tig jaar kan verzwijgen.

Zo niet, dan hoor ik graag waar 'et wel over gaat :D

Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Je kunt gewoon ook even zelf opzoeken natuurlijk.

Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ah. De hashtag #metoo.
    Flikker. Op. Met. Die. Onzin.

Schijnheilig gezever. Als je 20 jaar lang je bek kan houden over zoiets dan is het nu ook het vermelden niet waard. Schijnbaar zit je er dan niet mee en kan je leven met de schaamte. Want, hey ... je hebt je roem, je verdient nu bakken met geld en klaarblijkelijk vond je het toen niet de moeite waard om te melden omdat je platzak was. Want als Persoon A tegen je zegt om persoon B te vermijden ga je ook echt geen moeite doen om deze ook daadwerkelijk te vermijden.

NAIS!

Gebeurd nu toch ook nog steeds? Mensen (zowel man als vrouw) die zichzelf hogerop neuken? Moet iedereen zich lekker zelf weten. Als je een beetje fatsoen in je donder hebt (of lef?) beuk je degene gewoon op z'n neus en loop je weg. Met als resultaat dat je ego een deukje oploopt maar je behoud wel je integriteit.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Als ik een vrouwelijke baas zou hebben, en die zou geld over hebben voor een potje seks (kan ik me best voorstellen) dan zou ik dat 100% zeker gedaan hebben (als ze niet al te lelijk of oud is uiteraard). Maar ik zou wel de vrije keuze gehad willen hebben en niet gedwongen. Dus niet van, als je het niet doet, dan geen baan meer, maar als je het wel doet, krijg je elke maand (ik ben niet goedkoop) 1.500,00 extra op je rekening gestort.

Helaas is het vaak zo dat het op de eerste manier gaat. En als je dan jong en naief bent, dan denk je dat je geen keuze hebt en doe je het gewoon. Zoveel jaar later weet je veel beter en ben je gegroeid en eigenlijk moet je dan gewoon je mond houden. Toen deed je het, ja het was dom en ja, die kerel (of vrouw) heeft misbruik van zijn of haar machtspositie gemaakt. Dan is het nu weer even een hot topic, gaan al die beroemde actrices, danseressen, zangeressen roeptoeteren dat het hen ook is overkomen en morgen gaan we weer gewoon verder en doen de rijken en machtigen onder ons gewoon weer hetzelfde.

Die illusie hebben dat er iets gaat veranderen is echt naief. De wereld draait om seks, macht en geld. Dat was vroeger zo, en dat is nu zo. Als je macht en geld hebt, kun je seks kopen of eisen. Zo gaat die shit. Als die Weinstein gast er niet zo afschuwelijk had uitgezien, dan waren er genoeg vrouwen met hem naar bed gegaan voor hun carriere en had je er veel minder geklaag over gehoord.

Rampage vindt dit leuk.
  5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind het gewoon komisch dat er echt zoveel vrouwen zijn die melden dat hij hun misbruikt heeft.
    Je maakt de keuze toch met je gezonde verstand? Kom op zeg.

Ram zo'n vent op z'n appel en loop weg. Als hij je dan wat aandoet en verkracht, dan is het een andere zaak.
    Schijnbaar was het Weinstein-wipje nodig om hogerop te komen ... iets wat velen gelukt is. Ga dan achteraf niet zielig lopen janken dat je 25 jaar geleden misbruikt bent. Je hebt je miljoenen verdient dankzij dat ene wipje. Oef, wat erg. En nu? Nu wil je een podium hebben en het aankaarten? Nee. Dat had je jaren geleden moeten doen ... maar blijkbaar was geld belangrijker.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Sterker nog, veel van die vrouwen hebben later nog in films van hem gespeeld. En een Oscar mee gewonnen ook.

Al is die Weinstein wel een viesspeuk hoor. Maar zo werkt Hollywood. Dat heeft niks met alleen de mannen te maken maar zo zijn de regels daar blijkbaar.

Rampage vindt dit leuk.
  7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, die gast is wel echt een pervers mannetje. Maar even serieus, hij is echt heel, heel afzichtelijk hoor! Hij heeft mazzel dat hij geld en macht had, anders had hij never nooit poes gehad!

Overigens werkt Hollywood niet alleen zo, de wereld werkt zo. In welk land dan ook. Dat zogenaamde verontwaardigde gedrag van de media daarna. Dat drama-gedrag 'we moeten het nu stoppen' is echt verschrikkelijk. Alsof wij mannen een stel Neanderthalers zijn, allemaal!

(Sarcasm mode on)

Heus wel een beetje, weet ik ook wel, maar niet zo overdrijven hoor. Er zitten slechte tussen, gekke oversekste maniakken. True en die moeten allemaal dood, maar ik wil ook gewoon man kunnen zijn en met (gepast) geweld, een vrouw mijn wil kunnen opleggen.

