1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Alleen in Nederland] Criminelen kunnen ook declareren!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 25 jan 2005.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ons rechtssysteem laat soms flink steken vallen maar laten we maar geen discussie houden over het amerikaanse rechtssysteem. Verdiep je er maar eens in en vraag je dan af waarom het zou komen dat procentueel gezien meer onschuldigen gevangen zitten in de states dan hier.

Natuurlijk is dit ook te gek voor woorden. Het is gewoon van de zotte dat iemand een wapen wat ie niet eens mag hebben (tenzij met vergunning) kan declareren.
    Ik hoop ook dat hier ook veel ophef van komt en dat deze wet aangepast wordt.

2. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ja maar aan de andere kant zitten de mensen die verschrikkelijke dingen hebben gedaan tenminste ook echt levenslang. Wat ze hier krijgen voor het verkrachten van een mijsje en haar dan dumpen in een sloot is echt belachlijk weinig en verschrikkelijk voor de ouders van het slachtoffer. Dit is namelijk ook bij een mijsje op mijn school ooit eens gebeurt. Op bijde fronten zijn er positieve en negatieve dingen te noemen idd, maar ik denk dat het rechtssysteem in Nederland zo langzamerhand de grip op de realiteit begint te verliezen.. :{

3. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    en dan vinden ze het ook nog vreemd dat de criminaliteit stijgt......

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    *Maar ik wist dat je er iemand mee kon vermoorden, edelachtbare*
    < Ojoh, is al goed. Zand erover >
    *Maar de kogels kosten wel een hele hoop geld, edelachtbare*
    < Oh, in dat geval eisen we wel even een schadeclaim van de nabestaanden >

5. Casperge

Casperge Guest

Achterlijke wet idd. :mad:

''Ja maar ik wil me auto vergoed hebben want die heb ik de fik gestoken om het lijk te laten verdwijnen'' :+

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Allee kerel dat valt toch onder de kosten beroepskledij , en dat is dan 100% aftrekbaar . :confused:

Edit , zou die scooter van ali b. daar ook onder vallen , dan heeft zijne compaan gelijk een nieuwe binnen enkele weken aangezien die werd gebruikt als vluchtmiddel bij die tasjesdiefstal.
    En daar moogt gijlie allen als nederlandse gemeenschap samen voor opdraaien. |:-

Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  7. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Investeren dus mensen :D
    Dit kan alleen in Nederland :cool:

Deel Deze Pagina