Was vroeger ook helemaal weg van Pokemon. Alle afleveringen gekeken (de nieuwere tegenwoordig niet, wat een slappe zooi, elke aflevering maar weer Team Rocket, ben er nu wel klaar mee,lol) en ook zwaar die kaarten verzameld. Ik had in groep 8 de beste kaarten van de hele school \o/ Nee, serieus. Heb al die kleine kotertjes genaaid, rondje voor een glimmende en wijsgemaakt dat dat rondje vet veel waard was enzo.
Van die jochies die niet bewust waren dat ze een vet zeldzame hadden, geweldig. 2 jaar terug nog een hele zak vol met 400 kaarten verkocht voor 10 euro. LOL?! Waren echt rondjes en ruitjes allemaal maargoed.
Heb er echt bizar veel geld in gestoken. Anyway, heb me beste kaarten nog wel allemaal bewaard, en er zaten echt voor die tijd mega-zeldzame tussen. Weet niet of het nu zo nog is.
Ik zal er wel wat foto's van maken als daar intresse in is?
Anyway, ook de games kapot gespeeld, rood, blauw, etc. Met die geweldige code van dat virus, Mr. nogwat ofzo, meesterlijk.
Of Pokemon Silver, de beste game ooit in de reeks. Damn, toen ik te horen kreeg dat je ook nog naar Kanto kon na Johto te hebben uitgespeeld, geweldig! \o/ 2 jaar terug nog Sapphire gekocht, want tsjah, t bleef verslavend die games (toen wel allang al gestopt met die kaarten), en Sapphire helemaal kapot gespeeld. Vorig jaar ook Diamond geimporteerd toen ie meteen in Amerika uitkwam en ook kapot gespeeld. Geweldige game.
Nu alles incl. DS verkocht, maar ik koop Platinum denk ik nog wel met een nieuwe DS volgend jaar. Maar Pokemon Platinum hier in 2010? Lijkt me een beetje ver, eerder begin 2009 hoor in Amerika. In Europa in de zomer wss, maargoed, ik importeer de Amerikaanse versie dan toch.
Enneh, er is al een nieuwe film he, met Giratina in een Sky form.
Dat weet ik toevalig van Pokemon Platinum, want dat spel zal ik wss nog wel kopen.
Klik om te vergroten...