Maar vrouwen denken dat wij zo veranderd zijn, maar ze zijn zelf veranderd. Ineens moeten ze stemmen, autorijden, willen ze dezelfde banen (alleen de goedbetaalde hoor, want je ziet of hoort ze niet over het feit dat 99,99% van de putjesscheppers man zijn) en mogen we niet meer naar ze fluiten, zelfs niet naar de lelijke specimen (hoewel ik die ervan verdenk dat ze het juist echt heel leuk vinden, om dan op televisie te kunnen verkondigen dat het hen ook is overkomen). Het gaat helemaal nergens meer over.

(Sacarsm mode off)

Nee hoor, het is allemaal heel zielig, flirten moet afgelopen zijn. We gaan naar de klotuh, er worden geen kindjes meer gemaakt door al dat gezeik. Ik durf thuis al niet meer aan mijn vriendin te zitten. Ze moet echt vragen of ik haar wil nemen, eerder raak ik haar niet aan. Daarbij, las net op Telegraaf.nl (en dan is het vet waar) dat een kwart van de vrouwen liever naar Netflix kijkt dan seks heeft. Dus het gaat gewoon mis, en niemand heeft het door.

PS, de laatste 2

Rampage vindt dit leuk.
  8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat is hij ook.
    Als hij echter geen tegengas krijgt zal hij het blijven doen. Bovendien, geld... geld... geld.

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Waarom gaat het nu over flirten? Dat #metoo gebeuren gaat toch om aanranding/verkrachting?

Of is het weer zo'n 'ze pakken alles van ons af, eerst zwarte piet nu dit' discussie?

fredfenster vindt dit leuk.
  10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet niet of jij beseft hoe snel je volgens de letter van de wet iemand al hebt aangerand, maar het kan best zo zijn dat jij het ziet als flirten. Een tik op de billen van de vrouw waar je altijd zo mee lacht en kleine versierpogingen bij doet. Die lacht mee met je, tot het moment dat je haar een tik op de billen geeft of denkt dat ze ook met jou wil zoenen. Dan probeer je dat, en dan ben je ‘ineens’ een aanrander en zit zij op #metoo en ben je de dader.

Het gaat er dus om dat de grens in sommige gevallen moeilijk te bepalen is (uiteraard doel ik op aanranding en seksuele intimidatie en niet op verkrachting). Het probleem is dat de ene kerel denkt dat als hij in de kroeg staat en er loopt een lekkere vrouw langs dat hij best even haar in de kont kan knijpen en de andere waagt zich daar pas aan als hij zeker denkt te weten dat ze het okay vindt. En dan kan ze het toch niet okay vinden. Is die eerste dan slechter dan de tweede?

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Iedereen die #metoo post mag van mij verkracht worden

Rampage en Cyrax vinden dit leuk.
  12. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Grappig hoe geforceerd mannen nu over de rug van slachtoffers de discussie diskwalificeren. Een stinkende beerput is open getrokken en waar hebben deze kneuzen het over? Echt walging voor, hoop niet dat jullie verkracht worden tho.

L.A. vindt dit leuk.
  13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.954
    Fred gooit as usual olie op t vuur

@Rampage kom dr maar in

L.A. vindt dit leuk.
  14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Verkracht niet, wel paar keer aangerand al.

Maar wie diskwalificeren de discussie? Wat is de discussie eigenlijk.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Daar weet jij niks vanaf. Ik zeg er niks over, want dat zou hypocriet zijn.

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik ken verschillende vrouwelijke collega's waar ik heel goed mee om ga en we ook hele schuine opmerkingen naar elkaar kunnen maken. Maar een tik op de billen doe ik niet nee.

Waarom moet je aan iemand gaan zitten? Logisch dat als zij dat niet prettig vindt het aanranding is. Zoek dan die grens ook niet op. Het gaat hier niet om een onschuldige flirt, maar om mannen die zomaar aan een vrouw gaan zitten (of andersom).
    Dat gebeurt elk weekend ook in clubs. Niets mis mee om dat taboe eens te doorbreken.

fredfenster vindt dit leuk.
  17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.954
    Ik sfwaffelde laatst mn pipi tegen een chick dr ass in de club

Was wel spannend

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Mijn punt is dat we moeten uitkijken dat het niet tot 1 grote name and shame competitie leidt. Dat hij vs zij verhaal heeft niemand wat aan, de slachtoffers ook niet. En de gevolgen zijn groot hé, dit soort dingen verpesten levens.

Er is hier ook niemand die zich tegen de slachtoffers keert zoals fred doet vermoeden, maar ik wil waken voor een heksenjacht.

L.A. vindt dit leuk.
  19. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Wat nobel _O_

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tja Fred, zou leuk zijn als je nu ook je punt maakt. Je gaat weer alleen tegen dingen in die worden geroepen maar zegt zelf eigenlijk niks. Ja, dat je het voor de slachtoffers opneemt maar daar wringt de schoen niet echt.

RaouLioo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina