1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Poch vrijgesproken, eindelijk gerechtigheid. Nederland staat er smerig op, heel smerig.

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Moslimbevolking in Europa zal blijven groeien, ook zonder migratie

Als de huidige vluchtelingenstroom doorzet, dan zullen er in 2050 75 miljoen moslims in Europa zijn - een toename van 14 procent ten opzichte van 2016. Maar zelfs als er geen migratie is, zal de moslimbevolking met 7,4 procent groeien. Dit concludeert de Amerikaanse denktank Pew Research Study in een uitgebreid onderzoek.

De onderzoekers hebben voor hun berekening drie scenario's in kaart gebracht, waarbij de Europese moslimpopulatie van halverwege 2016 - 25,8 miljoen - als uitgangspunt is genomen. De studie is onder meer gebaseerd op cijfers over bevolkingsgroei, onderzoeksdata en immigratiedata.

Als er helemaal geen migratie plaatsvindt, een onwaarschijnlijk scenario, dan zal de moslimbevolking toenemen met 7,4 procent. De onderzoekers stellen dat dit voornamelijk komt omdat moslims gemiddeld 13 jaar jonger zijn dan overige Europeanen en doorgaans meer kinderen krijgen.

Onder het scenario 'gemiddelde migratie' neemt de moslimbevolking volgens Pew toe met 11,2 procent, wat neerkomt op 58,8 miljoen moslims in 2050. Het gaat hierbij om migratie die voortkomt uit economische overwegingen, studie of familiehereniging. Als hier vluchtelingen bij worden opgeteld die asiel willen aanvragen in Europa, dan groeit het percentage tot 14 procent. De onderzoekers gaan dan uit van een voortzetting van de vluchtelingenstroom die Europa in 2015 en 2016 bereikte.

Zelfs onder het scenario 'hoge migratie' zal het aantal moslims 'nog altijd aanzienlijk kleiner zijn dan christenen en mensen zonder religie', concluderen de onderzoekers.

De groeiende moslimbevolking heeft de afgelopen jaren geleid tot een opleving van anti-migratiepartijen in Europa. Bij recente verkiezingen in Frankrijk, Duitsland en ook Nederland was migratie een van de belangrijkste onderwerpen. De anti-migratiepartijen vrezen dat de toestroom van miljoenen asielzoekers, onder wie veel moslims, de culturele en maatschappelijke waarden van Europa in gevaar brengen.

L.A. vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Mening?

Rampage vindt dit leuk.
  4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... in gevaar brengen!?

L.A. vindt dit leuk.
  5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Fred, waarom post je elke keer nieuwsberichten waarvan je weet dat het een links vs rechts discussie kan loslaten.

We weten ondertussen dat je zelf alleen maar om een onderwerp heen draait onder het mom van geen mening, dus wil je puur mensen triggeren of wat?

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben al triggered.
    Heb er zin in.

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Niet echt een mening bij die gegevens. Jij?

Wilde het gewoon delen omdat ik denk dat het anderen interesseert. Er hoeft van mij geen discussie over gevoerd te worden, daarom heb ik er ook geen stelling bij ofzo.

Wat vind je er grappig aan?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Volgens mij is zo'n pew research al eerder voorbij gekomen hier.

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zoals al eerder gemeld ... ik heb liever dat je gewoon toegeeft dat je tegen ons witte mensjes bent en een voorkeur voor Moslims hebt.
    Deze nietszeggende artikelen beginnen een beetje te vervelen en het komt toch op hetzelfde neer.

