[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Hybrid ik ben het met je eens. Een unicum denk ik. ;) Vooral dat stukje over de PVV kiezer bevalt me wel. :thumbs:

Dat die lui na Fortuyn en de LPF nog niks geleerd hebben zeg. Fortuyn had ook alleen maar zichzelf, net zoals Wilders dat nu heeft. Geen ervaring en expertise achter de hand.

Die trut van de PVV in Limburg is daar een goed voorbeeld van. :emo:

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Fortuny was i.t.t. Wilders zeer intelligent. Bovendien was hij niet bang om in debat te gaan en dacht hij veel meer oplossingen dan Wilders. Hij heeft nooit de kans gehad om de partij te leiden.

Overigens ben ik benieuwd of er eerst nog maatregelen met steun van de oppositie worden doorgevoerd of dat die zullen aandringen op verkiezingen.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wilders liet het dus klappen omdat de koopkracht van AOW'ers niet mag lijden onder Europees dictatorschap? Ik erger mij groen en geel hier. Hij blijft zichzelf maar herhalen, die populist.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Roemer dringt aan op verkiezingen, maar er zijn partijen die dat nog niet verstandig vinden.

Doe aub wel verkiezingen, dan hebben we nog voor 2013 een nieuw kabinet (Hopelijk = Belgie). Dat kan dan, ipv 100 dagen ouwehoeren in het land, gelijk aan de bak. :thumbs:

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Amen. Die dweil haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan nu. Alleen maar zeiken over die AOW'ers en Brussel, dat is het ENIGE voorbeeld waarmee hij de hele tijd komt. Zo iemand laat nu dus het complete land in de steek waardoor we nog verder in de shit komen. Echt onvoorstelbaar dit.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het klinkt als populistisch geblaat inderdaad. Echter wat voor een baat zou hij er bij hebben? Hij staat er slecht voor in de peilingen, zet de betrouwbaarheid van zijn partij op het spel en heeft daarnaast daar 7 weken gezeten. Ik kan mij best voorstellen dat het een 'echt' standpunt van hem is.

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet wel zeggen, Europa heeft tegenwoordig veel te veel te zeggen. Het was als een economische samenwerking bedoelt, maar het schiet haar doel volledig voorbij.

8. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Wat hebben ze goed gedaan?

Kun je iets concreter zijn?

9. Seh

Seh Guest

Dat krijg je er van als elke inwoner van een land mag stemmen.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad, laten we de democratie opheffen.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Tsja... dat is democratie, de dictatuur van de meerderheid.

12. Seh

Seh Guest

Terug naar de tijd van landheren!
    Edit:

Lekker hypocriet. \o/

Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2012
  13. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ehm nee, de europese samenwerking is juist vanuit politiek oogpunt opgezet.

14. Seh

Seh Guest

Niet waar.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is gewoon goed kut dat het nu weer gebeurd. Net wanneer bezuinigen er doorheen moeten (ben niet met alle bezuinigen eens) en we in een crisis zitten. Nu gebeurd er weer geen donder tot na de zomer. Dat gaan we ook voelen..

16. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Waarom niet?

17. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
  18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
  19. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Had het niet iets te maken met de kolen en staal en dus wel degelijk economisch?

Goede beslissing van Wilders, en het lijkt mij een tactische fout van Rutte om teveel hun eigen programma's erdoor te bluffen met het gegeven dat Wilders nu niet meer de enige gedoger is door het verlaten van Brinkman en dus te denken meer te kunnen vragen. De VVD haalt volgende verkiezingen nooit meer 31 zetels, dus dit was waarschijnlijk wel het laatste kabinet Rutte, of denken jullie dat de middenklasse van zwevende kiezers die nu zo wordt genaaid door de bezuinigen voor deze partij kiest? Het CDA heeft na het gezichtverlies met de Hedwigepolder ook een deuk opgelopen, een akkoord tekenen en er dan zelf tegen zijn, lekker duidelijk. VVD en CDA die wilders de schuld geven is dus logisch, dat is de enige damage control die ze hebben.

En Wilders, hij staat er niet goed voor, dus ik zou niet weten waarom hij er baat bij zou hebben nieuwe verkiezingen te willen, dit was waarschijnlijk zijn enige kans op politieke macht dus die laat hij niets voor niets lopen, VVD en CDA hebben zichzelf overschat. De enige troost voor Wilders is dat hij bij verre de beste debater is die ook volgende verkiezingen weer een hoop zwevende kiezers naar zich toe kan trekken.

Mijn verwachtingen: een nog grotere politieke verdeeldheid, SP en PvdA beide rond de 28 zetels, PVV grootste partij, groenlinks onderuit, D66 klein verlies maar stabiel, groot verlies voor CDA en VVD. Conclusie, het wordt ofwel samenwerking met de SP ofwel weer met de PVV :emo:

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Vanuit de oorsprong gezien was het toch echt opgericht met het oog op economische belangen.

Laatst bewerkt: 21 apr 2012

Deel Deze Pagina