1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Mooie dag voor Rabo hoor :)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Respect voor Sanchez.

En dan bedoel ik natuurlijk Samual Sanchez en niet die koekebakker van een Luis Sanchez, wat een idioot zeg :emo:

3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Wat was zijn idee achter dat achterlijke gebluf? Ongelofelijk, gelukkig heeft hij niet gewonnen, maar Casar die maar liefst 90% kopwerk heeft afgeleverd in de tete de la course.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja inderdaad.
    Hij reed niet voor het klassement (hij staat 8e) maar voor de dagzege, en hem dan zien verliezen. Heerlijk :D.

5. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    IDD dat hij nog probeerde om de rit te winnen was al een kut actie!
    Maar Mooi van Gesink! met aankomst bergop kan het nog beter! hij is op dit moment denk ik de 4e beste klimmer na sanchez, contador en schleck!

Fantastisch duel tussen schleck en contador trouwens! deed me een beetje aan rasmussen vs contador op de peyresourde denken. hele mooie rit vandaag!

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Toch jammer dat ze weer zo'n etappe doen met een top en dan weer 30km dalen, wie zit daar nou op te wachten 8)
    vorig jaar waren er ook al zoveel van dit soort etappes, maar zullen die Fransen wel zijn, aangezien ze niet kunnen klimmen, hopen ze dat zo af en toe een Fransman kan winnen, kut land :9

wel netjes van Schleck :thumbs: .. gun hem de overwinning wel, want ben nu lekker anti-spanje :D

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Naja duel, 10 km voor de top gingen ze gewoon samenwerken.
    Maar goed ook, want ze waren gewoon met 4% bergop aan het sprinten op het buitenblad, echt ziek 8).

8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Wel belachelijk dat de Franse regie niet doorhad dat er nog een groep tussen Contador/Armstrong zat. Amateurs.

9. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Hadden ze wel door ze bestede er alleen geen aandacht aan.

10. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Nog erger.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ook niet, ze hadden gewoon geen motor meer over ;).
    Dus moeten ze kiezen tussen groep Armstrong en groep Menchov, toen zijn ze maar voor Armstrong gegaan.

12. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Oke, duidelijk.

Maar toch amateuristisch. Je moet als organisatie er toch op voorbereid zijn dat het peloton uit elkaar kan vallen. En dat je dan maar 6 camera's hebt.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Zo'n ramp was het toch niet?
    Ze gaven gewoon duidelijk aan dat er wel een groupe Menchov was, er was alleen geen tijdswaarneming bij en geen camera. Ik vond het eigenlijk niet zo storend, er gebeurde toch niks.
    Dat was voorin.

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Het is natuurlijk niet een ramp. Maar ik had graag ook wat beelden van Gesink willen zien.

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het enige wat ik écht irritant vind is dat ze nu het verschil laten zien met de gele trui i.p.v. de verschillende achtervolgers zoals in de voorgaande jaren. Het gebeurd nu regelmatig dat de gele trui wegvalt, helemaal in de bergetappes, en dan moet je steeds wachten op die "popup" met de tijden voor het verschil.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja inderdaad, dat is zo achterhaald.. In de Giro doen ze ook gewoon peloton.
    De commentatoren vergissen zich ook elke keer, leuk om te zien.

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zie liever een camera bij Leipheimer, Menchov en Gesink. Die doen tenminste nog mee. Voor Armstrong is het toch voorbij.

Maar ik heb de etappe van vandaag helaas niet kunnen zien. Had vantevoren gedacht dat Gesink wel mee zou kunnen met Schleck en Contador maar hij heeft dus moeten passen?

En was het verschil tussen Gesink en Contador bovenaan de Madeleine hetzelfde als op de eindstreep?

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nee Contador en Schleck hebben beter gedaald dus zijn na de top zeker nog wat uitgelopen.
    Ik weet niet zeker wat het verschil was op de top, vermoed iets van een minuutje of misschien nog minder.

En Gesink kon niet mee, maar dat was niet erg. Schleck en Contador waren echt aan het beesten niet normaal.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Spannende etappe!
    Knap hoe van den Broeck terugkwam na zijn lekke band. En ongelofelijk dat Sanchez op een achtste plek met zo'n voorsprong gaat ''pokeren''. Hij zal zich na Evans de grote verliezer voelen. Erg leuk van Gesink. Hoop op Menchov of Schleck als winnaar maar Gesink zou natuurlijk ultiem zijn. Al moet er dan we iets raars met Contador moeten gebeuren.

20. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Vandaag de afdaling waar Beloki ooit viel.
    een van de droevigste momenten uit de tour!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina