1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat doen ze met een reden, je kan niet door iemand heenfietsen 8).
    En als je vlak langs hem gaat zit ie gelijk in je wiel 8).

Bij deze sprint viel het best mee.. 1e valpartij komt omdat iemand uit de bocht vliegt. 2e valpartij is onduidelijk, waarschijnlijk gewoon botsing, 3e valpartij wordt iemand afgesneden omdat die niet oplet.

Dus wat jij zegt 'opeens van links naar rechts' klopt nog steeds niet echt 8).

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Waarom kan Gesink nooit van het asfalt afblijven, Tour 2009, Vuelta 2009, Tour 2010 zijn de voornaamste voorbeelden.

Overigens heb ik vandaag een Assos FI.Uno fietsbroek gekocht, ik ben benieuwd of Assos echt zo fijn is als iedereen zegt!

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En daar gaat Frank. Onderhand zijn er nu al meer valpartijen geweest dan in een gemiddelde tour, in ieder geval qua het aantal slachtoffers en ook allemaal zijn ze even pijnlijk...

4. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Geweldig parcours :cool:

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    He wat kut als je tot 5 uur op kantoor zit, je mist altijd de finale :mad:

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Heerlijke etappe. Gesink heeft zich toch netjes gehouden moet ik zeggen!

7. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was inderdaad een leuke etappe! Blij dat er niet gewacht werd :p

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hushovd, mijn held! _O_

En werd Contador er nou afgereden door Vino of had die materiele problemen?

9. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had Vino het niet helemaal door maar het frame van Contador was kapot ofzo maar later hoorde ik weer dat hij een lekke band had maar dat lijkt mij sterk.

10. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Lijkt me eerder dat het schakelsysteem het niet meer goed deed want hij reed echt in een licht verzet. Als het geen materiƫle problemen waren dan kon die gewoon niet meer..

11. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah dag winnaar in de wielerpool waar zo'n 150 man aan mee doen!

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    AD Rondemaster?

Ik ga daar ook wel lekker, kom ik erachter dat ik een paar renners heb in mn team die niet de Tour fietsen 8).
    Echt genaaid dat ze er dan wel tussen staan, ben nu dus kansloos 8).

13. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet die van het AD. Gaat allemaal om niets maar ik ben er wel blij mee.

Wat vinden jullie eigenlijk van commentaar op de NOS? Ik vind het altijd wel knap dat die gasten 3 uur slap lopen te lullen en het nog interessant houden.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik vind het fantastisch. Het is misschien niet allemaal van goed niveau, maar dat hoeft van mij ook niet.
    Ducrot en Dijkstra zijn gewoon een goud duo :D.

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het meest heerlijke commentaar om op een zaterdagmiddag op de bank mee in slaap te vallen.

Dat bedoel ik ook echt in de meeste positieve zin. :thumbs:

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind het commentaar op de NOS ook heerlijk, hoelang doen zij samen trouwens het commentaar van de Tour al?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ducrot doet het sinds 2006, Dijkstra kwam er in 2007 bij.
    Wordt dus het 4e jaar.

Dit jaar vooral weer de WikiQuote bijhouden van Ducrot, vooral leuk als ie over schaatsen begint (de sport van Dijkstra :p)

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Er mist nog een quote van die afbreekbare bidon. Dijkstra zei toen ook nog "Dan is het te hopen dat de rit niet te lang duurt want dan zit je opeens zonder bidon". Vond ik ook wel droog :+ Maar ze zijn de afgelopen dagen alweer lekker bezig, ze vullen elkaar elk jaar weer beter aan. Laten we hopen dat Mart zich alleen in de avondetappe laat horen.

19. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaat die Mart nou eens weg. Altijd maar de show overnemen van zijn gasten en doen alsof hij zelf de Tour heeft gewonnen... arrogante kwast. Alhoewel die reportages van Jeroen Stelkeburg ofzo wel erg goed zijn.

Edit: Thanks Tyrant voor die quote wikki is echt geweldig om te lezen. Kijk hem nou eens stoempen op dat buitenblad!

Laatst bewerkt: 7 jul 2010
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nou dit had ik toch niet verwacht hoor! Zat zelf weer tevergeefs op Freire te hopen, maar man wat liet ie het liggen.. De kansen voor hem waren vandaag echt enorm, hij zat in een troon! In het wiel van Cavendish, maar dan laat die het gaatje schieten. Stom.
    Het is maar goed dat Cavendish weer wat wint, want ook vandaag heeft HTC volgens mij 70% kopwerk gedaan, en de kritieken waren al niet te mild...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina