1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Pokémon

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 11 jul 2008.

1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wil zeggen sodeju wat en trieste vent en een no lifer! maar iemand die net begint is in feite net zo dus ik hou mijn mondje wel, alleen aantal is verschillend! Kunnen dan trouwens ook niet hier spot de pokemon foto's komen? :9

2. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dat is echt sick8)
    dat mens verkleed zich zelfs als trainer..

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ow ok. Binnenkort heb ik deze kaarten erbij:

Zo is de red cheek pikachu een error kaart. Er zijn diverse error kaarten op het moment dus misschien dat dit ook iets is voor jouw verzameling. Shadowless is verder niet heel bijzonder. Maar misprints etc. zijn altijd wel aardig om erbij te hebben.

Als het geen spam festijn wordt is het goed. Nog altijd beter dan een aparte thread die weer een slotje zou krijgen. Dus als je niet zonder kan, ga je gang maar met mate ;)

4. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pokemon was de bom :cool: 'vroeger'op de basisschool ging ik altijd met een map vol met pokemon kaarten het plein over. Het ging hier om de 1e serie waar alle basis pokemons nog groot opstaan. Heb ze nog steeds allemaal compleet, alles in glitter :D Wat was ik toen stoer op school :+

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik wist gewoon dat deze eraan zat te komen :+

Pokemon was idd de bom. Tegenwoordig valt het daarentegen weer tegen, maarja, misschien ben ik er ook wel te oud voor. De games kan ik echter nog steeds waarderen omdat ze gewoon heerlijk zijn om te spelen.

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Cookie, heb je die Pichu uit de startpost?

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Nee. Heb echt alleen kaarten uit de eerste serie. Op al die pikachu's na dan. Ben op het moment niet op zoek naar pichu's. Die komen later allemaal wel want ook hier zijn er tientallen van.

8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Weet jij of die wat waard is? Ik heb 'm hier nog ergens liggen. :cool:

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Misschien dat je er 2 dollar voor kan krijgen maar dan houd het ook op :+. Zoals ik al eerder zei leveren al die kaarten niks meer op. Dat maakt het verzamelen ervan ook een stuk toegankelijker :)

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Haha, bij die link van cookie staat op de pc zo'n achtergrond van Pikachu. Die heb ik nu ook 8).

11. Shizzel

Shizzel Guest

Hehe, toevallig eergisteren weer begonnen aan Pokemon FireRed op mijn PSP; ik vond het jammer dat ik mijn PSP al maanden niet meer had gebruikt. FireRed verveelt wel, ik ga toch maar met Emerald verder.

12. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ja vond dat eigenlijk ook wel dom toen ik hen hoorde.

13. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Oke ja zijn wel apart voor de verzameling , waar haal je ze vandaan?

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon van Ebay. Ze staan er echter niet vaak op en je moet via ebay.com zoeken en kijken of ze naar Nederland verzenden. En natuurlijk goed de verkoper checken omdat er veel fakes zijn tegenwoordig. Deze 6 had ik voor 6 dollar excl. Maar andere errors zijn vaak meer waard. Het geeft wel een leuke toevoeging aan de verzameling :)

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Was vroeger ook helemaal weg van Pokemon. Alle afleveringen gekeken (de nieuwere tegenwoordig niet, wat een slappe zooi, elke aflevering maar weer Team Rocket, ben er nu wel klaar mee,lol) en ook zwaar die kaarten verzameld. Ik had in groep 8 de beste kaarten van de hele school \o/ Nee, serieus. Heb al die kleine kotertjes genaaid, rondje voor een glimmende en wijsgemaakt dat dat rondje vet veel waard was enzo. :+ Van die jochies die niet bewust waren dat ze een vet zeldzame hadden, geweldig. 2 jaar terug nog een hele zak vol met 400 kaarten verkocht voor 10 euro. LOL?! Waren echt rondjes en ruitjes allemaal maargoed. :+ Heb er echt bizar veel geld in gestoken. Anyway, heb me beste kaarten nog wel allemaal bewaard, en er zaten echt voor die tijd mega-zeldzame tussen. Weet niet of het nu zo nog is.
    Ik zal er wel wat foto's van maken als daar intresse in is?
    Anyway, ook de games kapot gespeeld, rood, blauw, etc. Met die geweldige code van dat virus, Mr. nogwat ofzo, meesterlijk. :+ Of Pokemon Silver, de beste game ooit in de reeks. Damn, toen ik te horen kreeg dat je ook nog naar Kanto kon na Johto te hebben uitgespeeld, geweldig! \o/ 2 jaar terug nog Sapphire gekocht, want tsjah, t bleef verslavend die games (toen wel allang al gestopt met die kaarten), en Sapphire helemaal kapot gespeeld. Vorig jaar ook Diamond geimporteerd toen ie meteen in Amerika uitkwam en ook kapot gespeeld. Geweldige game. _O_ Nu alles incl. DS verkocht, maar ik koop Platinum denk ik nog wel met een nieuwe DS volgend jaar. Maar Pokemon Platinum hier in 2010? Lijkt me een beetje ver, eerder begin 2009 hoor in Amerika. In Europa in de zomer wss, maargoed, ik importeer de Amerikaanse versie dan toch.
    Enneh, er is al een nieuwe film he, met Giratina in een Sky form. :+ Dat weet ik toevalig van Pokemon Platinum, want dat spel zal ik wss nog wel kopen. :+

16. Shizzel

Shizzel Guest

Missingno!!! :D

17. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat was die naam haha, daarmee kon je altijd vet veel masterballs rare candy noem maar op krijgen .

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik naaide ook altijd van die kleine kut koters.:lol:
    Je moest ze altijd onder druk zetten: "Doe je het nou of doe je het niet? Anders ruil ik hem met iemand anders!"
    Goeie oude tijd.:thumbs:

19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0

of met kaarten vergooien. Ik had toen 2 of 3 kaarten op elkaar geplakt zodat ie veel verder kwam :emo:

20. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    sommige mensen vinden pokemon miss kinderachtig, maar dr zijn genoeg ouderen die t zelfs vet vindenXD. De gameplay enz is gewoon goed, t avontuur is goed en je hebt t nooit binnen een paar uur uitgegamed. Ik een jonge van 18 speelt het nog wel eens in de trein:p

Deel Deze Pagina