1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    als je dit een muur vind moet je de waalse pijl is gaan kijken!
    Rodriquez is trouwens een beest op dit soort klimmen_O_ mooi dat ik hem in mijn prono had staan.

En we zien vandaag dat Gesink waarschijnlijk nooit een klassieker gaat winnen. Hij is niet explosief genoeg voor die korte klimmen.

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    was een mooi einde :thumbs:
    netjes van Gesink :)
    morgen weer een aardig vlakke rit, zondag wordt een hel :cool:

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Gesink zat echt aan het vinkentouw.

Maar toch 6e en de etappes voor hem gaan nog komen. Stel je voor 2 Raborenners in top 5. 8)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker hoor voor Vino.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Tering, als je een etappe met rode rugnummers aan kan winnen ben je echt een held _O_.
    Ook de manier waarop, 4 kilometer met sterke wind een jagend peloton voorblijven. Repsect!

Op naar Pyreneeën!

6. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    3 jaar geleden won ie ook ... met doping :F:

maar ik gunde het hem wel, respect krijgt ie pas van me als alles clean is :9

7. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Wat een held is die Vino toch!
    en wat is die katy perry ava van Hybrid toch mooi :)

8. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cavendish kan het dus ook zonder Renshaw en met gemakt nog wel.

O en Vino is de held :) Vond het zo kut voor hem dat Contador "even" voorbij reed gister.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Krijg je dat weer.. Als je tegenwoordig wat wint is het opeens weer doping.
    Ik denk dat Vino elke dag moet plassen voor controle, dus als die gebruikt wordt het opgespoord.
    Hou eens op met dat negatieve gedoe..

Die van Bauke is veeeel beter! :)

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben van mening, eens een doping zondaar, altijd een doping zondaar. Zo ook Thomas Dekker!

Ik gun zo'n man echt niet een overwinning, op welke manier hij het ook doet. Hij heeft ooit iedereen genept om vervolgens terug te komen en de zege af te pakken van iemand die hem wel verdient en geen doping nodig had.

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Jij verdient hem :F:

12. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat. Hij heeft gewoon een punt...

Morgen gaat het hopelijk los verwacht zeker een spannende etappe waar Contador misschien een greep gaat doen naar de troon. Al hoop ik dat Schleck wint.

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, niet. Als Vino nu doping-vrij is, dan heeft hij hem toch ook verdient..

14. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ja ... als ;)

ik vind het een mooie sport om te kijken, alleen de Tour kijk ik overigens
    maar respect heb ik niet meer omdat ze jarenlang de boel hebben belazerd.
    verder zat ik wel te hopen dat hij het peleton voorbleef, dat was in de spanning van de finale .. maar respect krijgt ie van mij pas na de tour, als er is bewezen dat alles eerlijk is verlopen :)

15. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Alsof die gozer nou niet word gecontroleer. Verdiende overwinning vooral nadat hij het gisteren net niet haalde.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Als je geen respect heb moet je zelf eens op de fiets stappen.
    Heb zelf 2 jaar geleden de Mont Ventoux gedaan.. Als je dan beseft dat deze gasten dat als onderdeel zien van een dagetappe die op zijn beurt weer deel uitmaakt van een 2 weekse wielerkoers... Dan praat je wel anders!

17. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    het blijft topsport .. dus een topprestatie :)
    maarja bijv dat jaar dat je vol spanning zit te juichen dat Rasmussen het goed doet, of je denkt wow wat een held die Landis :cool: en het blijkt dus dat je achteraf gewoon belazerd bent, is bij mij de emotie wel verdwenen bij deze sport. Al vind ik het wel leuk om te kijken, maar beetje met gemengde gevoelens. Het is niet persé negatief bedoeld.

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Niet om het een of ander, maar Rasmussen heeft alleen maar gelogen over z'n verblijfplaats waardoor hij twee controles heeft gemist. Totaal andere situatie waarbij ik me in ieder geval niet belazerd zou voelen door de renner.

Maarja, ik word inderdaad net zoals andere mensen hier moe van die negatieve discussie. Als iemand betrapt wordt hoor ik het vanzelf wel en zal ik er best van balen, maar als ik naar een etappe kijk denk ik er totaal niet aan. Ook niet bij mensen als Vino of Basso. Ik heb soms misschien een voorkeur dat een ander wint, maar na zo'n etappe als vandaag vind ik het alleen maar mooi op welke manier hij hier wint. :)

Vandaag trouwens ook zelf weer eens een uurtje of anderhalf op de fiets gestapt. Drie kwart jaar niks gedaan en viel me toch ff tegen, vooral op die lange rechte stukken met de wind vol van voren. Had niet verwacht dat het zó hard waaide (en m'n conditie zó slecht is). :'-(

Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Krijg je die discussie weer. Weet je hoe het komt dat er bij het wielrennen veel mensen worden betrapt op doping? Omdat het de misschien wel de meest gecontroleerde sport is.

Logisch dat er dan ook meer mensen betrapt worden. Ga eens bij andere sporten net zoveel controleren op doping en je krijgt hetzelfde verhaal.

Mensen als Vino die terugkomen na een lange schorsing denken wel 2 keer na. Die worden ook nog vaker gecontroleerd als een andere renner.

20. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Anyways .. genoeg :9

vandaag een superrit

ben benieuwd wat Schleck en Gesink kunnen vandaag en of Contador weer zo sterk is als vrijdag

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina