1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Sigh, search..
    Je kan items rechargen in de mages guilds tegen betaling. (het is niet goedkoop)
    Of je kan ze zelf opladen met opgeladen soulgems en/of Varla stones.

2. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een tip voor iedereen die mischien wat in het water willen vinden.
    net als je gaat zwemmen 2 cm onder de oppervlakte zie je nog niks dof onder water alsof er geen water is dus kan je super goed kijken wat er onder water is .
    moet je een beetje langzaam in water lopen ofzo

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is handig inderdaad. Maar let er maar niet op als je vanaf 10 m verder geen vissen/kollops meer ziet. De draw distance van voorwerpen onder water ligt niet al te hoog.

4. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar je zou wel een schip zien liggen of een onderwater luik want dat is deel van het landschap

5. NetworX

NetworX M-Gaming / NDS-PSP

Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme.. Speel dit spel op een normale TV (dus geen HD oid) en krijg verdomme allemaal zwarte ruis als ik aan het spelen ben. Echt onwijs vaag.

Heb de instellingen al veranderd naar 60hz Pal, maar heb het probleem nog steeds. Heb het op alle 3 mijn tv's geprobeerd, maar hij doet het nergens goed op. Ik weet zeker dat 2 van de 3 tv's 60hz ondersteunen, aangezien ik ook gewoon Metroid Prime 2 (kan alleen in 60 hz) en Super Mario Sunshine in 60hz mode kan spelen. De tv-kabel staat gewoon op TV en niet HD, dus daar ligt het ook niet aan. Kameo werkt wel gewoon.

Iemand dit probleem ook met de Xbox360 versie? En zo ja, hoe kan ik het oplossen?

6. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een vampire en dit begint me toch te irriteren nu ik nog met de main quest bezig ben.

Ik moet nu 5 Grand Soul Gems verzamelen, ik heb er al eentje gekocht bij een winkel in de imperial city.

Maar voor de rest kan ik niet veel winkeltjes vinden die Grand Soul Gems verkopen...hoe kom ik zo gauw mogelijk een 5 grand soul gems want dit begint te irriteren! :)

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He bah, iedereen die GEEN vampier wil zijn wordt het....en ik wil het WEL maar wordt maar niet geinfecteerd :mad::+

Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Wat is er zo vervelend aan????

9. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon vervelend telkens een npc te moeten vinden om daar wat bloed van te moeten drinken terwijl je je tijd beter kan besteden. :)

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist vette tijdsbesteding :+ Laat mij maar lekker mensen leegzuigen straks, heerlijk }:]

11. The Summoner

Leuk Bevonden:
    0
    haha, maare jongens..hoe kom ik aan m`n Grand Soul Gems? ;)

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je zit volgens mij al in de Dark Brotherhood had ik gelezen,
    Ga zo door en hij zal je vragen of je vampier wilt worden (Hij is het namelijk ook) Je opdracht gever dus.

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah klopt, ik had het begrepen...maar toch bedankt voor de tip ;)

Ik ben ergens in een grot trouwens ook gewoon vampiers tegengekomen, alleen ben hierdoor niet geinfecteerd. Ga dus zo snel mogelijk maar eens verder met de opdrachten van de Dark Brotherhood :)

14. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie waar je een huis kan kopen?

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier ff :)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  16. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In elke stad kun je een huis kopen, kijk op www.uesp.net en klik links oblivion aan, daar kun je wel een lijst vinden met huizen die je kunt kopen en hoe je ze moet kopen

17. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je via het altaar van de Nine van Vampirism genezen als je al volledig vampier bent? Anders moet ik 5 GRAND Soul Gems gaan zoeken voor een heks!

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vampirism kun je volgens mij alleen genezen binnen 24 uur nadat je geinfecteerd bent....anders moet je idd die Quest doen. Somebody correct me if I'm wrong....

19. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel genaaid. Ik werd onmiddelijk nadat ik was gebeten (in m'n slaap, in m'n eigen huis!!) vampier.

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lullig idd als je er niet op zit te wachten. Ik daarentegen, kan niet wachten om vampier te mogen zijn alleen mij willen ze maar niet bijten :mad: :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina