1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. GetzPaid2Play

GetzPaid2Play You Know You Want It

Leuk Bevonden:
    0
    Alto's als Xboxarend zijn mensen die hun uiterste best doen om anders te zijn, om vervolgens te gaan lopen zeuren dat ze gezien worden als anders. Komt nog eens bovenop dat ze niet de creativiteit bezitten om zich echt creatief uit te drukken, dus kleden ze zich schaapachtig als al die andere alto's. En dan maar neerkijken op de mensen om zich heen. Met als voornaamste stokpaardje dat ze met zijn allen naar muziek luisteren, waar de rest niet van houdt. Maar check it: hiphoppers, gabbers, popliefhebbers, Metalheads en Frans Bauerfans luisteren ook naar muziek waar andere mensen niet van houden. Je kan beter kijken of een band getalenteerd is of niet in plaats van of een band commercieel is of niet, want van Britney Spears tot Kid Koala, iedere artiest wil er uiteindelijk zijn geld mee verdienen. Maar goed, blijf jezelf lekker uitroepen tot anders, dus specialer, dan de rest. Gaat wel over na de puberteit.

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    de vraag is, waarom voelen mensen zich prettig bij zwarte kleding met veiligheidsspelden....
    klein vleugje meeloperij...
    (of is dat heel relaxed als de zon schijnt en je loopt in het zwart?)

3. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoef je voor mij ook niet meer te zeggen, je merkt het al gelijk aan hoe je reageert. Je vraagt waarom mensen het doen, maar als er iets verkeerd gezegd wordt (naar jouw mening) spring je dr gelijk bovenop, dus dat zou al genoeg moeten zeggen dat het je wel degelijk kan schelen, dat je het al vraagt begrijp ikdat het je wel degelijk kan schelen wat ze over je zeggen en waarom.

en ik krijg genoeg jongeren in de winkel die dan alto zouden zijn, maar die gedragen zich ontzettend onvolwassen en als kleine kinderen,schreeuwen overal aanzitten en uitproberen en ook doen of nix ze geen ene flikker kan schelen,dus dan vind ik t niet zo gek dat mensen zo over 'alto's' gaan denken en dat is echt niet allen in ons kleine dorpje.

Ik ben zelf al een paar jaar 'anders', draag wijde broeken, aparte kleding, maar omdat ik het leuk vind en lekker vind zitten en tuurlijk wordt ik raar nagekeken, maar ik heb me er al een hele poos bij neergelegd dat als jeniet aan een bepaald patroon voldoet ze je altijd raar of vreemd zullen vinden,en voor weet k veel uitmaken,jammer dan ik voel me hier lekker in

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En meelopers, iedereen loopt wel eens mee, maar alto's vind ik geen meeloper. Je kleedt je tot een bepaalde stijl omdat je je ertoe aangetrokken voelt, je het mooi vind en het lekker vind zitten. Je kan ook gaan zeggen dat iedereen bij de begrafenis van Juliana meelopers zijn; ze doen zielig vanwege haar dood, kleden zich zwart (of wit). Dat hoort er soms gewoon bij.

PS: nooit in Africa geweest, hoeveel mensen daar in de woestijn niet compleet in het zwart gekleed zijn?!

Laatst bewerkt: 30 mrt 2004
  5. thagamer4life

thagamer4life kill to survive

Leuk Bevonden:
    0
    hey als het je niet bvalt om alto t zijn zoals wij dan moet j der gwoon mee stoppe en gwoon na de muziek luistren di je egt mooi vind want je komt nu wel erg meeloperig over

6. thagamer4life

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ut tege xboxarend;)

7. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    dr zullen altijd mensen zijn die niet de dingen doen die ze willen doen, maar die dingen doen omdat andere dat ook doen.

Mensen zijn kudde -dieren en als je durft loop je gewoon je eigen weg. Niet iedereen helaas

8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    jij zegt dus dat alto's wijde broeken aan moeten > je zegt ook dat alto's anders willen zijn ofzow.
    Dan mag jij mij dit uitleggen, waarom staan al die alto's het zelfde eruit te zien terwijl ze anders willen zijn.
    Zoiezo iedereen is toch anders of heb ik dat nou helemaal mis?

9. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Alternatieve muziek? okay, kun je mooi vinden, dat verschilt per persoon
    frutsels???? waarom draag je frutsels? ze zitten niet lekkerder denk ik. Dit is dus 'het willen onderscheiden met kleding'. En dus jezelf in een hokje plaatsen.
    andere dingen leuk en grappig vinden. Tsja, humor verschilt per persoon maar er is geen verband tussen humor en alto natuurlijk. Volgens mij is het omdat andere alto's verwachten dat je iets grappig vindt, en je jezelf zo onbewust forceert mee te lachen. Zo begin je te geloven dat je anders bent (ook dankzij andere -Elite- die zeggen dat je maar even normaal moet doen)
    zo ben jij...je bent iemand die steun zoekt, ongetwijfeld na teleurstelling in de mainstream (alto's die ik ken zijn niet de meest succesvolle personen op school/liefde etc), bij een 'groep'.
    Dat is normaal voor mensen, we zijn sociale wezens, maar je zou kunnen overwegen na te denken -gezien deze reacties- of het niet tijd is je wat minder provocerend op te stellen en gewoon doen zoals je bent, en niet zoals mensen van je verwachten. Wil je niet met de nek aangekeken worden=>geen veiligheidsspelden in en niet alleen zwarte make up gebruiken. Dan ben je geen pure 'alto' meer, maar who cares. je krijgt vast wel een nieuw labeltje, maar nu een waar je je prettiger bij voelt omdat ie door de mainstream geaccepteerd wordt.

