Alleoude tekenfilms.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door nycity, 12 mrt 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik kan me toch ook nog een aflevering van Transformers herinneren waar ze Optimus Prime terug vonden in een soort ruimteschipkerkhof. Ze hebben hem toen weer tot leven gebracht, maar dat was volgens mij niet helemaal goed gelukt. Op het einde pleegde hij toen zelfmoord door op de zon af te vliegen in een ruimteschip. Je zag toen hoe hij beetje bij beetje kapot ging. Voor mij was dit toch echt wel de afsluiter van de serie.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Thundercats is de beste tekenfilm serie ooit!!

Weet iemand of dit ooit op video of misschien wel op dvd is uitgebracht?

3. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    In japan zijn ze nog met de headmasters doorgegaan, maar wat jij bedoelt is dat optimus tot leven werd gebracht door die Eieren gevalen(weet even niet hoe ze heten) hij was toen onder hun macht, hij probeerden toen de autobots te vernietigen door te zeggen dat hij een nieuwe planeet om te leven had gevonden.
    Hij kreeg toe ook de matrix terug van Rodimus.
    Toen hij weer bewust zijn kreeg stuurde hij de rest weg en stuurde zijn schip in de zon.
    Maar dit was volgens mij allemaal voor de Headmasters, en the rebirth is het einde van de Transformers, en daar deed Optimus weer in me volgens mij.
    Ik zeg toch, op het laatst liep alles door elkaar.

4. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    thundercats, transformers en dino raiders was the pwn :+

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    het moment dat Optimus de zon in vliegt is nog lang voor het einde van de originele serie. Dit blijkt een enorme inschattingsfout te zijn van de makers van de transformers, want iedere fan ter wereld was enorm teleurgesteld hierom (moi aussie). Dat is de keuze om Optimus weer te laten herrijzen. Hij blijkt uiteindelijk dus niet dood te zijn en wordt inderdaad, zoals GothicRulez terecht opmerkt, op een kerkhof gevonden. Hij speelt dan een kleine rol, maar op het moment dat een soort roest op de transformers wordt losgelaten (door wie weet ik niet meer) is hij de enige die de 'heilige graal' van de autobots weet open te krijgen. Rodimus Prime geeft vervolgens die graal weer terug aan Optimus, zodat Optimus weer de officiele leider van de Autobots wordt. MAAR HOE HEET DIE GRAAL?? Verdomme, kan er echt niet meer opkomen, irri!! :mad:

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    En dit weer teruglezend blijkt maar weer dat de tekenfilms veel diepgaander waren dan de huidige Pokeshit! ;)

7. anto NL nius

Leuk Bevonden:
    1
    Die graal wat hij terug gaf is toch de Matrix, en om die roest te verwijderen gebruikte hij de kennis van de Matrix.
    Daarna was hij leeg en moesten ze met nieuwe kennis de matrix weer vullen.

Leuk detail is dat in de strips er ook een soort roest was die er alleen afging met een zeer zeldzaam spul.
    Bleek het spul water te zijn, als er 1 ding is wat we hier op de aarde veel hebben is het wel water.
    Maar ik kan begrijpen dat ze dat op Cybertron niet hadden;)

O ja, pokemon snap ik dus echt niet wat er zo leuk aan is.
    ook die spellen, je loopt wat rond vind een beetje gooit er een bal naar en je hebt hem|:- .
    Nee geef mij die oude shit maar.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Nu we toch bezig zijn met het raden van namen van transformerdingen: hoe heten die energieblokken ook alweer waar de transformers op leven? je weet wel, die blokken die ze vulden met olie en/of andere energie-zooi is topten en dan vervolgens platdrukten zodat het bizar ging gloeien?

9. anto NL nius

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij waren dat energon Cubes, kan het fout schrijven.
    Je bedoelt die rechthoekige doorzichtige blokken die ze vol deden met olie of gas, sammendrukte en rood opkleurde, toch??.

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Juist! :)
    Transformers zijn kikkuh!

11. anto NL nius

Leuk Bevonden:
    1
    Heb nu een paar keer naar RID gekeken op fox volgens mij, maar snap het niet helemaal.
    Is dat soms een sammensmelting van Transformers en Beast Wars.
    Want je hebt Decepticons en Predacons, en die decepticons deden ook weer mee in de originele serie onder een andere naam.
    Want die samensmelten is toch Brutucus(kan weer verkeert geschreven zijn), maar voor de rest is het ook nog vrij saai.

Vroeger was ook alles beter ;)

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht Proton Energon Cubes...maar ik weet het niet zeker

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Weet iemand het verhaal van de vete tussen shockwave en megatron? Hebben die niet ooit een gevecht gehad om het leiderschap over de decepticons?

Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Zo, duh, leiderschap. (terug naar school ;))

15. anto NL nius

Leuk Bevonden:
    1
    Daar staat me niks van bij, alleen dat hij moest zorgen dat alles bij het oude bleef op cybertron.
    Maar op deze site is best veel informatie te vinden van transformers http://www.xs4all.nl/~wjtbeek/ .
    Staan de meeste afleveringen op en robots zelf.

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    De vetste transformer is nog wel tekel, da's die transformer die zo'n stinkend rookgordijn kon neerleggen met zijn uitlaat! Tevens was hij de meest lompe waar iedereen een hekel aan had.

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Of was dat Mirage?

18. AlcoV

AlcoV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb transformers net gemist, bij mij was het vooral x-man, spiderman waar ik vroeg voor op stond, en uiteraard de tekenfilmpjes van kindernet als niels holgerson inderdaad, en die ene met dat vriendje in het bos.. die altijd geslagen werd op school en ze hadden thuis een slaaf. weet niet meer hoe dat heet. over spiderman kan ik alleen maar zeggen dat ik het jammer vind dat het ophoud als mary-jane naar een andere dimensie word gezogen ofzow, hij vind haar daarna nooit meer.. er komt wel nog een neppe gemaakt van water, maar de echte vind die niet meer, zit nog altijd te wachten in spanning op de vervolg afleveringen :D

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Volgens mij wel.. blauwe autobot met een enorm ego?

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Weet je zeker dat hij Mirage heette en geen Tekel ofzo?

Deel Deze Pagina