1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Nooit geweten dat we hier een wielertopic hadden.

Ik fiets zelf behoorlijk vaak als ik tijd heb. op dit moment de laatste weken van de studie dus ff doorbeuken.

En ik heb zeer genoten dan de Giro die zoals elk jaar 10 keer leuker is dan de tour. Basso de verschrikkelijke is weer terug!_O__O__O_

@Jordo: jij bent dus ook een van de personen die aan die dopingcultuur meewerkt. In de wielrenwereld is het altijd. eerst schuldig en je moet je onschuld bewijzen. erg krom als je erover nadenkt.

En van dat motortje geloof je toch zelf niet...

Cancelara is gewoon een tank uit zichzelf!!

2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk is dat zo Thing, iedereen in het peloton is een potentiƫle/gebruiker dopingzondaar is tot het tegendeel wordt bewezen. Kijk eens wat het verleden heeft gebracht, de ene dopingebruiker na de andere komt boven, na jarenlang ontkennen bekend nu plots Landis, en zelfs prominenten als Boogerd ontekken niets, en zeggen alleen dat ze niets hebben gedaan wat ze niet 'aanvaardbaar' vonden lijken.

Ik ben inderdaad van mening dat je als wielrenner moet bewijzen dat je niet gebruikt, en sommige ploegen doen dat al (ik dacht dat Garmin hun testen en bloedwaarden online zetten met hun biologisch profiel). Waarom denk ik zo, omdat blijkbaar het halve peloton in de avond spuitjes uit zit te delen op de hotelkamer. Dit is niet een verzinsel van mij, maar simpelweg feiten. Begrijp me niet verkeerd, ik oordeel niet over wielrenners, als ze doping willen gebruiken zal dat mijn plezier niet bederven (in tegendeel, waarschijnlijk zelfs verhogen aangezien ik de etappe van bijv. Landis erg aantrekkelijk vond, Basso die giro wint, Valverde die spanje wint) maar niet hypocriet gaan doen als mensen je verdenken als je een grote prestatie hebt geleverd, het verleden heeft namelijk gewoon aangetoond dat grote prestaties in het wielrennen vaak hand-in-hand gingen/gaan met doping.

Bewijzen dat je clean bent en blijft vind ik dus allerminst onredelijk, en ook in dit geval. Ik neem niet aan dat controleurs na wedstrijden fietsen gingen controleren (nog nooit van gehoord zelfs). Hoogstens de fiets wegen, maar ik heb nog nooit van fietsinspecties gehoord, een mooie nieuwe manier van doping dus waarbij je tot vandaag grote kans op succes had. De wieler(doping)wereld is als cybercriminaliteit, ze zijn de controleurs vaak net een stapje voor.

3. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Het peleton is nog nooit zo schoon geweest als de laatste jaren. Dat er nu weer oude lijken naar boven komen: Valverdes zaak komt uit 2006 en die van Landis ook is erg jammer.

IK geloof dat het merendeel van de renners niet meer gebruikt omdat er simpelweg zoveel minder hard wordt gereden als in de jaren 90.

Maar er zitten altijd rotte appels tussen natuurlijk. Maar in alle takken van de sportwereld is het zo dat je eerst onschuldig bent tot je schuldig bevonden wordt. Ik wordt een beetje ziek van al dat gewijs terwijl niemand iets zeker weet.

En het motortje is gewoon een idioot verhaal en zoals Cancelara zei: gewoon zielig!

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Raar dat Rabo opeens Tankink stuurt als vervanger van Ten Dam en niet Weening.

Als is Bram wel een grapjurk eerste klas :lol:

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Bram is gewoon geniaal! Zal het niet vergeten dat hij nog een interview staat te geven terwijl iedereen al weg is:+

6. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Ach Weening heeft de Giro al gereden he.
    En Tankink is een betere knecht dan Weening op het vlakke bv.

Maar jammer dat Gesink het niet kon volhouden in de Ronde van Zwitserland. Al had ik Schleck toch niet verwacht.

7. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Even over de tour de France trouwens: Wat een ontzettend schijtparcours zeg! Vooral de ettape met tourmalet, de aubisqe en de peyresourde erin om vervolgens een finnish op 60 km van de laatste top neer te leggen.

Die organisatie van de tour is echt 1 grote faal! De Giro zou in Juli gereden moeten worden. Een veel beter parcours en elk jaar leuker om naar te kijken!

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Is die finish na de Peyresourde niet gewoon 1 lange afdaling van 40-60 km?
    Dan worden de aanvallers ten minste nog een beetje geholpen..
    Anders is het natuurlijk belachelijk ja. Waarschijnlijk omdat ze de verschillen niet hoog willen laten oplopen.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    We zijn begonnen. Ik kijk nooit Wielrennen. Maar ieder jaar kijk ik wel de Tour de France. :D

11. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Lars Boom...

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Arggg, waarom houden ze die honden nooit aan de lijn =(

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen die hun hond meenemen en ook loslaten als het Peloton langskomt......

14. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

What happened? Hond+Fietser=Gevallen?

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup, vol op een recht stuk.

16. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Aah, iemand van rabo bij betrokkeN?

Wel zwaar kut voor de hond en voor de renners?

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, dat lijkt me wel.

18. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ja, vraagteken hoort er nier, moet een uitroepteken zijn:D

19. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Ben gister nog in Rotterdam geweest! was zeker tof ondanks het slechte weer! Nog ff de schlecks, basso, gesink, cancelara en Hagen flink toegejuigd(vu)

Wat was die tank van een Cancelara toch weer oppermachtig! nu zullen de idiote verhalen over het motortje in zijn fiets ook wel de wereld uit zijn! wat een held!

20. Valentiney

Valentiney LE Collector

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kwamen letterlijk langs mijn voortuin. Geweldig gewoon! zal dadelijk wel eens wat foto's plaatsen en krijgt 1 van de renners nog een lekken band voor mijn neus ook mijn dag kan niet meer stuk

Laatst bewerkt: 4 jul 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina