1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Pokémon

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 11 jul 2008.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Mag wel hier hoor 8)

Hier trouwens een handige lijst met de kaarten. Zo ben ik erachter gekomen dat ik alle Pika's al heb en me dus bezig moet houden met de promo's :+

2. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    spaar je promo's of alleen pika promo's?

3. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Alleen pika promo's. Alle promo's wordt me te gek aangezien er alleen al veel te veel pika's zijn.

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    2000euro voor een pokemon final kart 8)

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Zo alles is nu redelijk compleet :+

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dat hier nog geen thread van was..

nice work Cookie!! geweldige startpost!!

ik was wel zwaar into pokemon, heb met pokemon yellow 143 pokemon en met pokemon goud 234, volgens die disc heb ik goud meer dan 2 uur gespeeld!!

maar als ik mijn 10 favoriete all-time games moet noemen zal ik goud er tussen stoppen:+

ook al die series geweldig gevonden en kaartjes gespaard..

Edit:// wow ziek veel pikachu's, ik spaarde Raichu:p

mijn eerste glitter was de normale raichu en ik had ook nog een raichu fossiel glitter die de bom was en een lt srge raichu. die heb ik toen geruild voor een glitter politoed xD damn zalig die nostalgie8):+

Laatst bewerkt: 25 jul 2008
  7. Sherman

Sherman Guest

Ik heb eens een paar slechte kaarten gekregen van iemand. Door slim te handelen had ik erop een gegeven moment honderden, met glimmenden en al. Die kaarten liggen nu nog op mijn kamer ergens in een la. ( De VOC-geest zat 10 jaar geleden ook al in mij als jong kind. :) )

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben nu ook over gegaan op de raichu's. Van pichu's zijn er niet zo veel :mad:

Wel mooi dat iedereen er zijn eigen herinneringen aan over heeft gehouden. Toen ik in groep 6/7 zat begon het hier en ik heb dan ook alleen de eerste serie meegemaakt met de kaarten (1 t/m 151) Die blijft ook gewoon de tofste. Daarnaast was "handjeklap" en "dichtste bij de muur" ook de bom :cool:

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ik bij groep 3/4 op me kleine schooltje. ik had een japanse vriend die een charizard had en iedereen had aanzien voor hem..:+ ik wou/mocht niks kopen dus bietste bij mensen energies totdat ik echte kaarten had. me eerste kaart was een charmander (l)

Laatst bewerkt: 26 jul 2008
  10. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik naaide of jatte altijd pokemonkaarten van kinderen. Klasgenoten hadden hun kaarten in hun laatje in de klas liggen tijdens het speelkwartier. Ik ging naar de wc en pakte een paar kaarten. Ik zorgde dat ik twee de zelfde kaarten had en plakte ze met lijm op elkaar. Buiten op het schoolplein deed ik het bekende handjeklap met een ander. Waarbij als je de kaarten tegen elkaar aan klapt en ze op de grond vallen. De kaart die met het plaatje omhoog op de grond lag had gewonnen en kreeg de andere kaart. Ik kon dus onmogelijk verliezen. Geweldig die tijd. 8)

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    :mad: kinderachtig.

en op wat voor achterlijke school moet je hebben gezeten dat mensen in dat trucje trappen, damn

12. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    tjah hoe oud ben je dan, 12. }:] Maar ik ben nu heel aaridg hoor.

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jah oke daar heb je een punt. al is 12 wel een beetje oud:x

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    12 Jarigen hebben dat echt wel door hoor. Als hij draait dan zie je toch dat het 2 plaatjes zijn. Dus ik denk dat het misschien nét iets anders is gegaan :)

15. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Zat in groep acht toen pokemon een rage werd. Overigens komt pokemon nog steeds op tv en is het nog zo eentonig als wat. En Ass gaat weer naar pokemon jim huppeldepuk en onderweg komen ze een verdrietige pickachu tegen. Wat is er aan de hand? Maar eerst, raad welke pokemon dit is! Het issssssss Beedrill. Ondertussen komen die halve gare team rocket langs en moet je elke aflevering weer dat liedje luisteren en je weet hoe het afloopt. Dat ik dat ooit heb gekeken.

16. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Was de game er niet eerst en toen pas de tv-serie?
    Maar de tv serie is eigenlijk behoorlijk eentonig. Wat ik ook nooit snapte is dat Ash maar een stuk of 20 pokemon had of heeft (het is al een hele tijd geleden dat ik de tv serie gezien heb). Wil die gast pokemonmeester worden en gaat die niet op zoek naar nieuwe. Wat ik wel nog weet is dat die een hele kudde tauros had, maar de aflevering waarin die gevangen worden is nooit op tv geweest.

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    volgens mijj eerst de tv serie.

ik starte red voor het eerst bij een vriend op en toen zagen we een pokebal liggen en dachten we wow!! pokeballs!! daar moet een pokemon in zitten!! maar dat was gewoon een potion terwijl het op tv alleen maar pokemon waren, volgens mij was de serie dus eerder

18. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Nee de games waren er eerder.

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Bij pokemon gold, had ik bijna alle pokemons gezien, moest er nog 1tje zien en dat was chency 2, ik weet nog steeds niet waar ik die zou moeten vinden :p

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, ik had een paar goeie kaarten gekregen van mijn neef en door slim handelen (en zo nu en dan een beetje bedriegen :9) had ik op het eind de beste kaarten van de school.

Deel Deze Pagina