1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gaat weer lekker, de één na de ander gaat onderuit.

Edit:// WTF, bijna alle toppers liggen erbij...

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Veldslag.

3. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gesink had hier de Tour kunnen winnen. Gentleman of niet had geen zak uitgemaakt. Hij verliest vandaag de Tour.

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    hahaha

wat een onzin het is een ongeschreven regel dat je wacht op elkaar naar zo'n gebeurtenis. Als hij niet gewacht zou hebben zou ik gelijk geen Gesink fan meer zijn.

De meeste kunnen er niks aan doen en liggen erachter. die paar die valleen worden gewoon niet keihard genaait! ben blij dat ze gewacht hebben! Morgen daarintegen heeft het wel iets met rijderscapaciteiten te maken op de kasseien. dan had ik niet gewacht. dit is gewoon puur pech hebben!

5. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeschreven regel is leuk enzo maar denk jij dat iemand wacht op Gesink als hij op zijn plaat gaat? Had de Tour niet spannender was geweest als de favorieten op achterstand waren gekomen? Hoort het vallen niet gewoon bij het wielrennen?

Had Gesink doorgereden dat hadden de favorieten moeten rijden nu wordt de Tour dus weer eentje van aanvallen afslaan waardoor Contador uiteindelijk gewoon simpel weer met de overwinning naar huis gaat. Leve de oortjes...

Edit: Cancellara en Hushovd worden nu toch ook keihard genaait.

Laatst bewerkt: 5 jul 2010
  6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    die oortjes waren vorig jaar ook twee etappes verboden! niks gebeurt.
    Maar als gesink in zijn eentje valt dan is het gewoon zijn fout. De meesten kunnen hier helemaal niks aan doen. Ze hadden ook heus wel op Gesink gewacht als hij erbij gelegen had. Vallen hoort erbij maar dit is wel een heel extreem geval!

edit: Cancelara en Hushovd kiezen er zelf voor.

7. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hunt begon toch wel te rijden dus waarom zou Hushovd er zelf voor kiezen?

De commentator zij net dat het misschien zou komen door een olievlek of een motor die viel. Kijk als dat gebeurt is dan begrijp ik het, maar nu vind ik het gewoon dood zonde.

O en die oortjes die vorig jaar 2 etappes niet mochten waren op vlakke etappes zonder valpartijen toch? Ik ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren als ze het niet meer mogen gebruiken in dit soort situaties of in de bergen.

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Kijk die finish dan :emo:

En was het niet zo dat de wielrenners half in staking gingen toen de oortjes niet mochten die 2 ritten? Volgens mij werd er op veel momenten expres ook niet vol gereden destijds. Ik vind dit ook niks, ben blij dat ze het langzaamaan aan het afschaffen zijn.

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    vind het elk jaar triester worden
    wat nou echte mannen :'-(

10. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Wat zei menchov in dat interview?

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hij leek not amused dat Gesink een interview gaf. Wil wel is weten wat er allemaal gebeurt is. Lag zelf voor 75% te slapen en heb ook een boel gemist :9

Ga er vanuit dat je dat moment bedoeld?

Laatst bewerkt: 5 jul 2010
  12. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zegt Gesink erover. Rabo had samen met Cervelo door moeten karren.

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een stelletje mietjes zeg, beetje stoppen met koersen als er een paar vallen. Bij het wielrennen hoor je op je fiets te blijven zitten dat is ook essentieel om te kunnen winnen. Ik vond het een kut etappe. De Rabo had gewoon moeten doorkarren.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Jullie doen nu alsof alle schuld bij de renners ligt.. Het was wel duidelijk dat eht vandaag door verschillende omstandigheden extreem glad was.. Er ging zelfs een cameramotor onderuit.
    De Tour moet op kracht worden beslist, niet omdat een half peloton kansloos onderuit glijdt, en omdat jij er toevallig voor fietst 4 minuten winst kan pakken.

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    "De tour wacht op niemand" kunnen ze in ieder geval schrappen. En die motor ging onderuit omdat hij die renner moest ontwijken die op zijn plaat was gegaan.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Naja als je de renners hoort, het was gewoon glad dat het niet uitmaakte wie er onderuit ging. Het is dan lullig om dan daarvoor te wachten.
    We willen toch niet dat de Tour wordt beslist om zoiets?
    Omdat het best lang droog is geweest en toen ging regenen werd het erg glad.

Maarja, ik klaag niet, heb zojuist een zieke bet gewonnen hahahaha:

_O__O_:lol:

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja prima dat ze even wachten
    maar daarna kun je toch gewoon weer koersen voor de overwinning? of sprinten voor de groen trui? die finish sloeg nergens op, verpest het ook gelijk voor alle mensen die komen kijken en de hele dag op tv kijken
    arrogante wielermiljonairs :p

18. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe daar heb je wel gelijk in :b:

Anyway ik las net dat de ploegleider van de Rabo wel de opdracht had gegeven om door te karren maar denk dat Gesink een beetje geintimideerd werd door Cancellara.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Magische woorden idd.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    De Tour is nog steeds hard hoor.
    Zie nu ff die beelden voorbij komen Farrar, gadverdamme. Respect dat die nog starten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina