1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Oeh! Dit is toch wel weer een mentale klap in het gezicht van Schleck. Heel die ploeg vandaag zich voor hem verrot aan het rijden, alles volgens plan> de aanval en vervolgens de trui verliezen.

Het is rot voor Schleck, maar het wordt er denk ik alleen maar leuker op. Schleck moet nu wel, in de tijdrit (50 km!) is het normaal gezien tijd verliezen voor hem.

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    tjah als je zo moet winnen :{
    m'n hekel aan Spanjaarden is op de een of andere manier flink gestegen deze zomer 8)

3. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    ik vond het al geen beste actie van Contador (vond het nogal laf). Maar om vervolgens ook nog doodleuk te zeggen dat hij niks door heeft gehad van Andy's problemen is wel heel erg triest. Hij weet dus wel dat hij 'fout' zat anders kan hij gewoon toegeven wat hij heeft gedaan. Wat een laffe gozer zeg...

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de NOS hoorde ik dat hij wel zag dat er iets gebeurde bij Schleck maar dat die niet precies wist wat het was.

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ohw komop en gaat hij wachten dan is het een schande net als toen Cancellara de groep niet liet rijden.

Schleck valt zelf aan met een fout, en Contador profiteerd daarvan.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee nu is het een schande.
    En een beetje liegen dat je het niet zag, lol.

7. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    En dan gaat ie wachten en rijden Menchov en Sammi snel weg, het is niet te overzien.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon niet demareren en gewoon normaal rijden. Toen die zag dat die stil stond ging die er als een gek vandoor.

9. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat is sport. Schleck trapt zijn fiets kapot. Dat is niet Contadors schuld of probleem dus logisch dat hij doorrijdt.

Mijn respect voor Menchov stijgt met de dag. Waar ik hem in het begin van de tour helemaal was vergeten omdat al mijn hoop bij Gesink lag, rijdt hij misschien wel zijn beste tour.

Attent bij de kasseien, hij klimt met gemak met Contador en Schleck me en daalt zelfs goed!

Die 3e plaats is zeker mogelijk, en hopen dat Gesink nog iets kan doen en misschien die 5e plek kan innemen. Maar op het moment moet hij de grote jongens toch laten gaan.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik ben sowieso totaal geen fan van Gesink eigenlijk... Menchov doet het goed en zoals het eruit ziet haalt hij dat podium zeker wel!

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik houd niet van Menchov als persoon helaas, ik gun hem het aller beste, maar ik vind het alleen even leuk omdat hij bij Rabobank rijdt. Gesink is in mijn ogen gewoon de nummer 1 bij Rabobank, helemaal omdat Menchov ook nog op het punt staat te vertrekken naar Katusja.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    O ik hou ook niet van afwachtende renners hoor ;). Van mij mag Menchov ook direct naar Rusland toe. Alleen denk ik wel dat heel Nederland torenhoge verwachtigen heeft van Gesink terwijl hij dat nooit waar gaat maken vrees ik.

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Vergeet niet dat hij eerder in de tour lang gewacht heeft op Schleck. Andersom op de kasseien wachtte Schleck weer niet op Contador.

Goede actie van Contador, materiaalpech hoort erbij, dus als Schleck een fout maakt met schakelen moet je er direct vandoor gaan.
    Al weet ik niet zeker of Contador het zelf wel wist, denk dat hij het in zijn oortje geblaat kreeg :)

Anyway, gogo Contador, nu nog de tijdrit winnen met groot verschil, zodat er geen gezeik meer is over deze fout.

14. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Mensjov is gewoon een goede rijder (2x 1e Vuelta, 1e Giro, 5e en 3e in Tour). De gele trui gaat uiteindelijk om degene die na de laatste etappe de beste totaaltijd heeft, daar hoef je helemaal niet voor aan te vallen, ieder heeft z'n eigen stijl :) (vergelijk het met voetbal, het ene team wil gewoon winnen, het andere team wil winnen met mooi voetbal)
    Mensen vergeten ook dat dit Gesinks eerste echte tour is en dat ie net 24 is, wat verwachten jullie dat ie gelijk de tour wint ofzo 8) Als ie in top10 eindigt heeft ie het al supergoed gedaan :cool: En elk jaar ietsje sterker worden

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Pf jij interpreteert ook weer alles verkeerd wat je verkeerd kan interpreteren 8).

Niemand zegt dat Menchov slecht is 8). Ik ben gewoon geen fan van hem.. Nooit zul je hem zien aanvallen.. Zijn tactiek is proberen niet te verliezen (zoals Schleck gisteren) in plaats van proberen te winnen. Die tactiek is niet verkeerd, aangezien hij idd op z'n tijdrit kan terugvallen, maar ik zie dan liever een aanvaller pur sang. Beetje zoals de Fransen.
    En ik ben geen fan van Gesink nu niet, en denk gewoon niet dat hij op de lange termijn kan brengen wat er nodig is om echt goed te worden.

16. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zeg ik dat iemand dat zegt 8)
    Ik ben wel 'fan' (beetje te groot woord) van Mensjov, hij is ijzersterk en je rijdt hem er niet zomaar af, ben benieuwd of hij nog een keer gebruik kan maken van de strijd tussen schleck en contador :)

17. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Onsportieve actie van Contador zeg!
    Een echt groot kampioen had gewacht of in ieder geval toegegeven dat hij het zag gebeuren en gewoon wou profiteren! Hopelijk morgen een coupe van Saxo dan maar! En dat onze smerige spanjaard dan minuten aan zijn broek krijgt.

En Sammie kan aardig tijdrijden hoor! Heeft in de Vuelta al wel is tijdritten gewonnen en kan natuurlijk op technische parcoursen geweldig goed uit de voeten door zijn stuurmanskunsten.

18. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    waarom? omdat ik geen fan van menchov ben... Ik hou van aanvallende renners niet de volgers zoals hij. Een contador (tot vandaag) en een Vino kunnen mij veel meer bekoren!

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Pff dat gedoe met Contador..
    Hij moest bij Spa al wachten op Schleck. Stel je voor dat hij nu weer moest wachten, en dat Schleck uiteindelijk de Tour wint. Heb je dan je zin? Dan heeft Contador 2x zitten wachten op de winnaar van de Tour. Dat voelt een beetje hetzelfde als dat ik vroeger altijd met race spelletjes extra langzaam ging rijden tegen m'n neefje van 8, ik liet hem winnen.

Volgens mij hadden we het laatst nog over het volgende: 'De Tour wacht op niemand'.
    Als men 2x op de uiteindelijk winnaar moet wachten is de glans er ook wel een beetje vanaf niet?

20. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    dan gun je iemand toch geen 'inzinking" 8) hoe meer mensen in de buurt van de Gele Trui staan hoe spannender het wordt :) en laatst waren contador en schleck elkaar aan het volgen en ging mentsjov ervandoor :D

oh Tankink is ziek en stapt af

weer zo'n klote afdaling aan het einde :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina