1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Net als Hansen die gewoon even door rijdt met een gebroken sleutelbeen, borstbeen én rib. Ik heb de avondetappe niet gezien omdat Mart toch dat hele programma overneemt maar ik hoorde in het voorstukje wel dat er 72 renners onderuit waren gegaan ofzo waarvan er een stuk of 30 nog "gewond" waren. Kan me niet voor de geest halen dat ik zoiets al eerder heb gezien, vraag me af wie er allemaal nog af gaan vallen voor morgen.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Inderdaad, ruim 70 man gevallen.

En het mooie van Hansen, hij was niet alleen geblesseerd, hij deed zelfs nog kopwerk voor Cavendish. Bizar 8).

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Mart noemt net die waslijst aan renners op die zijn gevallen en een blessure hebben, allemaal verschijnen ze aan de start morgen.
    Dat onderscheid de Tour van alle andere sportevenementen (al mag je dit geen wedstrijd noemenO-))

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    echt wel dat er tijdens de 4 daagse meer mensen blaren hebben en weer starten :D

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Schijnbaar dus geen blessures aan hen benen. ;)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Naja er zijn wel meedere evenementen die je zo slopen.
    Ik ben ook echt vaste kijker van Dakar, dat zijn ook stuk voor stuk helden, vooral de motorrijders.

@Orange: die zijn er zat hoor! Allemaal schaafwonden, check Contador maar.. Die gaat het lastig krijgen.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Voetballers spelen anders ook vaak genoeg met (zware) injecties om de pijn te kunnen verdragen. Topsport is nu éénmaal hard als je de beste wilt worden.

Als we de bergen ingaan blijkt toch weer dat er een paar knuppels wat hebben ingenomen waardoor ze lang niet meer zo'n grote held zijn. Vorig jaar ook met die dude die een hele etappe op kop had gelegen, iedereen diep respect voor hem en niets meer dan lof en uiteindelijk bleek hij gewoon de kluit belazerd te hebben. Ik kan daar echt niet tegen...

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ricci was dat toch?

Pf, die Wie is de Renner worden echt steeds lastiger 8).

9. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Ricco was volgens mij al 2 jaar geleden

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    O ja, nouja dat was ook een misselijk ventje.

Straks een lastige etappe.. Ik vind het eigenlijk niks, dat de directie een mini Parijs-Roubaix en een mini LBL in de Tour wil proppen.. Dat zijn klassiekers, typische 1dagskoersen. Zou lullig zijn als bv Contador door een lekke band hier zijn klassement verliest, wat goed mogelijk is.

11. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Terpstra eruit helaas en Gesink met scheur in de ellepijp, zou wel niet zo fijn voor hem worden om dan over het wegdek van Parijs-Roubaix te rijden.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hij is vast niet de enige.. Farrar ernstige kneuzingen. Vandevelde is al afgestapt met gebroken ribben.
    Als je dan Bos hoort dat hij nu nog steeds last heeft van Parijs Roubaix aan zijn handen, dan moet ik er niet aan denken om met een gekneust gewricht eroverheen te gaan.
    Gelukkig is het korter maar het hoort niet echt in de Tour IMO.

13. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind die valpartijen ook wel deels hun eigen schuld. Mischien moeten ze maar eens kappen met elke keer van links naar recht te gaan over de weg. Als je in smalle straten rijden en je rijd in het peleton kan dit gevaarlijk zijn met die snelheden die hun rijden

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Heb jij die valpartijen uberhaupt gezien? Heb je de afdaling van de Stockeu gezien? Dat heeft niks te maken met slingeren (wat bedoel je hier nou weer mee, er gaat niemand van links naar rechts 8)), dit is gewoon kansloos wegglijden.

Ik weet niet wat jij bedoelt met van links naar rechts rijden, dit gebeurt nooit bij afdalen, eigenlijk alleen bij demarrages, waar het nooit fout gaat.
    Beetje rare uitspraak :confused:

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat een klap voor Gesink weer, wat een pechvogel.
    Vorig jaar na 5 etappes eruit en nu een scheur in elleboogpijp. Kan me niet voorstellen dat die daarmee lang gaat doorrijden ( of goed gaat rijden ).

Is ook niet bepaald een kwetsuur die binnen een week weg is.
    Jammer want ik had wel willen zien wat die in zijn mars heeft in de Tour. =(

16. coen the stig

Leuk Bevonden:
    0

1ste val kan gebeuren. sommige gaan er wel hard door de bocht. maar vooral die laatste.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wat is je punt dan? In de finale van een massasprint wordt er gewoon veel risico genomen.. Schouderduwtjes gebeuren, en dan kan je soms vallen.
    Snap alleen niet wat je precies wil duidelijk maken 8). Dat ze minder hard moeten fietsen ofzo?

18. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    maar dit zijn beelden van de eerste etappe
    de etappe van gister ging het toch over? met de afdaling waar het zo nat was

19. coen the stig

Leuk Bevonden:
    0
    dat ze soms met massasprinten opeens van links naar rechts toe gaan op de baan. bij die afdaling konden ze er niks aan doen. maar je ziet het wel eens vaker dan vlak voor de finish.

20. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik heb trouwens echt medelijden met Vandevelde. die kerel valt altijd ernstig op belangrijke momenten. al twee keer tour naar de klote en 1 keer de giro.

En Ricco is een fucking bruut!! hij rijd nu zonder doping nog steeds hetzelfde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina