1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

American Pie 3

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MarcE, 15 aug 2003.

1. MarcE

MarcE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    indd kaliet en dan als ie de tweede keer terugkomt met die trompet tegen het hoofd aanketst van zo'n newbventje.

_O_ PUUR GENIETEN_O_ JE KOMT NIET MEER BIJ_O_

2. MarcE

MarcE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry mod ik d8 dat het ook in the green mocht

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    zo, meteen even bijpassende avatar...

4. xboxdennis

xboxdennis 1337 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha manse avatar ;)

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    thnx :D Maarre weer effekes back ontopic...
    Ik zag net ff die trailer een klein beetje (pc deed vaag en viel opeens weg) Maar wie gaan er nou trouwen? Jim en z'n girly? Want ergens anders zag ik dat stifler 't middelpunt zou zijn van de film...

6. xboxdennis

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, bij mij deed die trailer ook vaag :'-( :'-( dus dat wil ik ook wel weten ja :)

7. MarcE

MarcE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat de film gaat over de party voor jim voordat ie gaat trouwen (bachelor party) daarin komt natuurlijk veel drank voor en natuurlijk chicks ==> dus the stifmeister zal zich op zijn best voelen

8. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    w0000t helloooooooo ladie's! :D dat zal wel weer prachtig worden :) hoe die gozer ook altijd z'n maten gedag zegt :D Hey geile gaste! 8)

9. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Stiffmeister (Sean W. Scott) heeft ook in Road Trip gespeeld, Bullet Proof Monk en Old School (trouwens, nog een aantal andere films waar ik nu even niet op kom). Nadia die speelde gewoon in alle 2 de delen. Hetzelfde meisje :D, erg lekker :D

Als ik trouwens nog mag toevoegen, american pie 1 en 2 zijn zeker weten leuk, maar goed zijn ze absoluut niet.... Het zijn ook geen films waarvan je kan zeggen "dat moet je weten", je hoeft er ook geen "kenner" voor te zijn, het is gewoon leuke comedy . :{

Laatst bewerkt: 16 aug 2003
  10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    American Pie 1 en 2 zijn gewoon zwaar de bom! Je moet ze ook gezien hebben. Het zijn filmklassiekers! Dat alles is veroorzaakt door het fenomeen "The Stiffmeister"..

"DILDO, DILDO, DILDO" --> ik trok het niet meer toen ie met dat ding liep te slingeren en dat zat te roepen in dat huis man :D

11. jvdl

jvdl JvdL1982

Leuk Bevonden:
    0
    nadia was in american pie 1 shannon elizabeth en in american pie 2 was ze het ook. en de film heet american wedding,
    james(jim) gaat trouwen met michelle en dan gebeuren voor het grote feest en erna allemaal "grappig" gebeurtenissen
    moeten nog wel ff wachten voor hij hier in de bios is maar in amerika had hij in de 1e week beter verkocht dan american pie 1

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hey gasten, ik lees op internet verhalen over de stifmeister en over de stiffmeister, is het nou met 1 f of met 2 f'en?

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    met 2, iig in de ondertiteling van mijn American Pie 2 dvd wordt het met 2 f's geschreven..

14. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    1 was lachen ja maar 2 was een flauw aftreksel van 1 ik denk dat 3 dan ook maar oversla. de grap is er nu wel af

15. xboxdennis

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt mij niet als het een aftreksel is het is gewoon een en al lol :D:D, maarja smaken verschillen. Ik ga hem in ieder geval zeker kijken :+

16. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Sean William Scott speelt ook in Evolution, dat was ook een grappige film naar mijn mening. Er was vanavond trouwens een programma over hem op MTV, The diary of SWS of iets dergelijks.

En American Pie is natuurlijk een klassieker!

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

American Pie 2 was de eerste film die ik huurde toen ik mijn DVD speler had. Ik vond hem hartstikke slecht. Niks aan, alleen maar flauwe plas en poepgrappen die in Amerika misschien schokkend zijn maar die hier superpreuts gevonden zouden moeten worden. Alleen de bandscene was leuk, maar de rest van de film was superslecht. Vond ik de echte porky's zelfs beter.

Deel een was wel redelijk, maar er zijn veel betere comedy's met veel betere grappen dan over elkaar heenplassen en je geslacht in de taart steken.

Deel drie kan van mij, nu al, dood vallen.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2003
  18. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, zo speciaal is de film nu ook weer niet. De eerste vond ik wel grappig (was toch ook wat jonger), maar bij de 2e heb ik nauwelijks geglimlacht. Inderdaad bijna alleen bij die bandscène. Ik hoop natuurlijk dat deze leuker wordt dan de 2e (en 1ste), maar ik neem aan van niet.

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Stiffmeister speelde ook in Final Destination maar daar is het nou niet de bedoeling dat je gaat lachen.

20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom niet, ik vond die film hilarisch. Nou niet echt een serieuze film ofzo.

Deel Deze Pagina