1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Nee, dat is de realiteit. Ja, Hij krijgt betaald, pas als hij echt zegt dat het niet meer lukt, kan die stoppen;) Dat is serieus zo hoor.

Maar, ik weet zeker dat hij nu allemaal dingen heeft gezegt waar die niks van meent.

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Het enigste wat een ploegleider kan doen in een dergelijk geval is hem 'moraal' in praten. Zoals laatst gebeurde bij Chavanel, die wilde ook afstappen.
    Als Gesink door middel van zin fysieke gesteldheid niet verder kan fietsen is het een andere geval. Dan stopt hij gewoon.

Als hij nu zou opstappen omdat het niet gaat zoals hij wil is het een mietje.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd afstappen omdat je misschien niet meer mee kan doen voor de top 10 vind ik een beetje laf eigenlijk.

4. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Tsja, Ik weet zeker dat ie niet afstapt. Hij ziet het atm gewoon even niet zitten. Hoop ik:+

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als hij morgen weer niet mee kan dan is het tactisch gezien echt wel beter om te roepen dat het fysiek niet meer wil. Gesink kan zich dan terugtrekken en zich eventueel gaan richten op de ronde van Spanje. De overige ploegleden kunnen dan gaan aanvallen om zo de raboploeg nog iets te laten zien.

Beter dan doorrijden en ongezien de tour finishen.

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik moet het nog maar zien. Hij zegt dat hij van zijn valpartij niet echt last meer heeft, maar dat zijn lichaam gewoon niet meer wil. Lastig om te oordelen of hij zich aanstelt of niet. Feit blijft wel dat hij op een 'bergje' vandaag 2x gelost wordt en 1.08 op zijn concurrenten heeft verloren. Op zich geen probleem, maar de echte bergen komen er nog aan en als hij dan een lichaam heeft wat niet meewerkt, zonde. Hoop echt voor hem dat het morgen wat beter gaat.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Vind ik niet.. Sterk argument zou zijn dat je je nu helemaal wilt focussen op Vuelta!

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hij zegt nog pijn te hebben in z'n onderrug. Nu ben ik geen fietser maar ik moet er echt niet aandenken om 200km te moeten koersen met een forse pijn in de onderrug. Dat vreet fysiek (en mentaal) zoveel van je.

Als ie morgen weer niet mee kan, dan kan de ploegarts roepen dat hij fysiek niet in staat is om door te koersen.

Laatst bewerkt: 9 jul 2011
  9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat hij zich beter op de Vuelta kan gaan richten en de volgende Tour dan maar gaan flammen. Als je op een berg van de derde categorie al gelost wordt, wat gebeurt er dan wel niet bij HC's straks.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Is Garate nog gefinisht btw? Heb alleen het laatste uur/5 kwartier kunnen kijken.

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
  12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wat een held _O_

Handige site btw, kun je gelijk zien wie er allemaal door het ijs zijn gezakt.. hesjedal, arroyo,

Laatst bewerkt: 9 jul 2011
  14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina