1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Pokémon

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 11 jul 2008.

1. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De games blijven, hoe weinig veranderingen in de games er ook zitten, gewoon top. Dat is het enige wat ik nog met pokemon doe, eerder volgde ik de afleveringen wel, maar dat is nu wel over en kaarten heb ik ook nog verzameld (ik heb er 300, allemaal verschillend. Ik verzamelde die kaarten, speelde er geen toernooien mee. Mijn zeldzaamste kaart is een shining celebii, op deze kaart is de pokemon shiny en de achtergrond gewoon gekleurd in plaats van de normale holo kaarten, die een glinsterende achtergrond hebben en een gekleurde pokemon). Op de lagere school was dit altijd geweldig, ruilhandel zoals het moet. Had je een echt zeldzame kaart dan kreeg je daar wel 4,5 kaarten voor.

2. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je nou pokemon spelen op je psp?8)

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Op een manier die we hier niet verder gaan toelichten :)

Zojuist mijn 41ste pikachu kaart aangeschaft O-)

4. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    41ste alweer welke heb je nu aangeschaft ?

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    kan me nog heel goed herinneren dat ik voor het eerst zo'n pakje pokemon kaarten tegen kwam bij de bart smit, was toen jaartje of 10/11. en toevallig had ik paar gulden bij me dus ik kocht een pakje want ik was wel nieuwsgierig wat het was en wat er in zat. ik haalde t eruit en er zat een glimmende blastoise in. die vond ik zeer dope(is sindsdien ook mn favo pokemon geweest) en ik was meteen helemaal onder de indruk. dag erna kwam ik vol trots op school met mn pokemon kaarten. sommige vonden ze zeer dope, alleen andere vonden het maar niets. toen ik thuis kwam van die school dag zag ik pokemon op tv, en ik herkende zo'n pokemon die ik tussen mijn kaarten had, dus ik belde meteen mn beste maatjes en die gingen ook kijken. die waren toen ook helemaal hoked aan pokemon en hadden hun ouders overgehaald om die middag nog een pakje voor ze te halen. dus de dag erop wij op school met zn 5e op het schoolplein lekker stoer doen met onze kaarten. de rest v/d school had het ondertussen ook op tv gezien(toen keken we nog allemaal foxkids na school) en die toonde toen al meer intresse. en nog geen maand later was in hilversum het fenoneem pokemon kaarten in volle toeren.

priceless!

om vervolgens 1/2 jaar later opnieuw te beginnen met DBZ kaarten

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon de WarnerBros kaart die je kreeg bij de films destijds. Dacht dat ik hem al wel had maar had ze allemaal behalve die (dus wel die van mewtwo, dragonite etc.). En nog de pikachu uit de Skyridge serie. Kende de hele serie niet eens.

Lijst tot nu toe aangeschaft:
    Base Set 2 #87 (English)
    Basic #58 (Korean)
    Basic #58 (English)
    Basic #58 Error Red Cheek and Shadowless (English)
    Basic #58 Shadowless (English)
    Black Star Promo #1 (Portugese)
    Black Star Promo #4 (Dutch)
    Black Star Promo #12 (English) *
    Black Star Promo #24 (English)
    Black Star Promo #25 (German)
    Black Star Promo #26 (Spanish)
    Black Star Promo #26 (English)
    Black Star Promo #26 (English)
    Black Star Promo #27 (Italian)
    Black Star Promo #28 (French)
    Diamond & Pearl Mysterious Treasures #94 (English)
    Diamond & Pearl Mysterious Treasures #94 (English) **
    ex Delta Species #63 (Ditto/Pikachu) (English)
    ex Delta Species #39 (Ditto/Pikachu) (English)
    ex Emerald #60 (English)
    ex Holon Phantoms #79 (English)
    ex Holon Phantoms #78 (English)
    ex Legend Maker #H93 (English) *
    ex Power Keepers #57 (English)
    Expedition #124 (English)
    Fire Red Leaf Green #74 (English)
    Gold Star #104 (English) *
    Gym Heroes #25 (Japanese)
    Gym Heroes #81 (English)
    Jungle #60 (Chinese)
    Jungle #60 (English)
    Majestic Dawn #70 (English)
    Neo Genesis #70 (English)
    POP 4 #13 (English)
    POP 5 #12 (English)
    POP 5 #13 (English)
    POP 6 #9 (English) *
    Sandstorm #72 (English)
    Skyridge #84 **
    Trainer Kit 1 #6 (English)
    WarnerBros Promo #4

* = Holographic Cards
    ** = Reversed Holographic Cards

Die ik nog moet:
    Via ebay op geboden:
    Diamond and Pearl #16
    POP 2 serie #16
    Black Star Promo #44 (Japanese)
    Black Star Promo #57 (Japanese)

Overige kaarten:
    Japan Pokemon Coro Coro PICHU & PIKACHU Special Jumbo
    Diamond & Pearl Japanese Pikachu
    Oyama's Pikachu Vending Card

Als iemand er nog één weet die daar niet tussen staat, graag :) Er staan dubbele tussen maar deze hebben dan net weer een ander logo. Volgens mij zijn dit ze dan ook allemaal maar het zou best kunnen dat er nog ergens anders promo's o.i.d. rondzwerven.

Edit://
    Naast Pokémon heb ik nooit meer kaarten aangeschaft. Dragonball volgde ik ook op de voet maar dit was toch niet hetzelfde qua kaarten.

7. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heh, Geinig topic dit. :)

Jaren terug afscheid van Pokémon genomen, wat was ik blij toen ik alle pokémons met Blue had gevangen. (Broertje en ik hadden beide een eigen kleur)

Zal eens kijken welke kaartjes ik nog heb, wel een aantal vrij zeldzame geloof ik, vroeger Charizard dubbel gehad. \o/

8. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, Pokemon. Wat was ik de man met m'n Charizard :+. Jammer genoeg heb ik het spel niet veel gespeeld ( in tegenstelling tot andere kaartspellen ), het ging mij meer om het verzamelen. Kan me ook nog goed (een van) de eerste afleveringen herinneren, dat die Ho-Oh zo boven Ash en Pikachu vloog.

9. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had die Japan Pokemon Coro Coro PICHU & PIKACHU Special Jumbo de Pikachu versie gezien op Ebay voor 15$ en 2$ verzendkosten wereldwijd.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Had ook al tijd wel Pokemon kaarten, maar niet echt bijzondere ofzo. Met de serie en games vond ik het alleen leuk tot Johto. Daarna kwamen er echt te veel nieuwe Pokemon's en was het ondertussen niet boeiend meer, hoeveel pokemon's zijn er nu wel niet in totaal... :{

Geef mij uiteindelijk dan toch maar Dragon Ball Z.

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dragonball kende na een tijdje ook wel 5000 Super Sayans en fusions dus wat dat aan gaat :+ Pokémon kent nu 493 verschillende. Maar de eerste 151 blijven natuurlijk de beste :)

12. SysanApse

SysanApse Guest

Wie is deze Pokémon ?

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    en dan staat er dit in je sig:

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Mn kaarten allang weggegeven aan kleine kinderen.. wat mensen van mijn leeftijd horen te doen!

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Pokémon.. oh de nostalgische gevoelens die uit deze thread voortvloeien :+

Ik herinner me nog dat ik de 1e film iets van 4x in de Bios had gekeken. Jammer dat de serie + films zo verwaterd zijn tegenwoordig.

16. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeyy ik heb vandaag zo een pokemon site gevonden en zij zeggen dat ze een game hebben ontwikkeld dat het mogelijk maakt om met andere pokemon trainers te battlen in de pokemon wereld om de beste te worden (ieder pokemon trainer z'n droom niet waar?). Maar ik twijfel echt of dit wel waar is zou wel hartstikke cool zijn heb er jaren op gew8 :mad:.

http://www.pokemonworldonline.net/

Edit: Heb hem net zelf gespeeld en alles zag er goed uit. Alleen jammer dat je geen achtergrondmuziekje hoorde van Pokemon en wel jammer dat het continue lagt anders had ik hem zeker vaker gespeeld.

Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  17. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een goede guide voor mij voor pokemon geel ???

18. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
  19. SysanApse

SysanApse Guest

In iedergeval een slim antwoord :thumbs:

20. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    is er geen pokemonruilkaart topic? :confused::'-(