1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    *gelezen... en nu?

Iemand schrijft een sarcastisch stukje over de goth lifestyle en krijgt daar vervolgens hatemail op. Dus nogmaals mijn vraag aan jou... wat nu? Wat is de reden dat je dit hier eigenlijk post? Goths afzeiken, gewoon voor de gein of de zogenaamde "waarheid" laten zien rond goths? Natuurlijk krijgt zo iemand daar dat soort reacties op, net zoals hij dat had gekregen bij ieder ander willekeurig onderwerp waar hij sarcastisch of zelfs hatelijk op reageert. Het zegt allemaal niets. Deze links zijn alleen maar leuk voor mensen die hun eigen vooroordelen bevestigt willen zien worden.

2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ho rustig maar. Ik bedoelde er niks verkeerds mee. Ik vond het wel een grappig stukje, en aangezien hier mensen hard probeerden uit te vogelen wát een gothic nou is leken me deze links wel toepasselijk.

Ik ben het er natuurlijk niet mee eens wat hij allemaal zegt, het zal me eerlijk gezegd een rotzorg zijn wat iemand draagt of luistert.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik bedoel ook dat er maar een paar originelen mensen zijn, en dat de rest onzekere mensen zijn, die ergens bij wilden horen, en geintresseerd waren in een bepaalde style, waarin zij zich vervolgens verdiepen, waardoor het lijkt alsof ze altijd al zo waren..
    Mij gaat het om groeperingen, iedere groep bestaat hoofdzakelijk uit mensen die ergens bij willen horen.. Puur omdat ze onzeker zijn.. Daarom zie je voornamelijk bij jongeren deze groepen ontstaan, zeker in de puberteit zijn deze mensen erg onzeker.. Dit gaat vanaf 10 jaar tot zo'n 25 jaar oud.. Dit zijn dan de groeperingen die plotsklaps opkomen zetten, maar ook bij religeuze groeperingen is dit duidelijk te zien.. Waarom zijn er christenen? Omdat deze mensen onzekerheid hadden over hoe ze zijn ontstaan en wat de betekenis is van hun leven.. Iemand komt met een idee, en andere gaan mee met die kerel, niet omdat ze het met hem eens zijn, maar doordat ze zo meer zekerheid hebben..

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik geef je helemaal gelijk als je het hebt over die groepjes pubers die je tegenwoordig op ieder schoolplein ziet rondlopen. In de puberteit onderga je een fase waarin je op zoek bent naar een eigen identiteit, je onzeker bent, ergens bij wilt horen en je je wilt afzetten tegen de maatschappij. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Het kwam er dan misschien niet zo uit in mijn vorige posts, maar ik doelde dan ook op de al wat oudere mensen (waaronder dus mijzelf). De meeste jongeren groeien er weer uit, maar er zijn ook zat mensen bij wie de interesse blijft hangen en doorgroeit. In die gevallen kan ik niet meer spreken over onzekere en aandachtsgeile figuren die een modeverschijnsel volgen, maar dit echt een lifestyle vinden waarin zij zich goed voelen. Ik vind je 10 tot 25 leeftijdsaanduiding dan ook wat aan de forse kant.

@ The Messenjah:

Ik ben/was ook rustig hoor. Ik reageerde op een normale manier op jouw post. Als dat niet het geval was geweest dan had je wel een paar flinke uitroeptekens en smileys als deze :mad: |:- gezien. :)

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De leeftijdsgroep die ik koos is idd wat te ruim, maar ik ben het ook met je eens, daar doelde ik min of meer op :)

6. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb het helemaal niet zo op alto's...sterker nog ik heb een bloedhekel aan ze.
    ze zien er echt niet uit,gedragen zich vreselijk,gebruiken de meest idioote kleuren,zijn lui en dus niet voorruit te branden,kortom genoeg om ze dus ritueel te verbranden allemaal.

nee........suzuki had beter met een heel ander autootje destijds op de markt moeten verschijnen.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    :cool:

8. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol grave.......mijn mening is......doe lekker waar je zin in heb zolang je er niemand mee lastig valt.
    al loop je de hele dag rond in de onderbroek van je opoe ingesmeerd met pindakaas schreeuwend "ik ben een sate kroket"......gewoon lekker doen.

its ur live.

Deel Deze Pagina