1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind zijn reactie over het incident gewoon zoals het hoort, geschrokken en met spijt. Dat hij het niet meer weet geloof ik graag, en wie weet is het ook wel overdreven. Dat er dan weer mensen zijn die het niet accepteren, tja... Wat moet hij dan doen? Zichzelf aangeven bij de politie?

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ze vinden vooral dat hij dit moment niet moet aanpakken om z'n coming-out kenbaar te maken..

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik snap wel dat hij daar nu voor kiest.

4. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Enige waar ik aan moet denken is dat ik nu snap waarom die scene tussen Frank Underwood en z'n beveiliger(Meechum) in House of Cards zit.

RaouLioo vindt dit leuk.
  5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dus Spacey heeft 30 jaar geleden wat gedaan ... En omdat het publiekelijk aan de schandpaal hangen van een beroemdheid nu een happening is, besluit deze persoon zn scheur open te trekken.

Dus...

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Niet best dat het om een kereltje van 14 ging (wat deed hij daar uberhaupt), maar verder is dit nou typisch zo'n incident waar ik de #metoo niet voor vind passen.
    Ja er is een grens overtreden, maar dit klinkt als een feestje waar gedronken wordt en niet op eenzelfde lijn wordt gecommuniceerd. Spacey heeft wellicht andere signalen opgepakt en dacht het wel te kunnen maken. Dit is geen victimshaming, maar dit is nu typisch zo'n voorbeeld dat er voor seks geen helder stappenplan is en dat er zulke misverstanden ontstaan. Hij heeft iemand proberen over te halen voor seks en dat is niet gelukt.

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Een 14 jarige ja, dat je dat bagatelliseert zeg :eek:

8. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ja want de beleving van een 14-jarige is na 30 jaren nog altijd reden om iemand publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.

Kom op zeg, 14 jaar oud was hij.
    Toen ik 14 was deed ik flesje draaien in de keet en was ik er echt van overtuigd dat Linda mij net zo leuk vond als ik haar. Dat ze die zelfde avond met mijn kameraad zoende was toch wel een teken dat mijn beeld van die situatie heel anders was dan de werkelijkheid.

9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Is dit een reactie op mij of wat?

10. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Voel je je aangesproken?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik bagatelliseer alles behalve het feit dat het om een 14 jarige ging, dat staat zelfs in de eerste zin.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je mist het punt.

Het is nu weer hip om iemand gewoon aan de schandpaal te hangen.
    30 jaar je muil houden om het vervolgens te melden.

En waarom?
    Tja, hopelijk word hij er financieel beter van! Want #metoo en #uitgewoond

Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Raar om dat bepalende element weg te laten om zo een punt tegen #metoo te kunnen maken.

14. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Toen met die schandalen rondom katholieke kerk, waren jullie toen ook zo de slachtoffers aan het afzeiken?

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, dat deden de priesters al.

Rampage vindt dit leuk.
  16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vergelijk je nu serieus jarenlang misbruikte kinderen met vrouwen die (soms) te maken hebben met seksuele intimidatie?

Rampage vindt dit leuk.
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Je bedoelt kinderen van 8 die seksueel misbruikt zijn?
    Want dat is een andere discussie?

Rampage vindt dit leuk.
  18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    #metoo is opgezet door mensen die ondertussen miljoenen meer op hun rekening hebben staan dan wij ooit zullen verdienen. Al die actrices waren er zelf bij toen meneertje Viesnek een potje huigstompen aan het uitvoeren was. Of is het complimenteren van vrouwen nu ook al "sexual harrasment"? Ik heb werkelijk waar geen medelijden met die actrices die nu allemaal melden misbruikt te zijn door één persoon. Want ze zijn nu allemaal rete succesvol. Kortom, die wisten dondersgoed wat ze deden.

Erg vreemd dat deze persoon nu, 30 jaar later, zijn bek opentrekt om Kevin Spacey publiekelijk af te vallen. Of vind jij dat niet raar? Komt allemaal wel goed uit nu dat hele #metoo gezeik overal bekend is.

19. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik zie anders allerlei argumenten die 1 op 1 naar die situatie te verplaatsen zijn. Lang geleden, net tegen te verdedigen, grote reputatieschade.

20. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Tering :')

Deel Deze Pagina