1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    this boy has some serious problems 8)

jij niet Grave

2. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    In de wereld werkt het simpel:

Op het moment dat je anders bent als de rest, wordt je direct in een hokje geplaatst.

Een voorbeeld wordt al gegeven, 1 iemand zegt "Alto" en de rest reageerd en weet waar het over gaat.
    Hij heeft wel en punt, alto's worden vaak als aggresief gezien door de kleding enz. enz.
    Tja, dat wiggers niet klagen komt doordat ze zich zo ontzettend cool vinden en een beetje een ubermensch idee hebben.

3. xboxarend

xboxarend [xbox junkie]

Leuk Bevonden:
    0
    ja zo is het gewoon mensen willen graag voor alles en iedereen een naam hebben en dan word je in een hokje gestopt.

4. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wauw
    je vind jezelf wel stoer hè
    dat jij en je vrinden "altos" zijn
    daar gaat deze thread over he, dat je wil laten zien hoe stoer je wel niet bent omdat je anders bent

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ach, dat is gewoon de maatschappij. Dat hebben we maar te accepteren.

6. xboxarend

xboxarend [xbox junkie]

Leuk Bevonden:
    0
    een alto is anders dan anderen en draagt wijde kleding omdat ie dat altijd heeft gedaan luistert naar alternatieve niet commerciele-muziek
    maar doet nog veel niet genoemde dingen maar door die eerder genoemde dingen noemen mensen je nou eenmaal een alto ik heb die naam niet bedacht

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Alto's zijn vaak wat hoger opgeleide mensen die wat beter nadenken over de wereld om hun heen. Nu begin ik er toch ernstig over te twijfelen. Die dingen waar jij je druk om maakt...

8. xboxarend

xboxarend [xbox junkie]

Leuk Bevonden:
    0
    dat slaat ook weer nergens op alto's zijn MEESTAL tog jongeren die nog helemaal geen opleiding hebben en ik hoor tog vaker dat we ons nergens druk over maken :confused:

9. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    noem is 1 band die niet commercieel is

10. xboxarend

xboxarend [xbox junkie]

Leuk Bevonden:
    0
    heelveel alleen die ken jij niet omdat ze niet-commercieel zijn en dus niet iedereen hun cd aan proberen te smeren

11. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0

geloof het of niet maar er zijn bands "tegenwoordig" die muziek maken omdat ze het leuk vinden en niet omdat ze geld willen verdienen. Kijk gewoon es verder dan de top 40 |:-
    Er zijn er teveel om op te noemen.

En verder, volgens mij is het woord alto verzonnen door mensen om andere mensen ,die gewoon zichzelf zijn, en niet met de massa meelopen een plaatsje te geven. Dus iedereen niet niet past in de massa is dan maar een alto |:-

Laatst bewerkt: 30 mrt 2004
  12. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    maar het vage vind ik dat alto's zich anders dan de rest vinden. en ze zeggen vaak dat ze zichzelf zijn. maar ze zien allemaal hetzelfde uit dan ben je toch ook niet meer appart. dat vind ik echt dom.

13. toet

Leuk Bevonden:
    3
    haha ik ken meer minder-bekende bands als jij hoor :{
    maar noem jij maar eens een band die NIET commercieel is en dus hun cd's gratis op straat staat uit te delen

noem maar een band die NIET commercieel is
    en kom dan niet met cradle of filth enzo want dat is harstikke commercieel

Laatst bewerkt: 30 mrt 2004
  14. xboxarend

xboxarend [xbox junkie]

Leuk Bevonden:
    0
    duidelijk weet jij niet wat er met niet-commercieel bedoeld word

15. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    hihi ik vind ze eng:9 (als ze op gothics lijke) maar ja daar lijke alto's toch op?:confused: en ze lopen er toch wel btje vreemd bij he;)

16. toet

Leuk Bevonden:
    3
    als een band cd's maakt om te verkopen doen ze dat meestal voor het plezier maar elke band wilt toch geld verdienen met muziek maken?
    commercieel wilt niet meteen zeggen dat het in de top 40 staat en er clips van op tv zijn hoor

17. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    een band is niet gelijk commercieel als zij geld vragen voor een cd. Een cd maken is redelijk duur en dus maken ze onkosten. Die moeten gewoon gedekt worden dus kost een cd altijd wel wat.
    Dus als een cd geld kost betekend het niet dat ze alleen maar cds maken om geld te verdienen. |:-

18. xboxarend

xboxarend [xbox junkie]

Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al vaker heb gezegd lijken niet ALLE alto's op gothics ze worden er wel vaak mee in verband gebracht je hoeft ze trouwens niet eng te vinden ik heb nog nooit iemand opgeofferd aan satan

19. toet

Leuk Bevonden:
    3
    ja maar elke band wilt toch wel wat winst maken?
    noem jij maar een band die nog helemaal geen winst heeft gemaakt met hun muziek

20. thagamer4life

thagamer4life kill to survive

Leuk Bevonden:
    0
    hey xboxarend jij bent de grootste wannabee die ik ooit heb meegemaakt, eerst zit je te zeike waarom nimand je mag en dat slaat al nerges op en dan maak je je daar ook nog druk om welke alto doet dat nou:confused: en dan zeg je ook nog dat punk in de top40 staat. maar punk is dus erg underground en die 'alternative' rock van je die kun je pas op tv checke op ontherox. dus wat zit je nou t fucke met je zielige slipknot etc. want punk, black metal en alle andere GOEDE muziek dat heerscht pas.
    trouwens als je alleen maar met een groepje altos bij elkaar staaat ben j de allerzieligste, want andere stylen zijn net zo goed, maarja als je eigen style zo goed vind vind ik het ook niet raar dat nimand je aardig vind

Deel Deze Pagina