1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nike SB Bapestas Ice Creams etc

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dionskateboarder, 23 dec 2006.

  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    Wat is nu dan zo aantrekkelijk aan een ice cream schoen, zoveel mogelijk regenboog kleuren zodat je er 'uniek'(nee want iedereen loopt er al mee) bijloopt?
     
  2. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, in mijn buurt zag ik niemand met die schoenen nog xD, hehe.
    Maja ik vraag gewoon waar ik ze kan halen het is niet zo dat ik ze ook ga kopen. Ik heb net Etnies skateboardschoen gehaald =3
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, haast niemand loopt er mee omdat ze ook erg limeted zijn, en er maar een aantal paar van zijn gemaakt ( of mensen vinden ze gwn lelijk, mr je moet er van houden :9 )

    ja, ik weet t, ik zal wel antwoord geven... tenminste, ik weet alleen waar je ze in den haag kan halen, en misschien ook in amsterdam...

    in den haag heb je in het centrum de straat '' schoolstraat '' daar is een zaak die concrete heet, daar verkopen ze als het goed is nog maar 1 paar, kweenie of ze daar uitverkocht zijn, maar daar verkochten ze ze wel... anders moet je even kijken op hun site www.concrete.nl of .com kweet t niet skr...
    in amsterdam schijnen ze ook een zaak daar te hebben (concrete) en had laatst gehoord dat ze daar nog wel wat verkopen... dus hopelijk ben je er wat mee op geschoten, anders moet je kijken op internet of je ze daar kan bestellen op een andere site
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Juist niemand loopt ermee. Iedereen loopt met K-Swiss en weet ik veel wat nog meer. Ik heb ook maar 1 ander persoon gezien met mijn sneakers.
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar het is maar iedereen zijn eigen smaak heh waar die maar mee loopt... ik vind dat je dat maar zelf mag weten, mij maakt het echt niet uit of je met schoenen loopt die '' in '' zijn...

    coole ava trouwens
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Dank je. Mij ook niet, maar ik heb liever schoenen die niet iedereen heeft. Als ik nu K-Swiss ga kopen vind ik het minder leuk, aangezien iedereen ze al geeft.
     
  7. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje verkeerd topic O-) maar toch, weet iemand een site waar je schoenen kan bestellen, want ik wil graag nog een paar van de schoenen die ik nu heb alleen in een andere kleur :) (Maat weet ik dus ;)))
     
  8. Dioxic

    Dioxic Guest

    Dan heb je Hengelo en Enschede nog niet gezien :emo:
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    en oja, er zijn natuurlijk ook fakes
     
  10. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lol fake of echt van 20 m afstand zie je dat niet, ik zie er geen originaliteit meer in
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Topic dood, beetje jammer. Nieuwe Premium pick-up:

    [​IMG]

    In het echt een stuk doper, dat rood is echt rood enzo. Mooie dingen.

    EDIT: Ff wat betere pics:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker mooi! erg apart ook met al die tekens op de zijkant :D
     
  13. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    @pascal: Keiharde schoenen kerol :)
     
  14. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey, het gaat hier dan wel over Nike SB (als ik het goed begrijp heb het topic niet doorgelezen!)
    Maar ik ben al een hele tijd op zoek naar de Batman All-stars:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Wel de witte!

    Weet iemand waar ik deze nog kan kopen?

    Alvast bedankt!
     
  15. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    DAMN vet die van pascal DAMN als die er in dunk low zo zijn zoooo erg erg maar ik ga mischien bape vest kopen via ebay ik dacht aan deze:
    [​IMG]

    of deze:

    [​IMG]

    of deze, deze valt wel het minst op:9:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Voor de geinteresseerden: Ze verkopen sinds kort Ice Creams bij Sneakers.
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    elk viliaal bij sneakers??? :9 dan ga ik binnekort ff voor de gein kijken hier in den haag ( meteen checken op fakes/real ) :+

    hehe, dion, ga je toch maar wel zo 1 vest halen aan de site die ik je gaf ?? is wel prijzig heh, maar dat is dat merk ook, maar dan heb je wel zeker een real, ik ga ook een keer halen van die site! zijn echt dope vesten. maar op die site, is nog wel het goedkoopst van wat je vaak vind op internet, en het is allemaal real, dat is helemaal chill. voor de schoenen betaal je altijd minder op ebay, dan dat je ze koop in amsterdam! aantal bape sta's die ik zag in amsterdam, waren 265 euro, en op die site iets van 145!! is toch wel aardig verschil..
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2007
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Nouja, in Haarlem hadden ze een aantal staan met een ding van: Sneakers exclusive
     
  19. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    tering man zo echt duur daar haal ik 3 dikke nike sb's voor :): maar die ice creams die jij had vind ik ook vet
     
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina