1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Jimmy J.

Jimmy J. Active Member

Leuk Bevonden:
    3.741

Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Rare actie dit. Hoe gebeurt dat?

Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967

4. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Gewoon Italië enco droppen en een blok vormen met fatsoenlijke landen zoals Duitsland, Engeland, Frankrijk, Amerika, een aantal Scandinavische landen, Oostenrijk, Zwitserland

Laat die andere landen alsjeblieft kapot gaan aan hun eigen onvermogen.
    Volgens mij werkt meer dan 60% in Italië zwart en betaald dus geen belasting. Sorry, maar dan doe je gewoon niet meer mee.

Fuck Europa, er zitten echt zoveel pauperlanden in. Daar moet je je gewoon voor schamen.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Hoezo Amerika? (:'))
    Hoezo Frankrijk?

Waarom zou Engeland willen meedoen? Of Noorwegen? Zwitserland?

fredfenster en RemcoM vinden dit leuk.
  6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Niks in je post snijdt hout, fantastisch.

Jimmy J. vindt dit leuk.
  7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    gwn communisme invoeren

RemcoM en fredfenster vinden dit leuk.
  8. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Engeland hoort sws ook meer bij FR en US dan bij NL/DLD/Nordic states op gebied van having their shit together.

RemcoM vindt dit leuk.
  9. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Het is niet omdat het moet.

Maar omdat het kan

10. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Trump schort betalingen aan WHO op. Wat denken jullie? Prima plan omdat WHO misschien wat fouten heeft gemaakt of zwakke manoeuvre om de aandacht af te leiden van zijn eigen falende zorgstelsel? Of optie C?

https://www.ad.nl/dossier-coronavir...who-op-zoveel-doden-door-hun-fouten~ab0e1a2c/

Ik vind het echt steeds erger worden hoe ik hem zie. Ik vond hem al een clown, maar nu zie ik steeds meer echt gekke dingen de afgelopen dagen. Gisteren ook zijn bizarre reactie op een journalist die hem vraagt waarom hij niet meer heeft gedaan na het sluiten van de vliegvelden. Hij reageert alleen dat hij veel heeft gedaan maar zegt niet wat en daarna vertel hij haar gewoon dat ze fake is en haar hele bedrijf fake is. Dat is toch het meest kinderachtige gedrag ooit?

Reckuuza vindt dit leuk.
  11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat WHO niet foutloos te werk is gegaan zal zeker zijn, en dat er een onderzoek mag komen naar het handelen van de WHO om verbeterpunten te signaleren voor een volgende pandemie is ook prima. Maar doe dit dan wel nadat deze crisis is beteugeld en niet gedurende de crisis.
    Dat Trump nu meteen financiering stopzet in deze cruciale periode is absurd, vooral omdat het een aanzienlijk deel is van de WHO funding bedraagt. Uiteraard gaat het Trump ook niet om het handelen van de WHO maar puur om het aanwijzen van een zondebok omdat hij zelf gefaald heeft.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Trump cruiste redelijk makkelijk af op een nieuwe termijn, wat wel bizar is op zich, maar nu verpest ie het alsnog.

13. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    In een crisis zoals nu kun je het waarschijnlijk ook niet faken. Dan laat je echt zien wie je bent en wat je kan.

14. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dan heb je eerder niet op zitten letten.

Weenie, zie Biden hem echt niet verslaan. Denk dat dems beter konden mobiliseren op basis van sociale kwesties in plaats weer een neolib op die plek te manoeuvreren. Nog los van zijn rapey behavior en zijn early onset dementia. Of hij moet Michelle Obama kunnen inzetten als running mate ofzo, want more *clap* black *clap* women *clap* in *clap* govenment.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Hah ja het wordt gewoon wéér een hele troosteloze keuze.

Maar misschien gaat Mark Cuban zich ook verkiesbaar stellen :')

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Daarvoor probeerde ik hem te negeren inderdaad. Zit me elke keer op te vreten als ik hem zie. Ik vind het echt heel erg.

17. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik geef je geen ongelijk

18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    https://www.trouw.nl/binnenland/dri...de-regering-koos-voor-het-isolement~bc99452d/

"De Nederlandse regering kreeg na de ebola-uitbraak in Afrika drie keer het dringende advies een aanpak te ontwikkelen waarin pandemieën internationaal kunnen worden bestreden. Maar ze koos voor het isolement."

(...)

“Wat ik twee jaar geleden bemerkte, was dat het Nederlandse beleid vooral wordt bepaald door de onenigheid tussen het ministerie van vws en buitenlandse zaken”, zegt Steenbergen nu. “Vws vindt dat zij gaan over de Nederlandse gezondheidssituatie en dat de internationale gezondheidssituatie onder buitenlandse zaken valt. Maar dat departement ziet gezondheid niet als internationaal thema. Ik hoopte die patstelling met rapport te doorbreken, door te pleiten voor een brede coalitie.” Maar dat is niet gelukt, constateert hij twee jaar later. “Al op de bijeenkomst waarop mijn advies werd gepresenteerd, lieten hoge ambtenaren van buitenlandse zaken weten daar niet voor te voelen.”

19. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Ik vind het juist prachtig en lach me dood om hem. Het is gewoon te bizar voor woorden dat hij de leider is van de grootste wereldmacht. Ik zie er juist de humor wel van in.

Trump is sowieso de beste van 2 mongolen waaruit gekozen kon worden.
    Hillary zie ik echt als een gevaarlijk mens.

En nu ook weer met Biden, die man is zo dement als de tering. Trump ontkent hem nu ook iedere keer alsof hij helemaal niet bestaat en meetelt. Dat is toch humor van de bovenste plank.

20. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Is een beetje als lachen om Godzilla die door de straten van Japan een ravage aanricht die mensenlevens eist, families uit elkaar trekt, de natuur vernietigt en dat alles terwijl hij zwaait met een vlag van het Keizerlijk Leger.

Cyndris en Taab vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina