Nogmaals geef aan wat de voordelen zijn van het compleet legaliseren van een drug als crystal meth of heroïne? Jij zegt 'kijk maar naar Portugal' terwijl daar drugs helemaal niet gelegaliseerd zijn.
En als je geen antwoord kan geven op mijn vragen dan moet je niet met zo'n zielige persoonlijke aanval komen want het is nergens op gebaseerd en een teken van je eigen zwakte door zo te discussiëren. Ik kan prima mn eigen mening vormen en als je 't daar mee oneens bent moet je inhoudelijk reageren en niet zeggen dat mn mening geïndoctrineerd is.
Een nadeel van drugs zijn de gezondheidsrisico's. Bv crack is niet echt goed voor een mens. Coke snuiven is ook niet enorm gezond. Ben je 't daar ook mee oneens? Of heb ik geen verstand van crack. Dat lijkt mij dus een vrij evident tegenargument tegen legalisatie van drugs.
Zelfde geld voor m. Als ik elk weekend een likje neem dan is dat heus niet gezond.
Verder ook gelachen om je strikte regels mbt verkoop van alcohol en tabak. Men kijkt alleen naar leeftijd? Alle voordelen die je eerder noemen gelden vooral bij legalisering. Als je een beetje legaliseert gaan mensen alsnog de zwarte markt op en valt jouw argumentatie in 't water.
PS probeer nu nog eens te reageren zonder persoonlijke aanvallen.
Laatst bewerkt: 13 jul 2019