Adapt or die is min of meer ook in onze m'pij van toepassing...

10. thagamer4life

Leuk Bevonden:
    0
    pcies als 'jullie'(idreen di alto is en niet blij is) dat allemaal gaan doen hebbe we ook geen wannabees meer die ons een slegte naam geven:)

11. Een alto is iemand die zichzelf kleedt, zonder zich aan te trekken van anderen, en ga een alto nou niet zeggen omdat ze bandshirts hebben dat het alto's zijn.

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Het kan ook zijn dat je door anderen geinspireerd wordt. Stel persoon 1 stopt stekels in zn jas en tas omdat hij anders wil zijn. Persoon 2 ziet dat en denkt: Dat is vet! Hij doet het ook. Dan zeggen sommigen dat het een meeloper is omdat ze hetzelfde kleedden, maar kan ook een uitdrukking zijn. Anders willen zijn, extreem willen zijn en misschien wel aandacht willen.

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    in het kader van etikketering... we hebben nu de stamalto. Die splitst zich op in de alto-extremist (pure alto's, je bent jezelf ook al loop je er anders bij..kritiek? who cares._
    de alto wannabe (meelopers, die het vervelend vinden dat hun groep nadelig bejegend wordt)
    opperalto (iemand moet de toon zetten..deze kwam ongetwijfeld op de paperclips)
    halto's (halve alto's die de muziek waarderen maar de kledingsstijl niet)

...

beetje kansloos idd, dat labeltje plakken... het zal altijd gebeuren zoals Graveheart het al zei.

14. thagamer4life

Leuk Bevonden:
    0
    whehe di groepe ware wel grappig:p

maar ik bdoel wat anders bijv. je hebt de held en je hebt het kind die de held wilt zijn
    zo werkt het hierbij ook een beetje je hebt de alto en imand di de alto leuk vind en hem/haar na wilt doen

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb echt verschrikkelijk moeten lachen om dit hele topic, en in het bijzonder deze opmerking 8) 8)

wanneer komt de tijd nou dat er ingezien wordt dat de mens MENS is...

16. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas wel, tegenwoordig maakt het niet uit hoe je je kleedt, je wordt altijd wel door iemand benadeelt, bevooroordeelt of in een hokje gestopt.
    Je kan wel vragen waarom ze alto's altijd aanvallen, maar het gebeurd bij iedereen en ieder 'hokje'.

17. thagamer4life

Leuk Bevonden:
    0
    agja der zijn altijd mensen die willen dat je op hem lijkt en vinden dat je niet jezelf mag zijn en dat zijn de mensen die altos raar vinden

18. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Dat dacht ik nou precies hetzelfde tijdens het lezen, ik bedoel een mens is een mens en gedraagt en kleed zich zo als hij/zij wilt.(natuurlijk wel met binnen de grenzen, die er vast wel zijn)Dus ik ben eigenlijk van mening waarom maken jullie je zo druk...Als hij daar zo over denkt en iemand anders laat elkaar....verknoei daar geen tijd aan, ga liever xboxen ofzo, besteed je je tijd in ieder geval nutig|:-

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    En zo heb je het ook met andere stijlen. Hiphoppers die in hun kruis grijpen en de duurste kleding dragen, flink bedekt met sierraden. Zo heb je gabbers (met name jaren terug) met kale koppen, nikes, ausi's en zo heb je alto's; gekleed in het zwart. Of iemand het nou doet om het meelopen of om het echt willen maakt mij niet uit want dat zie je niet. Als ik een alto zie zeg ik niet van: cool man jij bent ook alto of van: je moet zwarte broek aan doen. Kleed hoe je je wilt kleden, met je eigen reden ervoor.

20. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als we het toch over het kader van etikketering hebben, kan iemand mij dan vertellen waar ik bij hoort?
    Ik hou van sommige rap muziek.
    Hardcore als het lekker klinkt.
    Frans bauer (Heb je even) (Tja als je het overal hoort, dan wordt je er mee besmet :D ) , klassiek, riverdance, new age, rock en ga zo nog maar een uurtje door.
    Dus waar het op neer komt eigenlijk alles wat ik gewoon lekker of leuk vindt klinken.

Nou vraag ik me echt af waar ik bij hoort.
    Volgends mij ben ik een soort van Lone Wolf ofzo :D

Deel Deze Pagina