1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Pokémon

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 11 jul 2008.

1. Meowth

Meowth Guest

Toen ik 10 was stopte ik ook, ben nu 15, maar door dit raak ik langzaam weer aan de Pokemon-addiction. Had vroeger veel Silver gespeeld, ook veel kaarten gewonnen op het schoolplein, was toen echt een dealer, je weet zeluuuff.

Maar wanneer de nieuwe Silver/gold remakes uitkomen ga ik waarschijnlijk stiekem wel weer wat spelen. Waarom? Omdat het me die old'skool vibe geeft, geen nieuwe pokemon, maar toch niet zo oud dat het 1 kleur had. Alleen de online modus kan het voor me verpesten, heb het vroeger echt gewoon voor de fun gedaan, maar dit kan alles versnellen, pokemon ruilen, vechten, en daar houd ik dus niet van.

My 1,2,3,4 cents.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Zijn alle GBA games speelbaar op de DS? Ik wilde al een tijdje een DS kopen, maar als ik dan bijvoorbeeld FireRed goedkoop kan kopen heb ik helemaal een goede reden :D.
    Dus kan ik FireRed afspelen op een DS?

3. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nou laat ik eens mijn mening geven over pokémon.

Toen ik een klein gastje was, keek ik echt altijd naar pokémon en vond het echt vet! Ik heb daarna nog maar een paar seizoenen pokémon gekeken. Ik heb ook een keer pokémon de firtst movie gezien toen hij nieuw was en dat vind ik echt het beste beeldmateriaal wat er is van pokémon. Maar wat ik wel jammer vind dat de pokémon seizoenen en films echt super snel elkaar opvolgen. Dat lijkt leuk maar ik vind dat de kwaliteit van de serie op die manier echt achteruit gaat! Het lijkt ook wel of de nieuwere seizoenen kinderachtiger zijn dan de oud.

Nu kijk ik helemaal geen pokémon meer, vind het meer voor kleine kinderen...(Is het ook natuurlijk ook) Is er eig. nog iemand hier die pokémon op tv volgt?

Wordt vervolgd...

Laatst bewerkt: 24 mei 2009
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649

Boeiend, ik vind het gewoon leuk.. Nostalgie! Pokemon is ouder dan jij denkt.. Ik keek het als 12-jarig ventje al. Heb nooit films gekeken of kaarten gespaard, en was zeker geen vaste kijker, maar dat spelletje waar je moest trainen was gewoon vet. Ik heb echt veel Pokemon Yellow gespeeld op mijn gameboy _O_

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja dat kan;)
    Alleen geen color games op de DS wat ik stiekem wel jammer vind..

Josh, seriously, lees even je post door voordat je hem post want die spellingsfouten zijn echt niet van VWO niveau8)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Awesome!
    Of misschien koop ik gewoon een Nintendo DSi... Prijzen zijn best goedkoop zie ik, en het is gewoon chill dat je vanuit je luie stoel een spelletje kan spelen. Ben benieuwd of ik Pokemon Platinum zou diggen aangezien ik al die pokemon niet ken, maar ik ga ff neuzen :D.

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    geloof 8/9 jaar terug ofzo kwam pokemon voor het eerst in nederland, misschien nog wel eerder! Kreeg je nog die standaard kaarten....Geniaal was dat!! Vette verslaving was dat joh en die pakjes kaarten telkens halen en hopen dat er een glinster kaart tussen zit (zo noemde we dat vroeger :+ )

Ik heb nog een paar hele zeldzame en dan ook japanse kaarten van ja wel goeie kwaliteit. :lol:

8. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wilde er even de tijd voor nemen om alles te checken, maar me vader kwam opeens zeggen dat ik moest stoppen, dus vandaar een paar spelfouten. (ik mijn klas zit btw een gast(een buitenlander) die echt slecht Nederlands kan en iedereen moet dan ook steeds aan hem vragen van: ''wat bedoel je?'':lol:. Maar die gast staat volgens mij echt veel hoger dan mij voor Nederlands:eek: Oftewel als je in het dagelijks leven geen goed Nederlands kan, kan het zo zijn dat je in het vak Nederlands wel goed ben;)) En ik kan voor de duidelijkheid dus wel goed Nederlands!

Om verder te gaan.

ik en een vriend van mij hadden een gameboy color. En die vriend van mij die kocht pokémon yellow. En ik vond dat op zijn gameboy er echt geweldig uitzien. En toen kwamen pokémon gold en zilver uit en ik kreeg toen pokémon gold voor mijn verjaardag. En ik was echt super blij en liet het meteen aan die vriend zien. Hij was gelijk jaloers:9 En niet veel later kocht hij zilver:+ Die vriend had ook een broertje en die had ook pokémon zilver. En vrienden van die vriend en dat broertje hadden natuurlijk ook allemaal een gameboy met een pokémon spel. En toen gingen we vaak bij hem gamen met allerlei kinderen met pokémon. En het lukte ons soms weer niet om verder te komen en dan was er altijd wel iemand die dan weer wist wat je moest doen:cool:

En nu heb ik al een hele poos pokémon colloseum op de gamecube maar dat vind ik eigenlijk een stuk minder leuk dan de klassieke gameboy spellen.

Wat waren dat nog eens tijden man! Al dat soort dingen vergeet ik niet eens meer als ik een ouwe sok van in de 80 ben!:)

Edit: ik bedenk me net dat die vriend eerder pokémon zilver had dan ik pokémon gold had:+

maar kun je nu ook nog ergens pokémon spellen downloaden die je op de pc kan spelen?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Weet iemand welke pokemon in welke games zitten? Ik zoek gewoon een game met de eerste 150 pokemon, en een game van de serie daarna..

Hoeveel pokemon per game?

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.876
    Zover ik weet:

Alleen 151: Yellow, Red, Fire Red, Leave Green en Blue
    151 + Yohto: Gold, Silver en Crystal.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Thanks a bunch! :)

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.876
    Ik weet het wel niet zeker of er in Leaf Green en Fire Red nieuwe Pokémons zitten. Had die niet echt veel gespeeld, kan me het ook niet meer herinneren.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Pokemon Red, Yellow, Blue, Green:

Pokemon Gold, Silver, Crystal:

Pokemon Ruby, Sapphire, Emerald:

Pokemon Fire Red, Leaf Green:

Pokemon Diamond, Pearl, Platinum:

Zo :)

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Bij Yellow had ik er 142, toen ik met iemand ging ruilen had ik opeens een virus en was ik alles kwijt, de kerel waarmee ik ruilde had een missingo en dat heeft me genekt :-(

Gold heb ik meer dan 250 uur gespeeld :cool:
    Daar had ik er 240 gezien ofzo en had er 230.

Nu speel ik diamond omdat ik rustig wacht voor Heart Gold, bij Diamond heb ik er 300 gezien en heb er 180, maar dat zullen er niet heel veel meer worden omdat ik met Pal Park al bijna alle pokémon van Emerald en Firered heb overgeplaatst.

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.876
    Mewtwo tegen Mew _O_
    Gewoon in de bioscoop gekregen, kreeg ik nog die Pikachu kaart bij. :cool:

16. lwn

lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    1.120
  17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK