1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alleoude tekenfilms.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door nycity, 12 mrt 2003.

1. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    ja ja, ik heb er nog eentje MASK wie kent dat nog, dat tunetje ma ma ma mask en dan zag je ze allemaal in een kring zitten en dan werden hun helmen (mask's) opgezet door een machine

2. toenik 12 was ofzo was ik echt helemala gek van the Ateam

3. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    isse geen tekenfilm |:-

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    mooiste serie blijft transformers! wie biedt er voor mijn originele transformers? (zonder originele verpakking: die heb ik verknipt toen ik klein was: heb overgens nog wel de stats waar je zo'n rood folietje overheen moest leggen om de powerline te zien)

5. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Ben toevallig weer eens de oude series van Robotech aan het bekijken, dat waren nog eens tijden.
    Tekenfilms van nu vind ik persoonlijk niks aan.
    En natuurlijk keek ik ook naar Transformers, Mask, G.i. Joe, Star Com, en voor de kiddies Seabird;) .

Der komt weer tonnen aan jeugdsentiment bij me naar boven.:D

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Transformers is en blijft een coole serie.. transformers de film ook trouwens. Zijn overigens ook 2 GI joe films die ook best de moeite waard zijn..

DA Z ligt er een beetje aan welke je heb eigenlijk. :)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kijk nu weer elke ochtend Boes en Alfed Jodokus Kwak, echt cool is dat :cool:

8. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    was laatst vet spannend toen dolf Hitler was en de koning weg was en nu die illegalen bij alfred zijn *hijg, hijg

maar ben het wel eens dat de tegenwoordige pokemonshit het niet haalt bij de oldschool tekenfilms.

9. anto NL nius

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vondt van transformers The rebirth wel cool, Vooral als Fortress op Cybertron aankomt.
    Heb die altijd al als speelgoed willen hebben, maar hij is me een beetje te duur op Ebay, Normaal compleet voor $300 of meer.
    En smorgens alfred is wel lekker voor als je wakker wordt.

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Optimus, Soundwave, Grimlock, alle constructicons, Sludge, Jazz, alle airealbots, pfff, ff denken, heb ze allemaal opgeborgen, Mirage, alle insecticons (niet die neppe, maar degene die in de serie voorkwamen), een aantal transformers van de next generation (de transformers voordat de 'head'transformers kwamen: je weet wel: die met kleine mannetjes die in het hoofd van de grote transformer kon veranderen). Pfff, ik moet ze weer ff gaan uitzoeken want ik weet het echt niet. Heb er nogal veel!

11. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0
    oowww, johnny Bravo was ook echt the bomb, kan alleen nu geen cartoon network meer ontvangen

12. anto NL nius

Leuk Bevonden:
    1
    Je bedoelt de headmasters en targetmasters, speelgoed van die waren echt het coolst, vooral dus Fortress maximus en Scorponok.
    Maar als je ze wilt verkopen moet je dat op ebay doen, daar vliegen ze echt de deur uit(bij wijze van spreken), zitten echt mensen die flink voor die dingen betalen.

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Headmasters!! Juist! Vond de transformers vanaf die lijn echt stukken minder worden. Speelgoed werd meer en meer van plastic terwijl in de eerste transformers gewoon staal werd gebruikt. De verhalen werden ook steeds minder, ik bedoel: waarom moest Megatron nou Galvatron worden. Galvatron als personage was lang niet zo cool als Megatron. En Rodimus Prime was absoluut niet zo tof als Optimus (die weliswaar later in de serie weer terugkwam)

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    misschien begin ik echt oud te worden, maar........
    vroeger was het allemaal beter!
    Transformers, Mask, He-Man, Thundercarts etc...dat was pas echte sjit
    Alleen Manga/Anime is nog echt cool tegenwoordig

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ach ja, oude tekenfilms. Ik moet dan meteen aan die goeie oude Nils Holgersson (als ik het goed schrijf) denken. Wie droomde er nou niet van om samen met zijn hamster op de rug van een gans de wijde wereld in te trekken.

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hehehe, Nils Holgerson! Die had toch op een gegeven moment een relatie met een oudere gans? ;)

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hmm, volgens mij heeft m´n tere kinderzieltje dat destijds verdrongen.:) :)

En wat dacht je trouwens van Dungeons and Dragons, met dat irritante gemekker van die eenhoorn. Dat waren nog eens tijden.
    Offtopic: De jeugdseries waren toen ook veel beter. Vooral de vele fantasy/science-fiction series. Kent iemand Het Meisje Uit Het Jaar 3000 nog? Man, wat was ik verliefd op die hoofdrolspeelster Alana.

18. anto NL nius

Leuk Bevonden:
    1
    Verhalen van Headmasters en daarna waren inderdaad niet zo goed meer als de eerste en tweede serie, en de eerste lichting speelgoed was inderdaad wat beter gemaakt dan latere.
    B.v de auto's hadden in het begin ook rubberen wielen, daarna opeens plastic, maar als je dan een fortress ziet die iets van 55cm groot is en in een complete stad kan verandere en twee robots nodig heeft om een hoofd te vormen, dat was voor mij de absolute transformer.
    heb hem alleen nooit gekregen, vonden mijn ouders toch een beetje te duur, ben der nog steeds niet overheen:).
    En megatron werd gerepareerd tot galvatron, volgens mij had Starscream hem helemaal tot duizende stukjes geschoten, en om hem te misleiden werd hij Galvatron, maar dat kan ik mis hebben, kan me die serie niet meer echt voor de geest halen, is zo lang geleden;).

En Thundercats, waren dat die katjes op een verre planeet die in zo'n kasteel woonden, en een tank in de vorm van een kat hadden.
    Kan me alleen niet herinneren waar ze tegen vochten ????.
    En He-man was echt de eerste toffe serie die ik zag en met de actie figuren al helemaal, daarna nog de speelfilm, toen is het ook nooit meer goed gekomen.
    Der is volgens mij toen begin negentig ofzo een moderne versie geweest, maar der was niks aan, misschien te oud toen:).

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Megatron had op aarde de ultieme battle met Optimus waar ze allebei veel schade opliepen. De decepticons vluchten toen de ruimte in maar die triple-transformer (locomotief-vliegtuig-robot) was te zwaar beladen en zou neercrashen als er niet robots overboord werden gegooid. Starscream zag toen zijn kans schoon en gooide Megatron overboord en kroonde zich daarna tot koning van decepticons. Megatron werd toen vervolgens opgepikt door Unicron, the devourer of worlds die hem omvormde naar galvatron.

20. anto NL nius

Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt, ikwist het nog maar een beetje, maar Starscream heeft hem toch ook een keer neergeschoten, of was dat in zo'n strip.
    Maar Galvatron heeft daarna toch Starscream vernietigd, onder het mum van je weet niet wie ik ben.

En in de strips kreeg Starscream een of ander helaal kracht in zich en werd een super robot, heel groot en krachtig, maar hij kon de kracht niet in zich dragen en werd vernietigd.
    Op het laatst begon het zo door elkaar te lopen, maar is Optimus eigenlij in de tekenfilms ook Powermaster geworden of alleen in strips.
    Moet toch eens die series gaan kopen of bekijken, heb hier wel season 1 thuis maar heb hem nog niet bekeken, te druk met Robotech.

Deel Deze Pagina