1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. b.mo

b.mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen weet iemand hoe ik meer magie krijg? mijn restoration skill gaat wel omhoog enzo, maar ik wil meer magie punten want ik kan nu nog niet zulke toffe spreuken doen...
    Moet ik dan gewoon vaan spreuken gebruiken of wat?

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is Intelligence van invloed op je max. Magicka, die moet je dus gaan verbeteren als je een level omhoog gaat.

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Conjuration, Alchemy en Mysticism trainen. Wanneer je een level-up krijgt, kies je als bonus voor de attribute Intelligence. Hoe hoger je intelligence, hoe meer magicka. (magicka = 2x intelligence)
    Hoe hoger je willpower, hoe sneller je magicka regenerate.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  4. b.mo

b.mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okee dank je wel, dat zal ik de volgende keer doen, en hoe train ik mijn magic skills? ik gebruik vaak heal minor wounds, maar ik heb heal major wounds ook al geleerd, maar daar heb ik te weinig magica voor

5. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Is het zinvol om Oblivion Gates te sluiten? (Heb die bij Kvatch al wel gedicht) Ik bedoel, komen ze dan niet steeds op een andere plek weer trug en weet iemand toevallig hoeveel er zijn?

6. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel uiteindelijk een keer wilt uitspelen, is het volgens mij zelfs verplichte kost dat je ze gaat sluiten. Als het goed is zijn het er 16 in totaal, toch ?

8. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    och jongens, hoe lang doet GCshop erover om een game te versturen? ik wacht nu al 4 dagen. 4 dagen zuchten, huilen, wanhopen en wachten..

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @bm.o: Koop wat Mysticism en Conjuration spells bij die gast in de Market district in de Imperial City. (kom even niet op de naam van de winkel..)

Om Alchemy te trainen moet je gewoon ingrediƫnten eten of potions brouwen.

10. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij uitleggen hoe ik die eerste Gate kan sluiten bij Kavesh, ik zit al heel diep in de gate maar zou echt niet weten wat ik moet doen. moet je gewoon iedereen uitmoorden daarbinnen, ook in die torens daar binnen??

11. la_hunda

la_hunda 12play

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand bij wie je moet zijnn om aan een huis te komen in de imperial city. Ik wil dus graag weten ik welke gebouw en beij welk persoon

12. b.mo

b.mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal omhoog lopen, en dan de steen die boven in de vuurstraal zit eruit halen
    dit is trouwens hetzelfde bij de gates ( i.i.g. diegene die ik gesloten heb 4 ofzo)

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Je moet je weg naar boven werken in de toren waardoor je een quest update zal krijgen om de Sigil Stone, die zich bovenaan de centrale 'vuurpilaar' i/d toren bevindt, te verwijderen om zo de Oblivion gate te sluiten.

14. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Oke hartelijk bedankt ik ben dus op de goede weg in de toren.

15. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar de "Imperial Office of Commerce" in de Market District. Daarbinnen zit een vrouwtje die je een huis aanbied voor 2000.

16. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een simpele vraag, maar wat wordt er nou bedoeld met de Main Quest?

17. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    de verhaallijn..

18. MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke dus het brengen van de Amulet en daarna Martin zoeken ofzo. etc....Als je dat uitspeeld krijg je de punten voor de main quest zeg maar?

En hoe sluit je een Gate? bijvoorbeeld de eerste...

19. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het antwoord staat toch op deze pagina?

20. MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er staat inderdaad hoe je de eerste gate moet sluiten (sorry dat had ik niet gelezen), maar hoe kom je daarachter? Komt er iemand naar je toe ofzo die een tip geeft hoe je een gate moet sluiten? Hoe zit dat precies in elkaar?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina