1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Aangezien de premie inkomensafhankelijk wordt is de zorgtoeslag overbodig.

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ook moeten de provincies Noord-Holland, Utrecht en Flevoland samen worden gevoegd.

wtf??

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Oh , dat had ik nog niet mee gekregen.

Vind ik ook wat raar, als ik dan heel erg veel zou verdienen en dus voor dezelfde dekking veel meer zou betalen zou ik wel eisen dat ik Dr House krijg toegewezen als ik ziek word en niet Dr Nick :+

Daar betaal ik dan tenslotte voor

Zolang ze Friesland , Groningen en Drenthe maar niet samenvoegen heb ik er geen moeite mee :+ (al is Groningen wel een veel toffere hoofdstad van je provincie om te hebben dan Leeuwarden)

Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Volgens mij veranderd er eigenlijk niet zoveel in. Want in het verleden betaalde je dus ook al op basis van inkomen dmv van die toeslag. Eigenlijk was dat dus een hele omslachtige manier, die alleen maar extra werk/geld kostte.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    :thumbs:

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

Ontploffingen en overstromingen in metrostations, damn. :eek:

7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Dit had eigenlijk op 21 december moeten gebeuren :+

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Na Lance moet ook Bram er aan geloven!

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Inderdaad 8)

Uit de ambt gezet, flink geld lappen aan de fiscus en het is uit met Eva Jinek :lol:

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wel apart want de eis was geloof ik een jaar schorsing, waarvan de helft voorwaardelijk. Niet dat je mij hoort klagen. Maar hij zal wel weer in beroep gaan.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Hij gaat ook in beroep inderdaad.

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    'Nederlanders moeten meer Duits spreken'
    KLIK voor het nieuwsartikel
    "Nederlanders moeten beter Duits leren spreken, willen we de goede betrekkingen tussen Nederland en Duitsland op hetzelfde hoge niveau houden."

Dit is eigenlijk al oud nieuws maar vroeg mij toch wel af wat nou jullie ervan vinden, ik moet namelijk zeggen dat ik hier behoorlijk negatief tegenover sta. (heeft niks met een oorlog te maken ofzo hoor haha) Gewoon de arrogantie, ze willen geen Engels/Spaans spreken. Ik bedoel neem nou Merkel, die zou het goede voorbeeld moeten geven, had ook weer heel wat kosten bespaard als ze gewoon Engels sprak want dan had er geen vertaler hoeven zitten... etc etc... Ben benieuwd hoe jullie erover denken! :)

[yt]C2W2qGDRHU8[/yt]

Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Vind het niet zo'n gek idee. Sowieso zijn onze talen aan het verloederen.

14. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Doe inderdaad maar Engels. De arrogantie is sterk aanwezig bij die Duitsers. Krom voorbeeld, maar wij gaan toch ook niet roepen 'Leer maar Nederlands!'. Daarnaast is Engels gewoon een algemene taal waar je overal mee uit de voeten kan en een stuk eenvoudiger te leren dan dat rare Duits. Maar aan de andere kant snap ik het wel. Zolang de Duitsers niet in het Engels willen communiceren zullen wij maar aan hun moeten aanpassen. Daarnaast heeft het natuurlijk ook historische waarde.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Eens met het artikel. Wij zijn een handelsnatie en moeten dus gewoon zorgen dat we onze talen spreken. Engels, Chinees en Spaans zijn dan natuurlijk wereldtalen waar je eerder aan denkt maar onze grote Oosterbuur (en grootste handelspartner) moeten we dan ook niet negeren.

Tuurlijk kan je zeggen dat zij dan maar Engels moeten leren maar als je geld aan ze wilt verdienen kun je beter zorgen dat je zelf je Duits op orde hebt :+

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Het verschil is alleen dat wij niks te vertellen hebben, Duitsland wel. ;)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nou nou het is allemaal wat met dat doodgeschoten ventje..

Hopelijk krijgen mensen eens wat meer respect voor de politie.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Is je laatste zin nou sarcastisch of..?

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ik moet wel toegeven dat mensen heel hypocriet reageren. 90% van de mensen in dit land zijn altijd aan het janken dat de politie harder en sneller moet optreden. Doen ze dat eens een keer, is het weer niet goed.

Ik probeer niet de manier waarop dit gebeurd is goed te praten, blijkbaar heeft de gemiddelde politieagent niet genoeg training gehad om snel en goed te richten, maar buiten het slecht geplaatste schot zat de politie hier gewoon goed.

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Politie heeft toch gewoon goed gehandeld? Precies wat jij zegt Modder, het schot was niet op zijn ledematen, maar als ze vragen handen naar het hoofd te doen dan moet je niet naar je middel grijpen als je verdacht wordt van een gewapende overval.

Vind het goed dat de politie eens een keer laat zien dat ze het wel gewoon doen!

Deel Deze Pagina