Anyway;

Botsing eerste contact Anne en Michael P.
    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1373972/botsing-eerste-contact-anne-en-michael-p

Amsterdam - Politie en justitie krijgen een steeds beter beeld van wat zich op de fatale 29 september heeft afgespeeld, toen Anne Faber tijdens een fietstocht verdween. P. heeft verklaard dat hij met zijn scooter tegen Anne opbotste. Aanwijzingen op de plek bevestigen dit beeld.
    Naast dit bizarre aspect zijn er meer opvallende zaken in het onderzoek. Zo zou het lichaam van Anne zeer waarschijnlijk nooit gevonden zijn, als Michael P., geconfronteerd met bewijs, niet had verteld waar ze lag. Het lichaam was diep onder de grond begraven. P. kende de plek goed. De verdachte heeft volgens bronnen tijdens de vele verhoren geen medeleven getoond.

...
    Hoe meer je leest .. hoe gekker het allemaal klinkt.

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    #moslimban

en dan bedoel ik qua nieuwsberichten in dit topic, voordat Fred triggered is.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954

RO3Li vindt dit leuk.
  12. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik snap niet wat je bedoelt of hoe je hierbij komt, maar ik vind wel dat als je zulke posts wil plaatsen je beter een toontje lager kunt zingen over mijn manier van discussiëren.

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het boeit me werkelijk geen flikker wat je van mijn manier van posten vind.
    Het constante oprakelen van kansloze discussies en het niet geven van je mening is bloed irritant.

Enige wat je doet is de bal terug kaatsen en vragen wat andere ervan vinden, het daar dan vervolgens niet mee eens zijn en verder niet inhoudelijk erover discussiëren.

O.

Janken :')

Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    402
  15. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Je lijkt je anders toch wat druk te maken.

Wat moet ik vinden van die prognose dan? Het schets wat denkkaders binnen een onderwerp dat hier regelmatig aan bod komt, dus vond ik het relevant om te delen. Misschien als iemand anders wel een interessante stelling heeft naar aanleiding van het artikel, dat we daarover kunnen discussiëren. Maar het is toch geen vereiste om hier een artikel te plaatsen, dat je er een discussie mee start?

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Een onderwerp uit 2015, wat al regelmatig besproken is. Ja, dat is inderdaad discussie waardig.

Hou op hoor.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hahahaha, prachtig. Kom op, je kent het standpunt van iedereen die in dit topic reageert over dit onderwerp. Je weet heel goed wie er reageert en hoe er wordt gereageerd. Dan kun jij weer de intellectueel uithangen en met dure woorden zeggen dat je geen mening hebt en neerbuigend reageren naar anderen alsof die nog te stom zijn om jouw veters te mogen strikken.

We weten dat jij geen mening hebt, of deze niet durft te ventileren (heb ik opgezocht hoor, ventileren). Ik vermoed het laatste, omdat ik in jouw postgedrag altijd iets geks proef. Alsof je niet het achterste van je tong laat zien, alsof je stiekem droomt van gelijkheid in alle facetten van ons bestaan, maar weet dat dat nonsens is.

Alsof je stiekem ook wel weet hoeveel mensen er roepen dat ze gediscrimineerd worden, of als gelijke willen worden gezien, eigenlijk ontzettend geil worden van alle aandacht die ze krijgen. Ze willen niets liever dan zich anders voelen, juist om te kunnen shinen en roepen dat ze anders zijn. En als men dan zegt dat ze anders zijn, dan gaan ze daarna roeptoeteren dat ze gediscrimineerd worden. Sommigen van hen, die willen zich gediscrimineerd voelen (there, I said it). Als er niets meer is om zich zo te voelen, dan vinden ze wel wat. Teveel zwarte besjes aan een boom ofzo....

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jezus Rampage, hap niet zo.

Reckuuza en Rampage vinden dit leuk.
  19. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Als dat artikel niet relevant is, was het misschien beter om er niet op te reageren in plaats er allerlei gronden in te zoeken om je frustratie te uiten over mijn aanwezigheid in dit topic. Ik krijg bijna de indruk dat het je daar om te doen is, maar ja... als het jou oplucht vind ik het best :thumbs:

20. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Wat vergezocht allemaal :lol:

Deel Deze Pagina