1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eens.

Echter blijft dit zo'n GTST woord :+

Ook Dustin Hoffman word nu betrokken in de beerput. Damn

fredfenster vindt dit leuk.
  3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Jawel Twitter.

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Eerlijk gezegd vond ik het eerst ook een beetje gezeik om mee in de hype te gaan..

Maar nu er meer mensen naar buiten komen en ook over anderen is het toch ook wel een beetje genieten. Laat nu maar gewoon alles naar buiten komen over iedereen. Revolutie!

Ohja behalve die nl acteur die "met ogen uitgekleed is".. dat blijft triest

Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
  7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Reckuuza en L.A. vinden dit leuk.
  8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind het echt gestoord, je moet duidelijk gewoon nooit meer fysiek contact hebben.

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Hahahaha prachtig dit.

Niet ongewenst nee.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Die journalist is het zelf ook niet eens met de heksenjacht hé.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Alleen is het klaarblijkelijk niet heel duidelijk wat gewenst en ongewenst is.

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ongewent: aan iemand zitten die je niet kent.
    Gewenst: aan iemand zitten die je wel kent.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Scenario

Je ontmoet een meisje in de kroeg, praat, koopt drankjes, gezellig, zoent in de steeg buiten de kroeg, ze gaat mee naar je huis, seks, appt, contact daarna vervalt, dr vriendinnen vinden haar een stiekeme slet want ze deed dit gewoon zomaar, ze beslist te roepen dat het ongewenst was, mss zelfs verkrachting en hoppa leven jongen is verpest.

Maar minstens net zo erg zijn de beschuldigingen van jaren terug, toen dit bewustzijn er zogenaamd nog niet was. Opeens iemand openlijk aan de schandpaal laten bungelen omdat diegene 5 jaar terug iets te close met je was op kantoor.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit inderdaad. Je steekt de tijd en moeite in een vrouwtje en dan eindig je (indien ze dat wil) in bed. Als je geen enkel signaal oppikt dat ze het niet wilt ga je verder. Zijn ook genoeg vrouwen die het aangeven en die laat je dan gewoon met rust. Zelf helaas een situatie meegemaakt waarbij een vrouwtje (na de sex en date) compleet apeshit gaat omdat ik aangaf geen relatie te willen. De beschuldigingen die ik toen naar m'n kop kreeg gesmeten waren ook niet mals.

"Je hebt mij misbruikt! Je hebt me gewoon verkracht!" ... en ja, dat zei ze.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Conclusie @Dyonko zijn verhaal: Vrouwen hebben de macht wat betreft intiem contact. Hoezo seksuele ongelijkheid!?

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik denk dat iedereen hier is opgevoed met respect voor vrouwen. Simpel.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Natuurlijk, maar vergeet niet dat zodra je een keer sex hebt gehad, vrouwen wel gekke dingen kunnen doen als ze het even niet zint.

Ik ga ook niet echt wantrouwen of zo, maar op dat moment kunnen ze wel misbruik van je maken. Hoeveel van die coming outs bijvoorbeeld zijn waar? ;)

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Don't stick your dick in crazy, Geel. Vrij simpel. En nee is nee, hè!? Das wel even belangrijk om te weten

Sent from my MI 5s using Tapatalk

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Uiteraard, maar het moment dat jullie wel gezamenlijke instemming hebben en wat er daarna gebeurt. Stel dat jij haar om iets totaal anders teleurstelt, of jullie krijgen ruzie. Hoe gebruikt ze haar macht dan? Hoe gaat het rond in haar hoofd. Als ze dan terugdenkt aan het moment van de sex, wat niets te maken heeft met de ruzie daarna, dan kan ze er misbruik van maken. Dat gebeurt ook en dat vermoeden heb ik ook wel na deze discussie bij sommigen betrokkenen, zoals die Corstius bijvoorbeeld, als was dat met 2 mannen.

Zou je hier even over na willen denken??? Ik wil mijn post niet te lang maken, je weet wat er dan gebeurt. Hoop dat het zo duidelijk is.

20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Dit is wel een hele kromme stelling

Deel Deze Pagina