1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nike SB Bapestas Ice Creams etc

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dionskateboarder, 23 dec 2006.

  1. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    deze zijn echt fokking vet ja hawaii ofzo dat tekentje staat op de zijkant heb je ook petten van , maar wat zijn dan nike sb ice cream nooit van gehoort
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Die Hawaii's zijn idd moeilijk te vinden, maar als je het geld ervoor over hebt zijn ze wel origineel te vinden. Je zou eens op een site als nikesb.org moeten kijken als je ze zou willen importeren en over een cc beschikt. Op zo'n forum is eigenlijk iedereen wel betrouwbaar. Er zijn sowieso dingen waar je op moet letten bij die schoenen, om fakes echt uit te kunnen sluiten. Insole, logo op de hiel, tags, dat soort dingen.

    Ik heb het persoonlijk niet echt zo op Bapestas trouwens, maar dat ben ik.

    EDIT:

    Die Ice Creams zijn van Pharrell geloof ik, me er nooit zo in verdiept.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2006
  3. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    huh we hebben het hier toch over nike sb maarja, is het bij jullie ook zo dat er achter op de ene schoen HAIR staat en op de andere HIGH
    [​IMG]
    (klik voor vergroting), rechts ziet u mijn mooie adio8) waar ik mee skateboard dat glimmende is shoe glue zodat ik wat langer met me schoenen kan doen, links me nike sb voor net te dragen:)
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2006
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Misschien is het daarom ook beter als de topicnaam veranderd wordt naar bijvoorbeeld sneakers, aangezien je dan ook gewoon kunt praten in deze thread over Bapestas, Ice Creams, Adidas sneakers etc. Just a thought.
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Erg goed idee. :)
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad beter, dan moet de startpost ook wel een beetje aangepast worden ^^ :p dan kunnen we ook over die andere sneakers praten.... denk dat van de 3 die er staan, toch wel Nike sb's het makkelijkst te krijgen zijn... ik ben ooit naar amsterdam geweest speciaal voor bapesta's ( bij park ave voor degene die de zaak kennen )... vet mooie :) alleen de prijs was niet echt mooi... 265 euro...
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2006
  7. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Bapestas Ice Creams wtf nooit van gehoort
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Bapestas

    [​IMG]

    Ice Cream.

    [​IMG]
    Ice Cream is van Pharrel, die kerel van o.a. NERD.
     
  9. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn die van nike sb
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kerel, dat zijn merken. Dus nee, niet van Nike.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Vind zelf deze wel dope, heb ze ook ff gezien laatst bij de Patta maar verder niet aan gehad. Volgende maand denk ik maar aanschaffen. :)

    [​IMG]
    [​IMG]

    Vind deze Stussy's ook nog steeds erg dope, helaas nergens meer te koop in Nederland dus ik zal nikesb.org en ebay in de gaten moeten houden als ik ze nog wil. Zijn schoenen uit 2005 btw.

    [​IMG]
     
  12. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kent Terry Kennedy vast wel. Hij skate ook voor Icecream.
    Er komt ook binnekort een skatevideo van Ice Cream uit.
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ziekelijk! een skate video van ice cream... als je een link hebt moet je m even posten als die eris ;) tenzei ik m al zelf tegenkom...

    hopelijk komt er gewoon ergens een winkel in nederland in de grote steden waar ze een grote collectie aan bapesta's en ice cream gaan verkopen... dat zou ik wel chill vinden :| :)... nu zijn daar natuurlijk wel winkels van, maar die hebben vaak een kleine collectie, en zeker hier in den haag zijn ze haast niet te vinden :mad:
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hier ook maar ff posten dan, heb ze toch maar ff vanmiddag gehaald.

    [​IMG]

    Ze zijn een beetje erg geel zo, maar komt denk ik door de belichting en de cam van mn phone.
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    die zijn echt dope gozer :D als dat spul suede is (of hoe je t schrijft) moet je het wel even inspuiten met zo bepaald spul, dan kan het langer mee, en is het iets meer beschermd, doe ik ook altijd ... nou me moeder dan :p
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Je laat wel gelijk de lelijkste bapesta's zien :p
     
  17. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    zooo wack !!!!!!! dan zie je je poten zitten als je dan gat in je sok hebt
     
  18. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ZO zien er gaaf uit hoeveel heb je er voor neer gelegd en is dit nou low of high of zit het er tussen in? ik heb mijn SB's vandaag binnen gehad ik maak zo even foto
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    zo zijn niet al die bapesta's hoor :p ... hier ze je eentje die dat niet heeft

    de meeste zijn wel erg kleurrijk... moet je maar een keer checken op google of verkoop sites
    [​IMG]

    qua model hebben ze wel wat weg van de nike air force 1 schoenen
    [​IMG]

    niet dat ik deze schoenen zelf heb of mooi vind, heb er zomaar 2 willekeurig uitgekozen
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zijn mids. Zitten dus idd tussen lows en highs in, is het eerste model sinds tijden dat Nike weer zo (iig in de SB lijn) uitbrengt. Kosten 90 eu, gehaald bij Outlawz.(www.outlawz.nl)
    Om meteen meteorwings z'n vraag te beantwoorden, het is grotendeels nubuckleer, met een klein stukje suède(dat donkerbruine stuk op de toebox) en struisvogelleer(dat stuk bij de achterkant van de swoosh).
     

Deel Deze Pagina